Gezondheid alle pijlers

Morgen uitslag conisatie...

19-09-2016 21:36 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week postte ik al dat er onrustige cellen in mijn baarmoeder waren gevonden...:

onrustige cellen...

Update:

Afgelopen woensdag is er een conisatie gedaan bij me.

Voor ik weg mocht uit het ziekenhuis kwam de gynaecoloog nog even langs, hij zei dat de ingreep goed was verlopen, maar dat het er niet goed uitzag...

We moeten de uitslag afwachten, maar vanuit zijn ervaring zag hij dat het niet goed is en ik waarschijnlijk mijn hele baarmoeder moet laten verwijderen.

Ik ben wel blij dat hij het me direct eerlijk heeft gezegd, zo kon ik me al voorbereiden.

Morgen krijg ik de uitslag...

Vrij snel gelukkig, want krijg geen hap meer door mijn keel, ben 2 kilo afgevallen sinds vorige week... ik wou er 10 kwijt, maar had het liever op een andere manier gehad.

Ben ook helemaal uitgeput, doodmoe. Had vorige week slaappillen gekregen van de ha, maar helpt niet. 3-4 uur slaap begint toch echt wel op te breken pfff...

Ook al ben ik 'blij' dat ik vrij snel de uitslag krijg, toch ben ik doodsbang...

Heb een lijstje gemaakt met alle vragen die ik eventueel wil stellen, maar is zó confronterend!

Er spookt zoveel door je hoofd!

Dus ja, morgen hoor ik of en hoe mijn leven zal veranderen...

X
My way or the highway!
Sterkte meid!
Veel sterkte meid!
Heel veel sterkte
Sterkte
Wow. Heel veel sterkte gewenst!
Spannend!
Heel veel sterkte gewenst!
Heel veel sterkte. En zie hieronder, PAP 4 betekent 20% kans op kanker. Ik denk dat het heel goed is, TO, dat je je zo regelmatig laat controleren. Hoe sneller je erbij bent hoe beter je kansen. Ik ga heel hard voor je duimen.

http://mens-en-gezondheid ... ap-3b-pap-4-en-pap-5.html

PAP 4, de betekenis

Een PAP 4-uitslag duidt zeer waarschijnlijk op kwaadaardige cellen die uiteindelijk zullen ontaarden in baarmoederhalskanker. Behandeling is dan ook altijd noodzakelijk. Bij een PAP 4-uitslag hoort ook vaker CIN3 dan CIN2. Bij minder dan 1 op de 100 vrouwen komt een PAP 4-uitslag voor. Val alle vrouwen met een PAP 4-uitslag heeft uiteindelijk 20% van de vrouwen baarmoederhalskanker.
Veel sterkte! Ga je (liever) alleen of gaat er iemand met je mee?
Ach jee toch. Wat een stress, onzekerheid en spanning. Heel veel sterkte! En licht hier vooral je hart als je even van je af wil schrijven!!
quote:thee schreef op 19 september 2016 @ 21:51:

Veel sterkte! Ga je (liever) alleen of gaat er iemand met je mee?

Nee, mijn man gaat gelukkig mee!

Bedankt allemaal voor de lieve reacties! Klinkt wellicht raar, maar doet me goed!
My way or the highway!
Och jee, veel sterkte, heb je al je vragen alvast opgeschreven? Dat heeft mij erg geholpen, dat ik niet achteraf nog dacht ohjee ik ben dit of dat vergeten te vragen. Duidelijkheid over het hele proces hielp hier enorm.

Ik las in je andere topic dat je geen kinderwens meer hebt, dat betekent niet dat je het niet erg mag vinden he, als je baarmoeder er toch uitmoet. Ik heb hetzelfde gehad (pap3a, biopt, heel rap een conisatie en daarna baarmoeder eruit) en ik werg gillend gek van de opmerking 'nou gelukkig heb je twee gezonde kinderen'. Alsof dat het ineens niet erg maakt ofzo...

Maar voor morgen, ik hoop heel erg voor je dat het tegen de verwachtingen in meevalt!
"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."
Sterkte morgen.
Heel veel sterkte.

Ik kan me vorstellen dat je op een of andere manier "blij" bent met de snelle uitslag en dat je al enigszins bent voorbereid op de uitslag.

Maar toch is het gewoon een vreselijk bericht.

Sterkte
Oh jee, dat lijkt me heel zwaar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Veel sterkte!! Heftig hoor
Sterkte!
TO, als je dat handig vindt kun je ook vragen aan de gyn of je het gesprek mag opnemen. Dan kun je het nog eens naluisteren. En schrijf je vragen vooraf op, want geheid dat je er een vergeet als je in de spreekkamer zit.
Veel sterkte

Wat heftig wat je nu meemaakt.
He wat akelig. Ik ga voor je duimen. Veel sterkte
Veel sterkte!!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Sterkte
Sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven