Mannen en afspraakjes
woensdag 10 december 2008 om 09:48
Dames ik heb advies nodig. Ben al lange tijd vrijgezel ( en dacht dat voorlopig wel te blijven) maar heb sinds lange tijd een afspraakje gehad. Dit is een tot stand gekomen door koppelpogingen van mijn broer en zijn vrouw. De desbetreffende jongeman is een collega van mijn broer. Afspraakje was erg gezellig, en werd afgesloten met zoenen bij de deur wat aardig indruk op me heeft gemaakt. Deze jongeman is normaal gesproken niet het type waar ik op val en ik was zeer aangenaam verrast. Kortom, ik heb de kriebels van hem gekregen. Het voelde speciaal en niet het doorsnee lebberen waar je achteraf van denkt dat was het m nou net niet...
So far, so good, de volgende dag heb ik hem een berichtje gestuurd dat ik het erg leuk had gevonden. Ik heb tot op heden niets terug gehoord van hem. Mijn broer is een tijd later eens bij hem gaan peilen, en de desbetreffende jongeman was erg te spreken over ons afspraakje en over mij. Broerlief koppelde dit weer terug aan mij, hij heeft het ook naar zijn zin gehad, maak je niet druk. En ik wil me niet druk maken om zoiets onnozels maar er zijn nu 2 dagen voorbij en ik heb nog steeds niets terug gekregen...Mijn broer en zijn vrouw zeggen dat hij het vast druk heeft, enzov, en dat is ook begrijpelijk voor mij tot daar aan toe, maar ik heb het ook enorm druk en mijn gedachte is ook al heb je het erg druk, als je een afspraakje hebt gehad welke indruk heeft gemaakt stuur je toch een bevestiging terug? Ik kan natuurlijk heel simpel denken: het heeft op hem niet zo'n indruk gemaakt als op mij, okay so be it. Maar het is dubbel omdat mijn broer zegt dat hij erg enthausiast was over ons afspraakje.
Mijn vriendinnen raden weer aan om hem NOG een berichtje te sturen , om hem te vragen of hij mijn berichtje wel heeft ontvangen ( dat heeft hij dat weet ik) maar dat gaat mij te ver!
Mannen reageer ook even alsjeblieft nu ik dit zo lees wat ik schrijf krijg ik spontaan een lachbui ik ben allang de 16 jaar gepasseerd...Maar ik heb lang niet zoiets meegemaakt een situatie als deze.
So far, so good, de volgende dag heb ik hem een berichtje gestuurd dat ik het erg leuk had gevonden. Ik heb tot op heden niets terug gehoord van hem. Mijn broer is een tijd later eens bij hem gaan peilen, en de desbetreffende jongeman was erg te spreken over ons afspraakje en over mij. Broerlief koppelde dit weer terug aan mij, hij heeft het ook naar zijn zin gehad, maak je niet druk. En ik wil me niet druk maken om zoiets onnozels maar er zijn nu 2 dagen voorbij en ik heb nog steeds niets terug gekregen...Mijn broer en zijn vrouw zeggen dat hij het vast druk heeft, enzov, en dat is ook begrijpelijk voor mij tot daar aan toe, maar ik heb het ook enorm druk en mijn gedachte is ook al heb je het erg druk, als je een afspraakje hebt gehad welke indruk heeft gemaakt stuur je toch een bevestiging terug? Ik kan natuurlijk heel simpel denken: het heeft op hem niet zo'n indruk gemaakt als op mij, okay so be it. Maar het is dubbel omdat mijn broer zegt dat hij erg enthausiast was over ons afspraakje.
Mijn vriendinnen raden weer aan om hem NOG een berichtje te sturen , om hem te vragen of hij mijn berichtje wel heeft ontvangen ( dat heeft hij dat weet ik) maar dat gaat mij te ver!
Mannen reageer ook even alsjeblieft nu ik dit zo lees wat ik schrijf krijg ik spontaan een lachbui ik ben allang de 16 jaar gepasseerd...Maar ik heb lang niet zoiets meegemaakt een situatie als deze.
donderdag 18 december 2008 om 23:06
quote:Maaswater schreef op 18 december 2008 @ 00:14:
[...]
Welk advies wil je nou van mannen als je alleen maar aangeeft dat jij het na 1 sms-je helemaal hebt gehad en van elke andere poging "dodelijk vermoeid" raakt?
Triest geval. Wie van jullie twee dat moet je zelf maar bedenken.
Moeilijk he, een heel verhaal volgen en een reactie geven die enige blijk geeft van inlevingsvermogen of op z'n minst inzicht?
Over triest gesproken zeg!
[...]
Welk advies wil je nou van mannen als je alleen maar aangeeft dat jij het na 1 sms-je helemaal hebt gehad en van elke andere poging "dodelijk vermoeid" raakt?
Triest geval. Wie van jullie twee dat moet je zelf maar bedenken.
Moeilijk he, een heel verhaal volgen en een reactie geven die enige blijk geeft van inlevingsvermogen of op z'n minst inzicht?
Over triest gesproken zeg!
vrijdag 19 december 2008 om 00:39
vrijdag 19 december 2008 om 00:55
Ik zou het spaansbenauwd krijgen van stoeptegel. Alle "claims, verwachtingen, moeten, hoe het hoort etc etc" en dat na 1 date!
En ook nog eens een mening vormen over iemand via derden. Stoep, ik zeg niet dat het geen %^&* is, maar relax! Bel en sms niet! Misschien is het wel een %^&* hoor, maar dan mag je blij zijn dat hij niet in je leven is.
En ook nog eens een mening vormen over iemand via derden. Stoep, ik zeg niet dat het geen %^&* is, maar relax! Bel en sms niet! Misschien is het wel een %^&* hoor, maar dan mag je blij zijn dat hij niet in je leven is.
vrijdag 19 december 2008 om 01:01
quote:quadesh schreef op 19 december 2008 @ 00:55:
Ik zou het spaansbenauwd krijgen van stoeptegel. Alle "claims, verwachtingen, moeten, hoe het hoort etc etc" en dat na 1 date!
Q,Goede reactie! maar in snap de onzekerheid ook wel
Als je wat wilt, bellen en vragen, anders vergeten.(denk ik)
Q,Goede reactie! maar in snap de onzekerheid ook wel
Als je wat wilt, bellen en vragen, anders vergeten.(denk ik)
vrijdag 19 december 2008 om 09:52
Omdat ik hem juist niet wilde claimen heb ik hem na onze date een aardig smsje gestuurd, puur om te zeggen dat ik het leuk had gevonden met hem. Ik heb het niet op geclaim en ik heb nog nooit van een man gehoord dat hij zich geclaimd voelt door mij. Op dat smsje kreeg ik geen antwoord en heb hem daarom een tijd later even snel tijdens mijn werk gesmst, of hij misschien mijn sms niet ontvangen had. Gewoon normaal, niks claimends aan in mijn optiek. Daarop hoorde ik vervolgens weer niets en mijn broer die toch bij hem langs zou gaan heeft het vervolgens met hem over gehad , niet zomaar derden, mijn broer. In dat gesprek gaf mijn date aan dat hij het erg leuk gevonden had maar hij de perfecte vrouw zoekt en dat was ik niet voor hem. Dit kreeg ik doorgesmst van mijn broer tijdens mijn werk. Voor mij een helder verhaal en ik heb dan inderdaad geen behoefte om daar nog na mijn werk over te gaan telefoneren met mijn date. Ik ben ook absoluut niet boos op hem en toen hij mij een week later zelf smste heb ik dit ook aangegeven dat het goed was zo. Sorry mensen maar ik heb er een goed gevoel bij ik ben het niet voor hem, dat heeft hij heel duidelijk gemaakt ook naar mij toe maar zou nog weleens koffie met me willen drinken, als je bedenkt dat ik hem WEL erg leuk vond kan je misschien wel begrijpen dat ik daar dan vervolgens niet aan ga beginnen. Hij stuurde aan op een voor de lol het bed in duiken met elkaar-ding, en probeerde me via talloze smsjes hier toe te overtuigen. Hieruit kan ik niet opmaken dat iemand zich geclaimd voelt en dat idee heb ik ook nooit gehad.
Ik zal hem nog weleens zien tijdens het uitgaan en ik heb daar totaal geen probleem mee.
Ik zal hem nog weleens zien tijdens het uitgaan en ik heb daar totaal geen probleem mee.