Meest irritante reclame - DEEL 2

woensdag 21 september 2016 om 19:59
quote:soetkees schreef op 20 september 2016 @ 20:54:
De nieuwe Jumboreclame over de herfst.
Die vader zit me toch op een smerige manier een appelpunt weg te knagen Het is wel een parodie op de Peijnenburg reclame en die van Casa di Mama pizza.
Kijken of die dan nu eindelijk eens iets anders gaan verzinnen.
De nieuwe Jumboreclame over de herfst.
Die vader zit me toch op een smerige manier een appelpunt weg te knagen Het is wel een parodie op de Peijnenburg reclame en die van Casa di Mama pizza.
Kijken of die dan nu eindelijk eens iets anders gaan verzinnen.

vrijdag 23 september 2016 om 16:32
Die van Tele2 hier op het forum die steeds tussen de topics/posts verschijnt. Weg met dat ding. En die van Netflix ook, ik kan rechtsboven nu niet meer inloggen. Komop Viva, ik heb er last van....
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

vrijdag 23 september 2016 om 21:49
quote:SinDudas schreef op 21 september 2016 @ 19:59:
[...]
Het is wel een parodie op de Peijnenburg reclame en die van Casa di Mama pizza.
Kijken of die dan nu eindelijk eens iets anders gaan verzinnen.Dat snap ik nog wel, maar hadden ze niet een iets minder creepy moeder en zoon kunnen kiezen?
[...]
Het is wel een parodie op de Peijnenburg reclame en die van Casa di Mama pizza.
Kijken of die dan nu eindelijk eens iets anders gaan verzinnen.Dat snap ik nog wel, maar hadden ze niet een iets minder creepy moeder en zoon kunnen kiezen?
Time spent with a cat is never wasted

zaterdag 24 september 2016 om 13:21
quote:SweetFirefly schreef op 23 september 2016 @ 16:32:
Die van Tele2 hier op het forum die steeds tussen de topics/posts verschijnt. Weg met dat ding. En die van Netflix ook, ik kan rechtsboven nu niet meer inloggen. Komop Viva, ik heb er last van....Adblocker gebruiken
Die van Tele2 hier op het forum die steeds tussen de topics/posts verschijnt. Weg met dat ding. En die van Netflix ook, ik kan rechtsboven nu niet meer inloggen. Komop Viva, ik heb er last van....Adblocker gebruiken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zaterdag 24 september 2016 om 21:01
quote:Dalmatinka schreef op 17 september 2016 @ 18:17:
De dettol reclame vind ik super irritant. Dat liedje blijft dan ook nog in je hoofd hangen. Bedoel je die met die kipfilets die als doekje worden gebruikt? Walgelijk, en op de een of andere manier ook respectloos naar kippen toe, zoals dat misbruikt wordt.
De dettol reclame vind ik super irritant. Dat liedje blijft dan ook nog in je hoofd hangen. Bedoel je die met die kipfilets die als doekje worden gebruikt? Walgelijk, en op de een of andere manier ook respectloos naar kippen toe, zoals dat misbruikt wordt.
zondag 25 september 2016 om 12:16

zondag 25 september 2016 om 14:07
quote:AnAppleADay schreef op 04 september 2016 @ 21:08:
Oh ik heb nog een dingetje: bij de tandpasta reclames heb je vaak een tandarts, mondhygieniste of andere deskundige die iets aanraadt.
Maar bij een reclame is dat een jongeman met de titel Brand Manager.
Waarom in hemelsnaam zou ik de brand manager geloven als het op tandpasta gaat?
Nog niet eens in acht genomen dat het sowieso altijd acteurs zijn, een brand manager is gewoon een marketeer die zijn product op de markt zet. Die weet niks over tanden en vind ik nog onbetrouwbaarder qua aanbeveling dan Jan Modaal.Ik heb laatst eens twee van die reclame-tandartsen gegoogled, en tot mijn verbazing zijn het dus niet allemaal acteurs. Het bleken daadwerkelijke tandartsen te zijn, met praktijk en al. Eerlijk gezegd vind ik dat nog twijfelachtiger. Als ik mijn tandarts in zo'n spotje tegenkom, ga ik meteen op zoek naar een ander.
Oh ik heb nog een dingetje: bij de tandpasta reclames heb je vaak een tandarts, mondhygieniste of andere deskundige die iets aanraadt.
Maar bij een reclame is dat een jongeman met de titel Brand Manager.
Waarom in hemelsnaam zou ik de brand manager geloven als het op tandpasta gaat?
Nog niet eens in acht genomen dat het sowieso altijd acteurs zijn, een brand manager is gewoon een marketeer die zijn product op de markt zet. Die weet niks over tanden en vind ik nog onbetrouwbaarder qua aanbeveling dan Jan Modaal.Ik heb laatst eens twee van die reclame-tandartsen gegoogled, en tot mijn verbazing zijn het dus niet allemaal acteurs. Het bleken daadwerkelijke tandartsen te zijn, met praktijk en al. Eerlijk gezegd vind ik dat nog twijfelachtiger. Als ik mijn tandarts in zo'n spotje tegenkom, ga ik meteen op zoek naar een ander.

zondag 25 september 2016 om 23:11
Oh ja, en deze: Kutkind: "Ik wil altijd en overal een fimpje kijken." Zeiksnor: "Ik wil altijd en overal zien wat ik betaal".
Nog afgezien van het feit dat kinderen die de hele dag op hun telefoon filmpjes kijken onuitstaanbaar zijn, en mannen die steeds willen weten wat ze betalen ongelovelijke knieperds, krijg ik ook steeds de neiging om terug te zeggen:
"...en ik wil helemaal niks weten, zeker dit niet."
Zo weinig aantrekkelijk, het idee dat je de hele dag met je snuit bovenop die telefoon zou moeten zitten. Ik snap niet dat ze met zo'n reclame meer telefoons (abbo's?) denken te verkopen, in plaats van minder.
Nog afgezien van het feit dat kinderen die de hele dag op hun telefoon filmpjes kijken onuitstaanbaar zijn, en mannen die steeds willen weten wat ze betalen ongelovelijke knieperds, krijg ik ook steeds de neiging om terug te zeggen:
"...en ik wil helemaal niks weten, zeker dit niet."
Zo weinig aantrekkelijk, het idee dat je de hele dag met je snuit bovenop die telefoon zou moeten zitten. Ik snap niet dat ze met zo'n reclame meer telefoons (abbo's?) denken te verkopen, in plaats van minder.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.