Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Suze, dikke knuf voor jou en je vriendin. Akelig, bah. Doet het ook veel met jou?

Enka, super dat de fysio zo veel kon betekenen!

Naatie, met jopu praat ik niet meer hoor, hema, puh.

Amalia, sterkte, fijn dat het zware belsuit zo goed voelt.

Compu, nog geen post. Ik wacht af! Enne, dat konijn is die van ons zelf...

Noosje, gefeliciteerd met je baan!

Zo, ik ga me klaar maken voor zoveelste Kerstborrel. Nu van mijn werk met hele gezin. Doei! Kom snel weer, maar ben even erg druk met tjaxxen (was ik alweer vergeten Noos!).
Mal, ben je even aan het bijtanken nu? Heb je wel verdiend na zo'n nacht... Hoe is het met het tandje?

Bam, hoe is het bij jullie met de longontsteking?

Suus, wat verdrietig voor je vriendin. En voor jou ook een knuf, want ik kan me helemaal voorstellen dat het bij jou ook binnenkomt.

Enka, jeu 25 weken alweer! Op werk alles as usual. Voor mij erg druk de komende tijd omdat ik veel werk van een vertrokken collega op m'n bord heb. Maar uitdaging is ook wel weer eens goed.

Compu, ben je nog bij de ha geweest?

Amalia, dat luchtje klinkt een beetje zoals Mare ruikt een paar dagen voordat ze verkouden wordt... He gets, komt wel heel dichtbij ineens dan he, Bomba's vertrek.

Stress! Buurjongetje wordt morgen 2 en we worden om half 3 verwacht. "De buurtjes zijn allemaal zoooo benieuwd naar jullie, ze zeiden al: dat is een mooie gelegenheid om 'dr uit te nodigen!", meldde buurvrouw er nog bij. Ieuwks.... Dus ik denk dat ik maar met die koopmans cakemix in de weer ga.
Ik ga op je stemmen Mal!

Noos, heej, fijn weer wat van je te lezen. Ik dacht vanochtend nog aan je, gek he? Good for you dat je voor je eigen weg kiest. Zal niet makkelijk zijn, veel sterkte!! Ha ha, en Tjaxx, die was ik ook bijna vergeten. Lekker doortjaxxen hoor
Hoi Helenita! Ha, spannend, naar een verjaardag en de hele buurt jullie checken. Wel leuk dat Mare een potentieel vriendje dichtbij heeft wonen (om Jinny's term maar even te jatten)

Och, en pech komt nooit alleen langs, onze wasmachine doet heulemaal niks meer. Dus ik wilde een monteur laten komen maar toen zei M, hij is al 9 jaar, en we hebben laatst ook al 80 euro betaald aan en monteur, we kopen nu een nieuwe. En dan zegt hij; die krijg je van mij, als goedmaker van vannacht>FOUT! Ik zei; ja daahaag, we zijn getrouwd op gemeenschap van goederen, dus dat telt niet als kado. Haha, gemeen ben ik he!
Stressed is just desserts spelled backwards
Maar goed, we krijgen nu dus zaterdag een nieuwe wasmachine. Nu hopen dat de wasdroger het nog een tijdje houdt want die is nog weer ouder en ik dacht eigenlijk zelf dat die eerder vervanging nodig had.
Tsss, een nieuwe wasmachine als goedmakertje? Ja, als hij er voortaan zelf alle wassen mee draait. Maar iets zegt mij dat dat niet het geval is . Nou ja, hij is zich in elk geval erg bewust dat hij iets goed te maken heeft, dat is al iets.

Ha ha, ik heb dat ook sinds we samenwonen. Als het uit de gemeenschappelijke pot komt geeft het toch niet echt het gevoel dat je een kadootje krijgt...
Mal, CG eet al een week niet. Ze is best wel afgevallen.

Maar dat kon ze wel hebben hoor.

Nu een beetje uit haar ritme vanwege het slapen.

Ik zag net het topic over hoe een ouderpaar te feliciteren met een Down kindje. Wij kregen ook kaartjes met bemoedigende teksten toen, dat vond ik wel fijn. Wat me irriteerde, is dat veel mensen gingen bellen om te vragen wat er met CG aan de hand was.

Laat ons met rust, dacht ik toen.
Star, ik sta er in met adres hoor! Stond er al bij, maar was even verdwenen.

Koffieronde=rondje koffie haha. Dus om een uur of 11 bij mijn moeder, maar het zal ook nog wel lunchen worden. We zijn de laatste jaren nooit compleet, maar dat is niet zo erg. Inmiddels zijn we met z'n 20-en ongeveer.

Oud en nieuw overdag ;-): met een boel kindjes gezellig spelletjes doen en als het schemert allemaal een sterretje. Voor de kindjes is het dan net alsof. Zijn allemaal nog klein.

Jij geen bezoek uit het buitenland?

Amalia, ik ben ellie geweest hoor!

Vanaf deze maand gaan we er weer officieel voor.

CV zit weer wat beter in zijn vel en zei een paar weken geleden dat de twijfel die hij had, door zijn eigen onvrede komt.

Daar ging ik ook al vanuit, maar het is toch wel fijn te horen.

Ik wist het natuurlijk niet van jouw miskramen. Was dat voor L dus?

Noosje, goed je te lezen. Fijn van je auto,dan ben je weer wat onafhankelijker. Lekker een knuffie bij je in bed, geniet ervan!

Zijn er veel mensen die je steun bieden? Ik hoop het voor je.

Jin, jouw konijn? Goed kaartje voor vega's vind ik het!

Hoop dat het er toch morgen wel is hoor! Hij moet nu toch wel staan, ook voor de kids. Je krijgt met standaardversturing geen bon waaraan je kunt zien waar het is helaas. Maar ik duim voor dich.

Het Grote Kennismaken begint Hel haha.

Wat ik me zomaar afvroeg, zeilt vriend ook in de winter?
Oe CG, dat vind ik ook wel erg straight forward om te gaan bellen van "wat is er dan precies". Hadden jullie een speciale tekst op jullie geboortekaartje? Moeilijk hoor. Ik bedoel, het is al vreselijk moeilijk, en dan moet je ook nog over dat soort dingen nadenken.
Oh, vergeten te zeggen. We hadden een briefje bij het geboortekaartje gedaan, met uitleg dat er iets aan de hand was, maar dat de artsen daar druk mee waren om uit te zoeken.

En dat men te zijner tijd van ons zou horen hoe het ervoor stond.

Wij wisten een week lang niet wat ze had, vandaar.
Zeilen in de winter, nee, de afgelopen jaren eigenlijk niet. De schepen waar hij mee vaart liggen allemaal op de kant voor onderhoud (en dat kost even veel tijd als het varen, beetje jammer wel ).
Als jullie aangeven dat je zelf laat weten hoe en wat, dan zou ik concluderen dat jullie geen zin in telefoontjes hebben. En dus niet gaan bellen. Maar mensen met een bord voor hun hoofd hou je altijd.
voor Juud, je favo dokter met zijn 5 kids!

Zag vraag van Compu, eerst even dat, straks meer. Nee, geen bezoek uit buitenland, die sporen echt niet daar. Schoonmormel gaat niet eens naar haar pasgeboren kleinkind kijken. Die dus wel in IRL wonen. Ik snap er geen zak van.
Oooh, de wasmachine kapot, balen zeg.

Ha ha, een nieuwe als goedmaker. Tsss, wat denkt ie wel niet zeg. Ik zing dan altijd heel zacht de hele dag: Diamonds are the girls best friend... Niet dat dat werkt hoor

Dacht dat jij en schoonmams weer iets beter waren Star? Niet dus...

Mal, neeeee geen kinderen! Dat was een eis van mij. Dat is het nl ook; Bomba is echt heel lief met Berend en Laurens, maar raakt nogal van slag als er andere kinderen komen. Dan wordt ie druk, blafferig, rennen. Nee, geen kinderen voor hem, HIJ wordt het kindje zeg maar

Compu, ja was voor L. Lang geleden dus. En zonder dat had ik jullie allemaal niet ontmoet

Ha, kleinste staat weer te stunten op de bank. Die is er eergisteren al keihard op zijn hoofd vanaf gedonderd. Maar wat kan ik doen? Hij klimt er zelf op. Gaat ook de hele tijd in de Tripptrapp staan. Heb hem nu al op de hoogste stand terug gezet maar ook dat maakt niet uit. Die maakt nog eens een echte flinke smak

Laurens heeft net op het krijtbord een echte koppoter getekend!!! Was zo trots dat ik helemaal emo werd. Ik heb snel wat foto's gemaakt. En hij had 2 grote, 1 hele kleine en nog een kleintje gemaakt. Dat waren wij allemaal. Is het niet cute???!!!
Goedzo L.! En die puzzel ook! Maar wacht maar als hij hier op visite is, dan pakt hij de puzzel van 4 stukjes haha!

Je hebt dus een prettig adres gevonden las ik net. Kan me voorstellen dat je een dubbel gevoel hebt en dat je er tegenop ziet. Wonen ze dichtbij?

Dat scheelt dan tijd Hel in de weekends. Of is hij niet bezig in jullie stulpje? Voel je je er al een beetje op je gemak, ook in de winkels b.v.?

Echt, Star? Wat een kille vrouw zeg. Verdrietig voor de kersverse ouders.

Ik zag net vlekjes bij CG. Ben benieuwd of de wp nu doorzetten.

Dan heeft ze buikgriep, keelontsteking en waterpokken binnen 1 week!
Amaal, ben ook wel iets beter met haar sinds afgelopen januari, maar ik vind het nog steeds een uberraar geval

Jaaaaaaa een koppoter, knap!!
Aaaaaa die arme CG, dat zou wat zijn alles in 1 week. Arm moppie!
Star en Mal: jullie zitten toch wel al klaar voor RTL 4, 20.30 uur? Veel plezier!!!
...

nee ik ga hier niet flauw lopen doen, jullie zijn lief , dus geen Marco B pesterijen op Good luck, dat doe ik wel elders
Eerst nog...Marco! hihi

Is het een compilatie van Drek?
WHOEHAHAHHAHAHAHAHAHHA ja lekker soppen joh zo.

Nee, doe mij Casanova met Heath Ledger dan maar.

Compu, dat bedoelde Bridge ook, Marco

Drek is nu in de boekwinkel en ik ben een schijtebak
Nou soppen op Marco... neuh... dan doen we wel wat anders... Denk even terug aan R.W. van toen Star, daar soppen we eerder op!
Ik sop alleen op homo's, het is echt erg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven