Gezondheid alle pijlers

Morgen uitslag conisatie...

19-09-2016 21:36 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week postte ik al dat er onrustige cellen in mijn baarmoeder waren gevonden...:

onrustige cellen...

Update:

Afgelopen woensdag is er een conisatie gedaan bij me.

Voor ik weg mocht uit het ziekenhuis kwam de gynaecoloog nog even langs, hij zei dat de ingreep goed was verlopen, maar dat het er niet goed uitzag...

We moeten de uitslag afwachten, maar vanuit zijn ervaring zag hij dat het niet goed is en ik waarschijnlijk mijn hele baarmoeder moet laten verwijderen.

Ik ben wel blij dat hij het me direct eerlijk heeft gezegd, zo kon ik me al voorbereiden.

Morgen krijg ik de uitslag...

Vrij snel gelukkig, want krijg geen hap meer door mijn keel, ben 2 kilo afgevallen sinds vorige week... ik wou er 10 kwijt, maar had het liever op een andere manier gehad.

Ben ook helemaal uitgeput, doodmoe. Had vorige week slaappillen gekregen van de ha, maar helpt niet. 3-4 uur slaap begint toch echt wel op te breken pfff...

Ook al ben ik 'blij' dat ik vrij snel de uitslag krijg, toch ben ik doodsbang...

Heb een lijstje gemaakt met alle vragen die ik eventueel wil stellen, maar is zó confronterend!

Er spookt zoveel door je hoofd!

Dus ja, morgen hoor ik of en hoe mijn leven zal veranderen...

X
My way or the highway!
Heel veel sterkte!
Sterkte met de uitslag vandaag To!!! Ik denk aan je
Wederom bedankt voor jullie lieve reacties!

Vannacht weer niet veel geslapen... en vanmorgen werd ik overspoeld door angst.

Hartkloppingen, op het randje van hyperventilatie.

Voor moederdag had ik van mijn dochter een wensenpotje gekregen, elke week mag ik een briefje uit het potje halen waar ze een wens had opgeschreven.

Vandaag trok ik er het briefje uit 'ik wens dat alles goed komt'... toevallig, maar het raakte me diep!

Bedankt voor de steun, ik laat jullie de uitslag nog weten!
My way or the highway!
Veel sterkte!
Sterkte
Enjoy the little things in life
Sterkte didgirl. Laat maar even weten hoe t is gegaan.

Vind t wel apart zonder kweek al zeggeb dat hij dat ziet dat t niet goed is. Nu ben je dagen van slag. Of miss is t beter om nu voorbereid te zijn.

In ieder geval sterkte vandaag!

Kan me je hyperventilatie wel voorstellen. Mooi dat je dat lieve briefje pakte.
Wat lief, zo'n wensenpotje. Dat je dan net dat briefje eruit haalde vandaag.

Nogmaals sterkte vandaag.
Ik las net je andere topic Didi. Wat een rollercoaster... Ik hoop op goed nieuws voor je. Hang in there.
Sterkte! Ik hoop voor je dat het mee zal vallen.
Didigirl heb je de uitslag al? Sterkte in ieder geval
Heb je de uitslag al meid?

Veel sterkte!
Hallo iedereen!

Bedankt dat jullie aan me denken!

Uitslag: voorstadium van Baarmoederhalskanker.

Nooit gedacht dat ik ooit blij zou zijn met het bericht dat ik een voorstadium van kanker heb, maar was in deze situatie de beste uitkomst waar ik op kon hopen!

Belangrijkste voor mij is dat er geen kans op uitzaaiingen zijn en ik geen chemo of bestraling nodig heb.

Volgende stap is het verwijderen van de hele baarmoeder want er waren wel veel 'slechte' cellen.

Eerst moet de wond van de vorige ingreep volledig genezen zijn en dit duurt ca 6 weken, dus mijn operatie staat ingepland op 9 november.

We hadden de week voordien een vakantie gepland, dus ben erg blij dat het daarna kan.

Zal ons deugd doen om er ff tussenuit te zijn.

Zoals het er nu naar uit ziet kunnen ze de ingreep laparoscopisch doen, is minder zwaar, dus daar ben ik wel blij om!

Na de operatie zal ik wel onder verstrengde controle staan voor een poosje, maar daar kan ik alleen maar blij om zijn.

Hoe ik me nu voel? Dubbel, aan de ene kant opgelucht omdat het nog geen bmhk is, aan de andere kant is het ook niet niks...

Nu verlang ik maar naar 1 ding en dat is slapen

Bedankt voor al jullie steun, heeft me echt wel geholpen
My way or the highway!
Wat fijn Didi, zal deels wel dubbel voelen, maar zo te lezen ben je erg opgelucht en ben ik daardoor blij voor je.

Heel veel sterkte met wat komen gaat.
Het is zeker niet niks! Maar toch ook "goed" nieuws.

Sterkte met wat komen gaat en voor nu slaap lekker.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Wat fijn dat je je zo opgelucht voelt. Baarmoeder eruit had je al zien aankomen.. sterkte want het is niet niks.
Inderdaad heel erg dubbel; fijn dat je geen chemo of bestraling nodig hebt. Maar desondanks is dit natuurlijk ook best heftig om te horen. Heel veel sterkte gewenst; ook met de operatie.
Idd heel dubbel maar fijn dat je de "beste" uitslag hebt in zo'n rot situatie. Fijn dat je voor de operatie nog met vakantie gaat dan kan je even opladen. Heel veel succes met de wachtweken en met de operatie.
Deze uitslag is wel het beste gezien de situatie. Ik snap dat je opgelucht bent.

Sterkte komende weken, wel heftig allemaal hoor
Meid, ik snap je dubbele gevoel maar van alle slechte uitslagen is dit wel de beste.

Laat het rustig over je heen komen want het is nog steeds niet niks.

Gelukkig is het nog geen kanker en dus geen uitzaaiing.
Fijn dat je opgelucht bent! Ik ben blij voor je. En inderdaad, het is gezien de situatie een goede uitslag. Wel nog een heftige ingreep voor de boeg, maar ik kan me wel voorstellen dat je daar minder tegenop ziet nu je weet dat je daarna weer volledig genezen zult zijn. Hou je ons op de hoogte?
To, wat fijn! Nog even een keer door de zure appel en daarna is alles achter de rug
quote:sandra1905 schreef op 20 september 2016 @ 21:13:

Hou je ons op de hoogte?

Ja hoor!

Nogmaals bedankt allemaal!
My way or the highway!
Heftig zeg! Idd goed nieuws gezien de situatie, maar lijkt me niet makkelijk om dit te moeten ondergaan.

Veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven