wellness met dreumus

17-09-2016 00:08 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komende week willen we een paar dagen weg. We kunnen op zn vroegst dinsdagavond weg en moeten de week er op, op woensdag terug zijn.

Wie heeft een tip voor een leuke accommodatie auto of vliegen maakt niet uit.

Ik zou ergens met wat wellness faciliteiten erg fijn vinden. Voor dochterlief is een klimrek met glijbaan en een zwembadje genoeg.

Man wil graag lekker weer.

Wie heeft voor ons een gouden tip? (ow en geen griekenland, daar zijn we al geweest dit jaar)
apatura wijzigde dit bericht op 17-09-2016 01:19
Reden: Iets langer ;-)
% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik zou een kind niet in de sauna zetten.

Hongarije?
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:DidiRidi schreef op 17 september 2016 @ 00:12:

Ik zou een kind niet in de sauna zetten.

Dat zegt ze toch ook niet

Ze wil welness faciliteiten voor zichzelf en een klimrek voor de dreumes
Dat is erg kort
quote:Pinda-Kaas schreef op 17 september 2016 @ 00:16:

[...]

Dat zegt ze toch ook niet

Ze wil welness faciliteiten voor zichzelf en een klimrek voor de dreumesWas ook niet echt serieus bedoeld. Hongarije wel.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Kinderen kunnen trouwens prima in de sauna zodra ze kunnen zitten als het maar kort is (minuutje of 5 en rustig opbouwen enzo).

Althans, mijn broer, mijn kind en ik leven ook nog en we komen er allemaal al vanaf een maand of 10 in

Maar dat is wel wat off-topic haha.
quote:-kuuk- schreef op 17 september 2016 @ 00:21:

Dat is erg kort Dat dacht ik ook!
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 17 september 2016 @ 01:12:

[...]

Dat dacht ik ook!

Haha

Ik zoek iets van een huisje met eigen bubbelbad en/of sauna op een dag rijden afstand of juist een hotel waar je een massage kan boeken en bubbelbad en of sauna op babyfoon afstand van de kamer
quote:Apatura schreef op 17 september 2016 @ 01:22:

[...]

Haha

Ik zoek iets van een huisje met eigen bubbelbad en/of sauna op een dag rijden afstand of juist een hotel waar je een massage kan boeken en bubbelbad en of sauna op babyfoon afstand van de kamer

Wat vind jij "een dag rijden"? Je kunt in een dag naar Marbella rijden, maar dat is niet wat je bedoelt denk ik?

En je moet 24 uur later weer thuis zijn?
https://www.ardoer.com/nl ... url&utm_campaign=westhove

Hier wil ik nog eens heen met het gezin. Middelburg en Vlissingen dichtbij. Gemoeg stranden om te wandelen.

Prima te doen voor een paar dagen.

In de binnenspeeltuin is meestal een apart peutergedeelte. Lekker rustig nu de scholen weer begonnen zijn.
quote:Apatura schreef op 17 september 2016 @ 01:22:

[...]

Haha

De babyfoon meenemen in de sauna lijkt me niet handig. Is het de bedoeling dat jullie samen dan de wellness in gaan terwijl dochter op de kamer ligt?

Wij zijn vorig jaar naar Cambrils geweest naar Estival Eldorado playa. Die hebben op het park ook een wellness en verder 2 zwembaden, paar restaurant en ligt direct aan zee. Maar geen idee of daar nog plek is. Ze hebben een hotel, villa's en huisjes.
Bij Buitenhof de Leistert in Limburg heb je trouwens ook huizen met bubbelbad en sauna. Park zelf is ook heel leuk, vinden wij er is in de omgeving ook genoeg te doen.

En het is dreumes
Google eens op family hotel duitsland. Zijn er veel met welness faciliteiten en kinderopvang.
Denemarken Enjoy resort
Mallorca is erg kindvriendelijk
Dus je wil met je man de sauna in en je kind dan in het huisje laten met de babyfoon aan, als er wél iets gebeurd dan ben je toch überhaupt nooit op tijd bij het huisje?
http://www.rhoen-park-hotel.de/
https://www.familotel.com/nl/nl
Kijk eens naar Denemarken.

Via de site Dansk kun je vakantiehuizen selecteren met sauna/bubbelbad en 'spelen buiten'. Vaak staat er dan een schommel en zandbak in de tuin. Enorme tuin trouwens als ik naar de plaatjes kijk! En niet duur.

Zelf nog nooit geweest hoor, maar ik ben er wel voor aan het kijken,

Vlakbij het strand ook mogelijk, is ook altijd leuk met zo'n kleintje.

https://www.dansk.nl
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 17 september 2016 @ 08:21:

Dus je wil met je man de sauna in en je kind dan in het huisje laten met de babyfoon aan, als er wél iets gebeurd dan ben je toch überhaupt nooit op tijd bij het huisje?

Als je een sauna bij je huisje heb

En afgelopen voorjaar hadden we op kreta een huisje met zicht op t zwembad. Kon de kleine mooi slapen en wij zwemmen en luieren op een ligbed. Dat was heerlijk.
Zeeland heeft veel landal parken etc met huisjes met sauna. En veel leuke dingen te doen in de omgeving

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven