Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hmmm. bijzonder Mal... Mooie ehm... bloemen...
Neehee hij is wel lekker Bridge.
Wie is hij dan? Of mis ik nu weer iets?
Sjonge, cultuurbarbaar.
Jaja ik weet het! Kan wel googlen op plaatjes van blijkbaar mooie man met bloemetje erbij maar daar vind ik hem niet op...
Ik zag 'm Star, traaaage reactie van mij.

Ga je niet naar 'm toe??
Nee, vent half ziek op de bank en wil dat boek sowieso niet, dus heb er weinig op het moment.
Oeh mijn kind had gisteren weer een Drek ervaring...

We hadden gefietst. 2 kinderen, buggy en ik op de fiets. Thuisgekomen Ties eraf, Fieke eraf. Boodschappen eraf... Ties"Mama meneer moet er nog af."Dus ik:"Meneer? Waar dan?" "Meneer op de fiets" "Ik zie geen meneer op de fiets..." "Jawel hoor, daar!"(Ik zie niets...) "Kan je de meneer ook hallo zeggen dan" "Nee hij zegt niks..." "Maar ik zie hem niet. Waar is hij dan?" 'Hier!" (Hij trekt me mee naar buiten, ik met kippenvel inmiddels op de armen...) "Kijk dan mama, hier!"(En wijst een ieniemienie klein merkstickertje aan op mijn fiets met daarop, jawel, een meneer!)

Mijn kind had gisteren een Drek-ervaring... Dacht ik
Ik zou ook kippenvel gehad hebben Bridge!
Star in "Borsato concert"
Goedeavond,

Ha, ha, wat lachen, die peuters allemaal! Heerlijk, die fantasie.

Enka, wat heerlijk dat je die vrouw wel kon zoenen .

Suze, er zijn voor je vriendin, arm om haar heen, naar haar luisteren; is het beste wat je kan doen. Ik vond het heel fijn dat vriendinnen er voor me waren na de miskraam. Ze wisten niks te zeggen, maar dat hoefde niet, luisteren was genoeg en een arm om heen.

Noos, dikke voor jou! Heb je wel wat steun van familie/vrienden?

Mal, shit, balen meid! Sterkte ermee.

Ik ga weer, kom morgen weer kletsen.

Tim was naar het CB vandaag, bijna een kilo aangekomen, dat gaat dus goed!

Laurens zit in de auto in zijn neus te peuteren net, dus ik zeg: doe eens niet, dat is vies.

Nee mama, is een koekje...

Yek.

Goeie Bridges! Meneer van de fiets, ha ha. Wat ze wel niet allemaal zien hè?

Compu, het is meer jouw kant op. Mss kan jij eens langs gaan om te kijken hoe het gaat Realiseer me nog niet dat hij echt voor altijd weggaat hoor. Gisteravond in bed wel onafgebroken zitten snikken, kon niet meer stoppen. Terwijl ik heel hard zat te bedenken dat het zo leuk is voor hem! En dat is het ook! Fijn van die dikke ogen vanmorgen, vreselijk. Lang leve de make up. Ik kan me nog de tijd herrinneren dat ik dat nog niet op mocht van mijn ouders, vreselijk ha ha.
Ooooh Mal, weer zo;n lekkere vent. Homo??? Nee, kan toch niet? Jemig, ik val dan ook echt op homo's kennelijk... Niet alle hoor, die Bastiaan (weet verder niet hoe, die dikke met die krullen van Holland next top model ofzo) dan weer niet. Bah.

Oja, wie ik dus ook echt heel lekker vind en waarvan ik in shock was dat hij homo is.... Wacht ik doe het met een plaatje

Nouja, ONWIJS lekker ding... lekker fris ventje. Toch?
Djees die ken ik ook al niet...

Zo even het een en ander nagekeken en nu ga ik mijn bedje in rollen. Morgen nog een dagje en dan lekker vakantie!!!!!!!
Star, ik had wel mee willen rellen, maar ik lag lekker op bedje naar Casanova te kijken. Ik gaf de voorkeur aan Heath. Toch Zonde dat hij er niet meer is

Amalia, die is idd ook leuk!!! Haha, we hebben dezelfde smaak. Ik las ergens dat hij ziek is maar dat niemand weet wat hij heeft.

Bridge, aaaargh die Ties, ik zou ook in mijn broek schijten, gelukkig toch geen Drek ervaring. Die man is van het journaal trouwens, kijk je dat nooit
Stressed is just desserts spelled backwards
O ja, en die ik had geplaatst is Nate Berkus, dat is een stylist die af en toe bij Oprah op de bank zit. Lijkt me wel relaxed zo'n vent die je huis een beetje stylish bijhoudt. Die van mij maakt er alleen maar meer een rommeltje van. En hij heeft zo'n mooie bos haar die Nate! Maar ja homo dus. En ik denk dat hij heel klein is, dus dat is ook wel minder.
Jaaaaaaa die nieuwslezert! Kom even niet meer op zijn naam, maar ik was ook in shock inderdaad Amaal

voor Bomba.

Heath, daar moet ik ook om huilen ja

Hoe is het met J?
J werd wel om 3 uur wakker maar ging na wat drinken weer lekker slapen en heeft minder gehoest. Volgens mij is de temp ook wel wat lager (moet zo even opnemen). Maar hij voelt beter en ziet er beter uit.

Weet je wat ik vroegah ook een mooie jongen vond. Deze van Westlife:

maar die is ook al homo!

Die nieuwslezert heet Rik vd Westelaken. Idd een lekker hapje. Heath was ook wel erg smakelijk
Gelukkig weer een beetje opgeknapt dus!

Ieeeeeeeeuw, die vond ik vroeger al een rotkop hebben en nog steeds

Straks naar kerstlunch op werk, krijgen we meteen kerstpakket.
Ik zag net dat zijn oor weer open geknapt is, iiieeeeuuww. (bij Jonathan dan niet bij de mijnheer die ik net plaatste)
Leuk kerstlunch!!! En meteen je kerstpakket. Krijgen jullie leuke pakketten op het werk meestal?
Deze vond ik vroeger ook leuk (woonde hier in het dorp, dat hielp ook mee ), ook homo.

Woonde hij bij jou in het durp? zeker allemaal meisjes voor de deur steeds? hij kwam er toch ook pas heel laat voor uit?
Dacht al, wat een vieze meneer

Nou ja, druk misschien een beetje er af dan voor J.

Kerstpakket wel ok, niet echt geweldig.

Starmans pakket was erg leuk, nodige vreetwerk natuurlijk, maar ook vier prachtige alu-uitziende cappucinokoppen, alu soepkommen (gigantisch formaat, heel stylish ), mooi wit/grijs dienblad, soort winetender en een mooie geurkaars.

Mijn moeder had een geweldig pakket gister. Thema was Earth, DVD zat er ook in en een soort van natuurtriviant met ijsberen en pinguins als poppetjes. Heel mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven