Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?

29-11-2008 13:24 7993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:

Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.

Een andere forummer had een tv over.

En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!

Is dat leuk of wat?

En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.

(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)

Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?

Ik trap af:

Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.

Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?

Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
Ha Nachtpaars, ik ben benieuwd naar foto's van je leren jassen! Mailtje komt eraan.
Je hebt mail terug korenwolf!
Ha, was even niet hier geweest. Waar ik even niet zo goed over nagedacht had: die deo past niet door de brievenbus. En om 't nou voor 6,20 te gaan versturen is ook niet zo handig he? Afhalen kan evt wel in omgeving Nijmegen. Mail me maar even op anemoon22 at hotmail.com als je interesse hebt.

Whopper, Lieke heb ik al uhm, even denken... Volgens mij sinds vorig jaar zomer niet meer gezien (wat erg eigenlijk!), dus voor zondag gaat dat 'em ook niet worden.
-
Haha, en ik maar denken dat je bij haar om de hoek woonde zo ongeveer. Hoe kom ik daar dan toch bij??
@Pemberley,

Ben al in onderhandelling met Flashy...

Sorry, maar wie het eerst komt die......
het eerst maalt

geeft niks als er maar plezier mee komt
Gussie, waar woon jij?

Dames van de Myxx en dvd, ik heb vandaag jullie mail ontvangen, ga er morgen op reageren :-).
@ ingmagh, waar woon jij?
En Flashy?
quote:21rianne schreef op 17 december 2008 @ 15:33:

Iemand nog interesse in een chocolade fontein?

Ook een kerstpakketactie van 2 jaar geleden.

Mail maar naar rianneauwens@hotmail.com Ja, ikke :-). Waar woon je? En wat wil je ervoor terug?
quote:DagmarAnne schreef op 17 december 2008 @ 18:03:

@Pemberley,

Ben al in onderhandelling met Flashy...

Sorry, maar wie het eerst komt die......

Dan ben je derde in de rij Nef

En als er nog meer willen kopen we ze gewoon met kwantum korting zelf in
Whahaha, ik zag het al, dus mijn posting daarover weggehaald Pemberley
quote:21rianne schreef op 17 december 2008 @ 15:33:

Iemand nog interesse in een chocolade fontein?

Ook een kerstpakketactie van 2 jaar geleden.

Mail maar naar rianneauwens@hotmail.com

Sorry voor de verwarring...Gezien het gewicht van het kerstpakket (ik heb hem zelf nog niet opgehaald) zou het zomaar eens kunnen dat ik vanaf morgen of zo een tafelgrill in de aanbieding heb, haha. Ik hou jullie op de hoogte :-)
quote:anemoon schreef op 17 december 2008 @ 17:34:

Ha, was even niet hier geweest. Waar ik even niet zo goed over nagedacht had: die deo past niet door de brievenbus. En om 't nou voor 6,20 te gaan versturen is ook niet zo handig he? Afhalen kan evt wel in omgeving Nijmegen. Mail me maar even op anemoon22 at hotmail.com als je interesse hebt.Afhalen is me iets te ver voor een deo Woon in de buurt, maar met OV kost me dat meer dan een nieuwe kopen
quote:whopper schreef op 17 december 2008 @ 17:57:

Haha, en ik maar denken dat je bij haar om de hoek woonde zo ongeveer. Hoe kom ik daar dan toch bij??Misschien omdat dat tot een jaar geleden wel min of meer zo was, toen woonde ik in een stad een kwartiertje treinen van haar af
-
quote:Caylinn schreef op 17 december 2008 @ 23:19:

[...]

Afhalen is me iets te ver voor een deo Woon in de buurt, maar met OV kost me dat meer dan een nieuwe kopen Haha, dat snap ik, zelfde idee als 'em als pakketpost versturen. Nou heb ik wel net vandaag een pakketje naar Roque verstuurt, en volgens mij zie jij haar nog wel eens, maar ja, dat is nu ook een beetje mosterd
-
Fluffychuzzle, als je dit leest, wil je nog even laten weten of je nu de duplo opgestuurd hebt of niet?
quote:anemoon schreef op 17 december 2008 @ 23:21:

[...]

Haha, dat snap ik, zelfde idee als 'em als pakketpost versturen. Nou heb ik wel net vandaag een pakketje naar Roque verstuurt, en volgens mij zie jij haar nog wel eens, maar ja, dat is nu ook een beetje mosterd Inderdaad hetzelfde idee. Ik zie Roque inderdaad wel eens, maar dat pakket achterhaal je niet meer inderdaad.
quote:sallie68 schreef op 17 december 2008 @ 09:24:

Hoi Yoels,

Wow .... je hebt de lijst weer geplaatst ... wat wordt ie lang hè?

Je kan bij mijn naam afnemer Flashy weghalen hoor. Helaas heb ik na mijn laatste mailtje niets meer gehoord, dus ik denk dat ik er vanuit kan gaan dat ze niet meer geïnteresseerd is.

O, je mag de volgende x wel iets er bij toevoegen.

Ik heb nog een veelkleurige kleine box staan (zie er 1 bij Fluzzychuzzle staan en dacht er dus ook gelijk aan).

En Jasmine: Ik ben geïnteresseerd in jouw dekmatras. Hoe dik is ie en ziet ie er nog goed uit?

Hoi Sallie!

Het dekmatras ziet er nog goed uit.

Hier is de link op de site van ikea: dekmatras

En dan gaat het dus om de maat 160x200

Als ik het goed zag op de site is ie 4,5 cm dik.

Woon je in Friesland?

Je mag me wel mailen: jasmeelbox@hotmail.com
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Oh, ik bedenk me opeens:

Ik heb nog flink wat ludieke peper en zoutstelletjes. Ik heb ze een tijd lang gespaard, maar er allang geen plaats meer voor.

Enkele voorbeelden uit m'n hoofd: dikke dame voor een open koelkast; gewichtheffer met gewicht; piano en krukje; e.a.
quote:Flashy schreef op 17 december 2008 @ 12:02:

[...]

Sallie je hebt gelijk.

mijn hotmail doet super raar, mailtjes die ik stuur komen niet aan dus misschien andersom ook niet? maar inmiddels ruil ik een gezichtsbruiner met JvWB.Flashy, ik heb ook geen mail meer van je ontvangen.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:Nef schreef op 17 december 2008 @ 23:07:

[...]

Ja, ikke :-). Waar woon je? En wat wil je ervoor terug?

Ik woon in de buurt van Nijmegen, maar wil hem eventueel ook wel versturen. Behalve de verzendingskosten wil ik er een hele hoop liefde voor terug

(En ruimte op zolder, maar dat komt zo vanzelf wel)

Mail me maar als je nog interesse hebt!
quote:Moosey schreef op 14 december 2008 @ 14:14:

[...]

Hiero!

[afbeelding]

[afbeelding]

Stofferen is een goed plan, hij is viezer dan ik dacht he moosey, waar woon je? Je kunt me mailen op extrahalo@live.nl
Ik heb over: Een serie mokken met art-achtige prints (7 stuks, passen overigens niet onder de senseo)

En een handmixer van Philips met gardes en deeghaken.

Ik hoef er niets voor terug, je mag ze op komen halen in Delft, als ik het op moet sturen wel de verzendkosten.

Te mailen op: viva.barbabella@gmail.com
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Nef, heb je foto's van de peper en zout stelletjes? Je kunt me mailen op rainz@live.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven