Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
donderdag 18 december 2008 om 09:10
quote:rainz schreef op 18 december 2008 @ 08:56:
Nef, heb je foto's van de peper en zout stelletjes? Je kunt me mailen op rainz@live.nl
Die moet ik dan eerst nog maken, zal kijken of ik daar vandaag of morgen tijd voor heb.
Nef, heb je foto's van de peper en zout stelletjes? Je kunt me mailen op rainz@live.nl
Die moet ik dan eerst nog maken, zal kijken of ik daar vandaag of morgen tijd voor heb.
donderdag 18 december 2008 om 09:45
quote:DagmarAnne schreef op 18 december 2008 @ 09:03:
@Flashy, heb geen mailtje meer terug gehad?
Wil je hem nog, want er zijn meer liefhebbers en ik wil er snel vanaf!
Ben er rond een uur of 18 even weer, eerst werken.
Sorry ik ben vaak overdag online en niet altijd savonds,
je hebt mailtje terug nu.
Mochten er toevallig mensen zijn die mij gemailt hebben over spullen die ik aanbied en geen reactie gehad? mail dan opnieuw want nogmaals mijn hotmail doet soms erg raar.
@Flashy, heb geen mailtje meer terug gehad?
Wil je hem nog, want er zijn meer liefhebbers en ik wil er snel vanaf!
Ben er rond een uur of 18 even weer, eerst werken.
Sorry ik ben vaak overdag online en niet altijd savonds,
je hebt mailtje terug nu.
Mochten er toevallig mensen zijn die mij gemailt hebben over spullen die ik aanbied en geen reactie gehad? mail dan opnieuw want nogmaals mijn hotmail doet soms erg raar.
donderdag 18 december 2008 om 10:31
quote:molie schreef op 18 december 2008 @ 10:07:
Barbabella, als je nog niemand hebt voor je mixer. Dan wil ik hem wel! Is er niets waar jij naar op zoek bent?Ik ben altijd wel in voor boeken, maar als je niets hebt, is het ook prima. Hij gaat anders dit weekend naar de kringloop
Barbabella, als je nog niemand hebt voor je mixer. Dan wil ik hem wel! Is er niets waar jij naar op zoek bent?Ik ben altijd wel in voor boeken, maar als je niets hebt, is het ook prima. Hij gaat anders dit weekend naar de kringloop
"ik ben het, Barbabelladingdong"
donderdag 18 december 2008 om 11:32
quote:rainz schreef op 18 december 2008 @ 08:56:
Nef, heb je foto's van de peper en zout stelletjes? Je kunt me mailen op rainz@live.nlIk heb je inmiddels gemaild.
Nef, heb je foto's van de peper en zout stelletjes? Je kunt me mailen op rainz@live.nlIk heb je inmiddels gemaild.
donderdag 18 december 2008 om 12:18
quote:sallie68 schreef op 18 december 2008 @ 10:24:
Hoi Jasmine,
Oeps ... helemaal in Friesland? Laat ik daar nou totaal niet in de buurt wonen.
Jammer, maar dan zie ik maar af van de dekmatras. Hopelijk kan je iemand anders er een plezier mee doen.
Jammer, jammer dat je er vanaf ziet want ik wil hem heel graag kwijt.
In welke provincie woon jij want wij komen af en toe nog wel eens ergens en misschien kunnen wij hem dan bij jou brengen.
Alleen Limburg en Zeeland daar komen we zelden.
Hoi Jasmine,
Oeps ... helemaal in Friesland? Laat ik daar nou totaal niet in de buurt wonen.
Jammer, maar dan zie ik maar af van de dekmatras. Hopelijk kan je iemand anders er een plezier mee doen.
Jammer, jammer dat je er vanaf ziet want ik wil hem heel graag kwijt.
In welke provincie woon jij want wij komen af en toe nog wel eens ergens en misschien kunnen wij hem dan bij jou brengen.
Alleen Limburg en Zeeland daar komen we zelden.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
donderdag 18 december 2008 om 12:23
Yoels, Flashy heeft inmiddels al espressokopjes dus haar naam kan weer weg en de kopjes zijn weer beschikbaar.
Mijn complimenten voor het mooie overzicht dat je telkens maakt, wat een werk zal het zijn om bij te houden!
Lief dat je dat doet!
Mijn complimenten voor het mooie overzicht dat je telkens maakt, wat een werk zal het zijn om bij te houden!
Lief dat je dat doet!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
vrijdag 19 december 2008 om 07:33
vrijdag 19 december 2008 om 19:42
Hallo
Ik heb te ruil : 1x een waardebon van Canvas Holidays twv ¤50,-- geldig van 1 april tot 31oktober 2009
En een Landal waardecheque twv ¤ 50,- geldig van 2 januari tot 14 december 2009
En een postcodeloterij Kerstlot. Je moet het lot activeren, dat kan tot 14 maart 2009. Activeer je het voor 26 december , kan je nog mee doen met de postcode kanjer.
De Adder: je bent wel gelijk lid. 1 maand is gratis en daarna betaal je iedere maand 9.75. Stop zetten kan op ieder moment. ( maar ik ken ons, wij vergeten dat, maar goed mss iemand die toch al wilde gaan spelen, dan heb je 1 maand gratis
)
Ik wil graag zegeltjes van de c1000
Ik heb te ruil : 1x een waardebon van Canvas Holidays twv ¤50,-- geldig van 1 april tot 31oktober 2009
En een Landal waardecheque twv ¤ 50,- geldig van 2 januari tot 14 december 2009
En een postcodeloterij Kerstlot. Je moet het lot activeren, dat kan tot 14 maart 2009. Activeer je het voor 26 december , kan je nog mee doen met de postcode kanjer.
De Adder: je bent wel gelijk lid. 1 maand is gratis en daarna betaal je iedere maand 9.75. Stop zetten kan op ieder moment. ( maar ik ken ons, wij vergeten dat, maar goed mss iemand die toch al wilde gaan spelen, dan heb je 1 maand gratis
Ik wil graag zegeltjes van de c1000
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 20 december 2008 om 14:08
Ik heb een Twurly in de aanbieding
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KLW7THKC.jpg
Als je wat leuks hebt om te ruilen, hoor ik het graag
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KLW7THKC.jpg
Als je wat leuks hebt om te ruilen, hoor ik het graag