Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
pffff, ben kapot. Kerstfeest op school is geweest en was best geslaagd (en droog!). was vanmorgen om 8.15 uur op school en was vanavond om 21.15 thuis,. Tussendoor wel even thuis, maar hapjes gemaakt dus telt niet vind ik. Telt dit ook als vrijwilligerswerk?

Moet nu spullen klaar leggen voor KK, moet morgen om 7.30 uur in ziekenhuis zijn. Denk dat het wurm geen narcose nodig heeft zo moe is ze!
Ooooh narcóse!

Dat lijkt me zooooo lekker! (spierverslappertje mag ik nu. Als in -te-veel miligram, bitte.)

Als ik daaruit kom ben ik lekker ontspannen, compleet.

Wel jammer dat die keizersnee nooit onder volledige narc is geweest. Had ik en het zeer, én de stress dat maar niet wegging.

Maar goed. Voor Bam, die al aan de pillen zit (trut, niet eens een pillejte in een kerstkaart gedrukt, tssss!), dan hier gewoon

champagne.

Want élke dag is geod genoeg voor champagne.

~Klopt het persje op. Hangt de foto van zigeunerToeteke recht. Stoft de kastplanken uit en legt er schone slaapzakken in. Zuigt Dries het kantoortje. En plaatst het driehoekje in de vensterbank. En neemt er nog eentje nog wat. ~

Zo, nauwelijks bijgelezen, enerverend weekje...

Veel gewerkt, twee dagen weggeweest voor de boopjob van mijn zus (Oooh man wat zijn ze prachtig en oooh wat wil ik dat graag oohook!) dit was aan de andere kant van het land, maar tussendoor nog wel weer heen-en-weer getreind voor de kerstmusical van de 3 oudste (ook al prachtig, heb letterlijk een traan moeten wegpinken..) gisteravond pas laat in de avond terug in hotel, alwaar mijn zusje mij nog net nodig had om lekker te kunnen zitliggen en vervolgens te gaan snurken, wat ik vandaag heb afgestraft door haar steeds de slappe lach te bezorgen, terwijl ze eigenlijk niet kon lachen.. Bij thuiskomst vandaag onmiddellijk met alle kindjes naar de kijkzwemles van Lientje (en het is een wonder dat geen van de 3 van mijn kijkende kinderen in het water is beland, pfff) Morgen nog werken, aansluitend een weekendje naar Valkenburg met hele familie van Pompel-moeder kant (dus leuk!) de rest gaat 's middags al, ik volg 's avonds per trein.

Heel veel sterkte voor en met KK morgen, Bentetje. (Als ze net zo high uit de narcose komt als mijn zusje gisteren, kan je nog lachen.. )

Sorry, mega-aso, maandag ben ik er weer!

(Oh en ik heb dus wel kerstkaarten (Het zijn degene die ik twee jaar geleden heb gekocht, toen niet verstuurd, vorig jaar weer klaargelegd en nu wéér maar ze liggen hier nog steeds, dus weet niet of dat nog wat wordt dit jaar...)

Meave, laat eens wat horen. Je maakt mij niet wijs dat je niet meeleest.
~duimt hard dat KK deze keer rustiger onder zeil gaat dan de vorige keer~

Veel plezier dit weekend Pim!

Ik stond gisteren een beetje wankel op mijn hoeven. Kwam niet door gebrek aan slaap, want lekker geslapen gisteren, maar wel aan de nieuwe steunzooltjes die ik gisteren op moest halen. Man, dat voelt alsof je enorme stenen in je schoenen hebt gezet. Nu maar hopen dat het snel went. Vannacht wel weer een slechte nacht. Bikkel heel veel wakker (jippie, hij mag naar het kdv vanmiddag ), Madokus heerhaaldelijk richting de pot horen vertrekken. Ik heb geloof ik al met al een uurtje geslapen. Madokus was vanmorgen weer opgeknapt, dus is gewoon aan het werk gegaan.
Had je maar hier moeten komen met oud&nieuw ipv naar die man van je die je zo nodig moet zien, Kjong. Dan had je wel een héél pakje pillen gekregen. Lekker puh.

Boobjob! Wauw! Was er geen 4-halen-2-betalen-kerstactie, Pimp?!

Ben benieuwd hoe het met KK is, vind het altijd maar niks, die kindjes in z'huizen en onder narcoses enzo. Hoe ging ze narcose in, Bent?

Wij naderen met rasse schreden het toppunt van Burgelijkheid. Ik had me voor de kerstdagen opgeworpen als culinair wonder. Ik. Wat nogal een contradictio in terminis is. Was al braaf langs de slager en traitteur geweest, wat er aan kant en klaar te halen viel. Mwah, zag er wel erg ingewikkeld uit, al die keuzes. Gourmetten gaat het worden, lijkt me voor alle partijen het beste. Dus Bambi-man haalt straks een gourmet-set. Nou nog een goude glimmende stinkende Labrador en ze leefden nog lang en gelukkig.

Hier ook dat braak en diarree virus, had Madokus daar ook last van, Mado? Heerst echt overal. Herten hebben er ook steeds last van.
Jep, dat virus. Nou is Madokus daar tegenwoordig zoiezo erg gevoelig voor. Het is bij hem m.n. in de herfst en de lente iedere paar weken raak.

Ik ben wel liefhebber van gourmetten. We gaan er zelfs weleens met zijn tweetjes weleens voor zitten als we zin hebben in een avondje samen. Niet de kosten + oppasprobleem van uit eten gaan, maar wel gezellig een avondje tafelen en elkaar weer eens echt spreken in plaats van alleen aan andere uiteinden van de bank voor de buis te hangen. Hier heerst dus al jaren de burgelijkheid ten top.
Zat wii-en in het Dictee van de week? Anders dan toch zeker volgend jaar, lijkt me.

Gangsta-chick: ik zie het voor me

Ik dacht rustige dagen te hebben, maar om de eoa reden zijn die poefweg. Als ik straks niet alvast wijn ga halen voor dinsdag, is er geen moment meer om dat wel te doen (geen nood, geen nood; ik ga het zo doen!). Willen jullie dan echt even wat boodschappen verdelen in AK, anders zijn er vooral rozijntjes en soepstengels (of iedereen neemt hetzelfde mee, wat ik verder ook prima vind trouwens). Eniewee, ik zet dinsdag de deur open, ontkurk wat en schuif de rest lekker van me af. Delegeren is ook een kunst

Dot druipt nog steeds van het snot en is vanmorgen weer naar de creche gebonjourd. Ik hoor Rouvoet in mijn nek hijgen, maar volgens de leidsters gaat ze daar gewoon lekker spelen en af en toe beetje uitrusten op de bank en gaat het allemaal wel. 's Ochtends is het een vaatdoekje. Ze heeft ook al drie dagen niet ontbeten, dat mag ook wel in de krant. Gelukkig vanmiddag thuis en morgen de hele dag GG voor zich alleen, en dan wordt ze zondag naar mijn mama verscheept vanwege maandag Zoon buisjes en geen andere opvang voor Dot.

Over buisjes gesproken: hoe is het nu met KK gegaan Bentetje? Half 8, wat een tijd ook.. Nou ja, met nuchter blijven wel prettig dat ze niet uren hoeven te wachten. Ik moet straks bellen hoe laat wij maandag dienen te verschijnen.

Pimpel, mens: dat jij nog overeind staat!
En hoe is het met BJ, Toet? Arm manneke, zie hem zitten.
Zo, we zijn weer thuis! KK heeft zich super gedragen. Ze ging heel rustig onder zeil (goddank!) en werd wederom traag wakker. Nu is ze nog lodderig en bleek, wil ook niet eten. Dat ken ik niet van de vorige keren, maar het wicht zal wel gewoon erg moe zijn van de korte nacht (en vannacht ook nog 1 keer uit bed gevallen en 1 keerin bed geplast, hoezo zenuwachtig. Ik heb haar net blij gemaakt met een Mega Mindy kwartet, maar ze heeft nog geen puf om te spelen. In het ziekenhuis krege ze een knuffeltje en daar ligt ze nu heerlijk mee te buizen op de bank. Hebben we weer achter de rug!

Inderdaad BJ, dacht ik ook nog aan? Is`tie opgeknapt? Gourmetten doen we zelden, want ik vind het zo stinken de dag erna in huis. Afgelopen kerst voor het eerst met de family, 5 kleine kinderen en een doorslaand succes. mijn moeder aapt me dit jaar maar gewoon na voor het gemak (stinkt het lekker bij haar en niet bij mij!).

Zo, ik hooi efkes wat beddengoed in de was en ga dan bij mijn dochter liggen. Lief dat jullie aan haar dachten!
nou ja, beddengoed hooien is wat lastig, laat ik het maar gooien.
Fijn dat het achter de rug is Bentetje

Ha, wat zijn jullie toch een stelletje superwijven. Heb een berg mail binnen en ben mede dankzij jullie vrij soepel door de ongeloof-woede-acceptatie-vrolijkheid fases gerold.

~gaat gauw nog even werken en dan wijn & Dot halen~
Fijn dat het is meegevallen dit keer Bentetje!
Doe even een kusje op het bolletje van KK van tante Bambi!

Yentl net, over haar gekookte ei: 'Hee! Deze is niet goed! Dit ei is van een kip!'

Ja schat, waarvan anders? Van een koe?

Is het even stil, peinzend koppie. '.. Oh ja. Van een kip'.

Die is écht aan vakantie toe.

Ik ook, wat een heerlijkheid, even 2 weken geen strak regime. Heb ze maar lekker voor een film van Snuf de Hond gezet, gordijnen dicht en kaarsjes aan en ik plof er nu naast.

Zou Alex al nuchter zijn na de kerstborrel?
En ik heb mijn zegelboekje weer gevonden! Staat vast goed bij de gourmet-set. Nou nog een zelfgebreide kabeltrui voor Bambi-man.
jaaaa en jij een diadeem! en natuurlijk bambiman aanspreken met vader, dat snap je!

Hier ook gordijnen dicht en tv aan. GG is ook thuis en ook moe en ook wit, past aardig in het rijtje. KK begint op te krabbelen. Lekker een rustige middag dus!
Zo, en nu is Dot echt weer ziek. In bed gemikt, jammerhelaas van de creche-kerstviering (ook daar al!) vanavond, en ik ben ook wel toe aan bankhangen. Sjongejonge. Vanavond trouwens Intolerable Cruelty, even opnemen maar, ben ik wel voor in de stemming

~zet zich naast de andere Cheersers en hun al dan niet bleke kindjes op de bank, gooit nog wat koek, chips en ander onverantwoord voer in het rond, steekt extra kaarsje aan en installeert zich voor de kerstfilms~
Hoorde ik daar iemand iets zeggen over chips????? Mmmmm!

*spiekt gelijk even in de kast van Lil of er daar nog wel een Pierre bonbon is (hier vonden de kindjes en Lief ze ook lekker, damn!) en gaat naast Lil op de bank zitten om kerstfilms mee te kijken omdat ze daar meer zin in heeft dan in

- afwassen

- rapport schrijven

- met de kinderen naar zwemles

- eten voorbereiden omdat ze daar na zwemles zeker geen zin in heeft

- belastingformulieren invullen. *

Wat kijken we Lil?
ik doe mee: ik heb geen Pierre bonbons maar wel chocoladekerstkransjes, is dat ook goed toet?

Nestelt zich op de bank tussen lil en toet en legt een plaid over ons neer.
Zet er maar eens een nieuwe bak chips neer...

Hai laiverds

mijn computer doet naar. Ik heb nu al 2x gehad dat hij, tijdens een reactie schrijven, terugging naar vorige pagina.. en dan ben ik dus m'n verhaal kwijt

Ik wil voor de verandering hier eens neer zetten dat Le een vreselijk lief knulletje is. Dat vergeet ik nog wel eens

(neerzetten dus, dat hij het is weet ik wel)

Fijn dat het met KK goed ging, vandaag. Is voor Lil&Zoon ook een prettiger vooruitzicht, denk ik zo.

Ik heb vakantie én de 5 is (was?) in de klok!

Later is nu

Ohja, deze had ik ook in 'mijn andere topic' geplaatst en past hier dus kennelijk ook? Ik vind gourmetten juist niet burgerlijk maar makkelijk. Volgens mij moet je van de Libelle een 5 gangendiner aan maken.. lekker relaxed ook nog, uiteraard, anders niet met z'n allen blij voor de open haard.

Ik dacht trouwens dat ik met schoonzus afgesproken had dat we met het vlees over van Sinterklaas zouden gaan gourmetten. Zij zegt nu dat zij begreep dat wij dat als gezin zouden doen. We hadden ongeveer 2 vleespakketten over en leven hier met 2 vegetariërs.. ja, ik denk dat ze gelijk heeft. Nouja.. maakt niet uit, we zijn bij haar en zij kookt.

Ohja, ik ben m'n kinderen aan 't "pesten". Heb cadeautjes onder de boom gelegd. Gezelschapsspelletjes, dus niet specifiek per persoon, maar ze vinden het flauw dat ze nu nog niet uit mogen pakken.
Later is nu
Fijn dat met KK alles goed is! Jippie!

Ook fijn dat Lil weer lacht!

Ik ben aan het racen, moet eigenlijk naar trein, maar was boek vergeten en 3,5 uur treinen zonder zag ik toch niet zitten.

Arme Pompel staat ergens in de file met dreinende blaagjes...

Maareh: IK HEB VAKANTIE!!

Dag lieve meisjes, tot zondag of maandag!
dag lieve pim!!! Veel plezier!!!

Wat hebben er ene hoop vakantie, lekker zeg, ben wel wat jaloers!
Ik werk ook gewoon door hoor Bentetje; Kinderen gaan volgende week dag naar gastouder, en Lief is een dag thuis. Voila, werkweek weer opgelost.

Week erna psies hetzelfde.

Heerlijk jullie positieve verhalen. Houden zo.

Heb voordat we naar zwemles moesten toch maar soep gemaakt en aardappels geschild. De kinderen eten soep en tosti. Lief en ik eten later. Heel romantisch; boerenkool
We gaan lekker Love Actually kijken of iets anders leuk-Engels drakerigs. Of Happy Go Lucky. Of eh, f nog iets anders. De kindjes hier vinden Bambi zooooooo mooi!

Ik ga wijntje drinken en eten koken. Ik hou veel van jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven