Gaat hij vreemd?
dinsdag 20 september 2016 om 10:05
Nu hoop ik heel binnenkort te gaan trouwen en ging het zondag in de kerk over een vreemdgaande man die tot bezinning kwam en nu vannacht droom ik dat mijn aanstaande maar liefst 2x vreemdgaat (maar dan weer op hele andere wijze dan verhaal in de kerk).
Ik vraag mij af of ik dit hoor/droom omdat het echt is gebeurd/momenteel plaatsvind/in ons huwelijk zal gaan gebeuren of dit gewoon toeval is. Wat denken jullie?
Ik vraag mij af of ik dit hoor/droom omdat het echt is gebeurd/momenteel plaatsvind/in ons huwelijk zal gaan gebeuren of dit gewoon toeval is. Wat denken jullie?
Wacht niet met genieten tot later want als later eerder komt ben je te laat
dinsdag 20 september 2016 om 10:08
dinsdag 20 september 2016 om 10:12
Dromen kunnen over de raarste dingen gaan en deze heb je zelf meestal ook niet onder controle. Het wilt niet zeggen dat het gene wat je droomt, ook waar is.. Hoe realistisch de droom ook over kan komen.
Je bent gewoon een beetje geschrokken van de gedachte. Maar dat is niet nodig. Niet teveel aan denken, anders blijf je het dromen.
Lekker relaxed, samen het huwelijksbootje in stappen. Niet teveel piekeren over iets wat er niet is:-)
Je bent gewoon een beetje geschrokken van de gedachte. Maar dat is niet nodig. Niet teveel aan denken, anders blijf je het dromen.
Lekker relaxed, samen het huwelijksbootje in stappen. Niet teveel piekeren over iets wat er niet is:-)
say what?
dinsdag 20 september 2016 om 10:16
In je dromen verwerk je hetgeen wat je die dag mee hebt gemaakt en gehoord.
Dus als je ergens, zoals in de kerk, een verhaal hoort dan kan het best dat je daar vervolgens over droomt. Maar om te denken dat je dromen een voorspellende gaven hebben is wel een beetje ver gezocht (al zullen er vast mensen zijn die daarin geloven).
Dus als je ergens, zoals in de kerk, een verhaal hoort dan kan het best dat je daar vervolgens over droomt. Maar om te denken dat je dromen een voorspellende gaven hebben is wel een beetje ver gezocht (al zullen er vast mensen zijn die daarin geloven).
dinsdag 20 september 2016 om 10:29
Ik ben ook gelovig, maar;
1. het ging dus over een man, niet jouw aanstaande
2. je droomt erover, ja dus en... ik droom ook zoveel...
3. als jij zo met dingen die in de kerk verteld worden omgaat, krijg jij een erg zwaar leven
4. als jij je verloofde niet vertrouwt, zou ik gewoonweg niet gaan trouwen
1. het ging dus over een man, niet jouw aanstaande
2. je droomt erover, ja dus en... ik droom ook zoveel...
3. als jij zo met dingen die in de kerk verteld worden omgaat, krijg jij een erg zwaar leven
4. als jij je verloofde niet vertrouwt, zou ik gewoonweg niet gaan trouwen
Remember me with smiles and laughter, for that is how I will remember you all. If you can only remember me with tears, then don't remember me at all