Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
Devennee.

Waarom?
quote:wolkenwietje schreef op 28 september 2016 @ 09:08:

Devennee.

Waarom?Daphne op zijn Engels?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:PowerCube schreef op 28 september 2016 @ 09:04:

[...]

En dan dat verhaal erbij

Misschien moet ik er de draak niet mee steken, maar sommigen lijken het er bijna om te doen.

Dat verhaal van Ayco dan! Gekke mensen
Hier weer een bord.

Een meisje met de naam Quby.

Echt waarom??
quote:wolkenwietje schreef op 28 september 2016 @ 09:08:

Devennee.

Waarom?

Ik zou dit ook nog eens anders uitspreken dan Deveny. Ik ga er even van uit dat het een variatie daarvan is.

De vrouw van Hugh Jackman heet Deborra in plaats van Debora. Het scheelt maar 1 letter maar wat maakt het de naam lelijk. Voor mij verandert de uitspraak dan meteen van DEbora naar DeBORra.
quote:lotus77 schreef op 28 september 2016 @ 06:30:

[...]

Oe ik ken een Amen. Jongetje. Hysterisch gelovige Eritrese ouders.Ayman is een vrij normale Arabische naam, uitgesproken als ee-men.
quote:groenebroek schreef op 28 september 2016 @ 09:40:

Hier weer een bord.

Een meisje met de naam Quby.

Echt waarom??Misschien fan van Cuby & The Blizzards?
Wederom Toddlers & Tiara's...

Alycesaundra

Alivia

Kali (uit te spreken als Kee-Lie)
quote:BWitched schreef op 28 september 2016 @ 09:14:

[...]

Daphne op zijn Engels?Zo had ik hem nog niet gehoord. Zou kunnen. Blijft lelijk.
Briefje in de deur over kinderpostzegels. Was getekend: Skyla.
quote:ekeim schreef op 29 september 2016 @ 06:22:

Briefje in de deur over kinderpostzegels. Was getekend: Skyla.

Van Scylla en Charybdis?

Lekker je kind naar een mensenetend monster noemen...
quote:Frizz schreef op 28 september 2016 @ 10:36:

[...]

Ayman is een vrij normale Arabische naam, uitgesproken als ee-men.In Eritrea spreken ze geen Arabisch. De naam was echt "Amen" en geen Ayman. Kreeg er een jubelende uitleg bij waarbij er nog net niet in tongen gesproken werd (ze waren van de Pinkstergemeente).
quote:AnAppleADay schreef op 29 september 2016 @ 07:32:

[...]

Van Scylla en Charybdis?

Lekker je kind naar een mensenetend monster noemen...Ik kende serieus een Scylla. Genoemd naar een bloem, net als haar zussen Mentha en Arnica. Die laatste twee vind ik wel aardig, maar Scylla associeerde ook ik direct met dat monster.
quote:Marels schreef op 27 september 2016 @ 19:55:

Eoin vind ik cool.Vanwege Artemis Fowl?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:Voddekat schreef op 28 september 2016 @ 12:59:

Wederom Toddlers & Tiara's...

Alycesaundra

Alivia

Kali (uit te spreken als Kee-Lie)zag vandaag ook een pareltje: Damina'tra ofzo iets
Het was geen kindernaam maar een volwassen vrouw die Mieketrien heet. En zichzelf ook zo noemt! Ik zou er toch echt al lang Mieke van hebben gemaakt.

Lachen wat hier zoal voorbij komt... je zal maar schooljuf zijn!
You can never have too many hats, gloves and shoes
quote:emmylou schreef op 27 september 2016 @ 18:33:

http://www.lindanieuws.nl ... essen-en-1-oer-hollandse/

Holy cow! Afschuwelijke namen daar zeg.

"Nido is vernoemd naar het paradijselijke eiland El Nido in de Filipijnen waar hij verwekt is’, zegt moeder Marcia."

De naam zelf gaat nog wel. Maar dat vind ik altijd een beetje ranzig als mensen beginnen over waar en wanneer hun kind verwekt is. Too much information! Yuck, hoe krijg ik dat ongewenste beeld van neukende jullie weer van mijn netvlies!?

En hoe weten ze dat trouwens? Doen ze het maar eens in de zoveel maanden zodat ze zeker weten dat het wel die keer moet zijn geweest?
Ik zit naar aanleiding van eerdere berichten hier eens door dat babywinkel FB foto album te bladeren. Maar jeetje mina wat een namen kom je daar in tegen zeg
quote:patsy--stone schreef op 29 september 2016 @ 15:47:

[...]

Holy cow! Afschuwelijke namen daar zeg.

"Nido is vernoemd naar het paradijselijke eiland El Nido in de Filipijnen waar hij verwekt is’, zegt moeder Marcia."

De naam zelf gaat nog wel. Maar dat vind ik altijd een beetje ranzig als mensen beginnen over waar en wanneer hun kind verwekt is. Too much information! Yuck, hoe krijg ik dat ongewenste beeld van neukende jullie weer van mijn netvlies!?

En hoe weten ze dat trouwens? Doen ze het maar eens in de zoveel maanden zodat ze zeker weten dat het wel die keer moet zijn geweest?

Dit...

Er loopt ook ergens een Megawish rond in Nederland die daar verwerkt is. En er was ooit een stel dat ruzie kreeg met de ambtenaar van de burgerlijke stand omdat ze hun zoon "Duin" wilde noemen omdat hij het gevolg was van een potje wippen in een duinpan. Ook leuk om elke keer aan te moeten denken als er gevraagd wordt naar je bijzondere naam...
Net gezien op Facebook, twee broertjes. Bentley en Gentley
quote:lotus77 schreef op 29 september 2016 @ 17:48:

[...]

Dit...

Er loopt ook ergens een Megawish rond in Nederland die daar verwerkt is. En er was ooit een stel dat ruzie kreeg met de ambtenaar van de burgerlijke stand omdat ze hun zoon "Duin" wilde noemen omdat hij het gevolg was van een potje wippen in een duinpan. Ook leuk om elke keer aan te moeten denken als er gevraagd wordt naar je bijzondere naam...

Oef.

Of het geheime kind van André?
Tarja voor een jongen.
quote:wolkenwietje schreef op 28 september 2016 @ 13:26:

[...]

Zo had ik hem nog niet gehoord. Zou kunnen. Blijft lelijk. Het meisje waarvan ik altijd dacht dat ze Daphne heette, maar dan op zijn Engels, heet in werkelijkheid Deveny. O gruwel.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Ik zag net Jayjan

Is dat het nieuwe "Djeedun" ?
quote:jomata schreef op 29 september 2016 @ 18:09:

Net gezien op Facebook, twee broertjes. Bentley en Gentley Wahahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven