Meest irritante reclame - DEEL 2

zondag 25 september 2016 om 23:18
Ik vind het hoe langer hoe irritanter worden dat in veel reclames alles zo in een adem gezegd moet worden. Alsof het een wedstrijdje is wie het meeste woorden in de zendtijd kan proppen. Ik hoorde Ivo Niehe in zijn programma aankondiging ook al zo ademloos bezig
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

maandag 26 september 2016 om 10:49
quote:paper-clip schreef op 26 september 2016 @ 10:46:
[...]
Dat jongetje wat Frank Lammers in zijn jeugd speelt in die Jumbo reclame lijkt sprekend op Gru uit de Minions
[afbeelding]
Nou inderdaad. Ik zat me al af te vragen waar dat jong nou op lijkt. Gru dus
En ik vind het vooral heel storend dat hij zo smerig die appeltaart zit te eten.
[...]
Dat jongetje wat Frank Lammers in zijn jeugd speelt in die Jumbo reclame lijkt sprekend op Gru uit de Minions
[afbeelding]
Nou inderdaad. Ik zat me al af te vragen waar dat jong nou op lijkt. Gru dus
En ik vind het vooral heel storend dat hij zo smerig die appeltaart zit te eten.
maandag 26 september 2016 om 10:51
quote:nausicaa schreef op 25 september 2016 @ 14:07:
[...]
Ik heb laatst eens twee van die reclame-tandartsen gegoogled, en tot mijn verbazing zijn het dus niet allemaal acteurs. Het bleken daadwerkelijke tandartsen te zijn, met praktijk en al. Eerlijk gezegd vind ik dat nog twijfelachtiger. Als ik mijn tandarts in zo'n spotje tegenkom, ga ik meteen op zoek naar een ander.
Echt? Dat had ik niet verwacht!
Verklaart alleen nog steeds niet waarom iemand naar een Brand Manager zou luisteren... Die weet helemaal niks van tanden.
[...]
Ik heb laatst eens twee van die reclame-tandartsen gegoogled, en tot mijn verbazing zijn het dus niet allemaal acteurs. Het bleken daadwerkelijke tandartsen te zijn, met praktijk en al. Eerlijk gezegd vind ik dat nog twijfelachtiger. Als ik mijn tandarts in zo'n spotje tegenkom, ga ik meteen op zoek naar een ander.
Echt? Dat had ik niet verwacht!
Verklaart alleen nog steeds niet waarom iemand naar een Brand Manager zou luisteren... Die weet helemaal niks van tanden.

maandag 26 september 2016 om 16:55
quote:newimprovedkitty schreef op 03 september 2016 @ 11:55:
alle reclames waarin vrouwen worden neergezet als wezens met bloedverlies, stinkende vagina's , ongewenste haargroei , hoofdpijn enz.
Ik denk dat jonge kinderen een heel verkeerd beeld van meisjes en vrouwen krijgen als ze alleen maar afgaan op reclames.Vooral die vreselijke reclame van Lactacyd, met hun "fabels en feiten". Glashard liegen, mag dat?
alle reclames waarin vrouwen worden neergezet als wezens met bloedverlies, stinkende vagina's , ongewenste haargroei , hoofdpijn enz.
Ik denk dat jonge kinderen een heel verkeerd beeld van meisjes en vrouwen krijgen als ze alleen maar afgaan op reclames.Vooral die vreselijke reclame van Lactacyd, met hun "fabels en feiten". Glashard liegen, mag dat?

maandag 26 september 2016 om 17:04

dinsdag 27 september 2016 om 21:44
quote:Cinderella00 schreef op 25 september 2016 @ 19:27:
Op radio: wil jij een stank vrije toilet willen? Zin klopt toch niet? Het woordje wil ipv zou. Heb zovaak ernaar geluisterd of ik het goed hoor.
Dat is inderdaad een rare zin. Is dat dezelfde reclame waarin ze zeggen 'stank-hoeft-niet-te-stinken"?
Dat snap ik nl. ook niet. Stank dat niet stinkt is geen stank.
Op radio: wil jij een stank vrije toilet willen? Zin klopt toch niet? Het woordje wil ipv zou. Heb zovaak ernaar geluisterd of ik het goed hoor.
Dat is inderdaad een rare zin. Is dat dezelfde reclame waarin ze zeggen 'stank-hoeft-niet-te-stinken"?
Dat snap ik nl. ook niet. Stank dat niet stinkt is geen stank.

dinsdag 27 september 2016 om 21:56
dinsdag 27 september 2016 om 23:07
Vast wel wel genoemd. Die stomme reclame van de biker en zijn geit. Teenkrommend en dan heb ik het niet eens over dat achterlijk en vals gezongen lied. Zo'n slechte reclame, dat ik na tig martelingen nog steeds niet weet om welk product het gaat....
Whether you do or whether you don't, it often depends on the weather

woensdag 28 september 2016 om 10:00
quote:Lavendel_Madelief schreef op 27 september 2016 @ 21:44:
[...]
Dat snap ik nl. ook niet. Stank dat niet stinkt is geen stank.Oh dan heb ik het al die tijd verkeerd verstaan
Ik verstond altijd 'wil jij een stankvrij toilet winnen?'
[...]
Dat snap ik nl. ook niet. Stank dat niet stinkt is geen stank.Oh dan heb ik het al die tijd verkeerd verstaan

woensdag 28 september 2016 om 10:29
quote:Quetzalcoatl schreef op 27 september 2016 @ 23:07:
Vast wel wel genoemd. Die stomme reclame van de biker en zijn geit. Teenkrommend en dan heb ik het niet eens over dat achterlijk en vals gezongen lied. Zo'n slechte reclame, dat ik na tig martelingen nog steeds niet weet om welk product het gaat....Tuc. Ik vind geiten grappig!
Vast wel wel genoemd. Die stomme reclame van de biker en zijn geit. Teenkrommend en dan heb ik het niet eens over dat achterlijk en vals gezongen lied. Zo'n slechte reclame, dat ik na tig martelingen nog steeds niet weet om welk product het gaat....Tuc. Ik vind geiten grappig!

donderdag 29 september 2016 om 18:00

donderdag 29 september 2016 om 20:00
De reclame van Zalando met die modellen die wat zeggen. Die eerste klinkt als een puber "I see something and it's like, click, I love that" en de bij de rest komt er niet veel meer uit dan wat nietszeggende quotes die niet zouden misstaan op zo'n Facebook-plaatje met wat engeltjes op de achtergrond.
donderdag 29 september 2016 om 20:38
quote:nerdopviva schreef op 29 september 2016 @ 20:00:
De reclame van Zalando met die modellen die wat zeggen. Die eerste klinkt als een puber "I see something and it's like, click, I love that" en de bij de rest komt er niet veel meer uit dan wat nietszeggende quotes die niet zouden misstaan op zo'n Facebook-plaatje met wat engeltjes op de achtergrond.En dan hebben ze van die stomme kleding aan. Vooral die ene met dat korte haar
De reclame van Zalando met die modellen die wat zeggen. Die eerste klinkt als een puber "I see something and it's like, click, I love that" en de bij de rest komt er niet veel meer uit dan wat nietszeggende quotes die niet zouden misstaan op zo'n Facebook-plaatje met wat engeltjes op de achtergrond.En dan hebben ze van die stomme kleding aan. Vooral die ene met dat korte haar
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 29 september 2016 om 21:03