Niet opgelet bij veiling...

28-09-2016 12:39 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week tijdens een online veiling op 3 boeken geboden en deze veiling heb ik uiteindelijk gewonnen. Helemaal blij, maar nu kom ik erachter dat ik niet goed heb opgelet. Ze verzenden namelijk niet! Dat staat gewoon beschreven in de voorwaarden van de veiling, maar daar heb ik dus niet goed naar gekeken.

De boeken moeten worden opgehaald in Deventer en aangezien ik in Noord-Brabant woon is dat niet bepaald om de hoek. Als ik vrij was geweest was ik er wel omgegaan en hadden we er een dagje weg van gemaakt, maar dat is ook niet het geval. Ben dus lekker dom bezig geweest...

Nou gaat het maar om een klein bedrag maar zou ze toch heel graag willen hebben. Het zijn echt leuke kookboeken Ondertussen heb ik verschillende koeriers en postbedrijven in Deventer gebeld, maar zij willen het niet ophalen en per post versturen.

Iemand een idee wat ik nog meer kan proberen?
Misschien een leuke forummer?
Als ik in Deventer had gewoond had ik het even voor je gedaan, maar helaas.

Dus misschien iemand anders van het forum?
Er is hier vast wel iemand die er in de buurt woont en ze wil versturen. Zou even een oproepje doen.
Ik ben over anderhalve week een dagje in Deventer en ik woon tegen Noord-Brabant aan. Ik zou ze op kunnen pikken en dat jij ze bij mij haalt. Vind ik geen probleem. Maar als een Deventerse forummen ze kan opsturen is dat misschien nog nét iets praktischer.
De veilingbedrijven die ik ken sturen tegen verzendkosten het wel op.

Welk veilingbedrijf is het?
Misschien kun je op zo'n fb groep voor Deventer vragen of iemand het kan doen voor een kleine vergoeding?
Ik woon in de buurt TO. Paas me maar even een pbtje waar dan kijk ik wat ik voor je kan doen
"People, what a bunch of bastards"
zet even de mogelijkheid open dan om PB´s te ontvangen
quote:Diddie_Boho schreef op 28 september 2016 @ 12:45:

Ik woon in de buurt TO. Paas me maar even een pbtje waar dan kijk ik wat ik voor je kan doenWauw, wat een reacties al! Wat zijn jullie lief! Is dat niet teveel gevraagd?
quote:lilalinda schreef op 28 september 2016 @ 12:49:

zet even de mogelijkheid open dan om PB´s te ontvangenHoe moet ik dat precies doen?
Ligt er aan waar het precies is ik wacht even af.
Ergens bij accountinstellingen kan je dat activeren dat forummers je een bericht kunnen sturen
quote:Habbekratz schreef op 28 september 2016 @ 12:43:

De veilingbedrijven die ik ken sturen tegen verzendkosten het wel op.

Welk veilingbedrijf is het?

BVA.

Ik heb ze al gebeld, maar dat was helaas niet mogelijk.
quote:Diddie_Boho schreef op 28 september 2016 @ 12:51:

Ligt er aan waar het precies is ik wacht even af.Volgens mij is het gelukt!
Daarom ik van dit forum!
Houd er wel rekening mee dat BVA een vaste ophaaldag/tijd heeft waar niet vanaf geweken kan worden.
"Boring conversation anyway"
quote:Zoeys schreef op 28 september 2016 @ 12:52:

[...]

BVA.

Ik heb ze al gebeld, maar dat was helaas niet mogelijk.

Staat gewoon op hun website dat het kan zie hieronder

Let op! Als u goederen wilt laten bezorgen dan kunt u dit, tegen aanvullende kosten, regelen via een transporteur naar keuze. De volgende transporteurs werken geregeld voor onze klanten en zijn bekend met bva-auctions:
quote:Moosey schreef op 28 september 2016 @ 12:43:

Ik ben over anderhalve week een dagje in Deventer en ik woon tegen Noord-Brabant aan. Ik zou ze op kunnen pikken en dat jij ze bij mij haalt. Vind ik geen probleem. Maar als een Deventerse forummen ze kan opsturen is dat misschien nog nét iets praktischer.

Heel erg bedankt voor je reactie en de moeite die je ervoor had willen doen!

De ophaaldag is as. maandag, dus dat gaat hem dan helaas niet worden. Ik wacht geduldig Diddie_Boho's reactie af
quote:Habbekratz schreef op 28 september 2016 @ 13:52:

[...]

Let op! Als u goederen wilt laten bezorgen dan kunt u dit, tegen aanvullende kosten, regelen via een transporteur naar keuze. De volgende transporteurs werken geregeld voor onze klanten en zijn bekend met bva-auctions:Meer voor grotere zaken voor 3 boeken ben je duur uit:-))
quote:Habbekratz schreef op 28 september 2016 @ 13:52:

[...]

Let op! Als u goederen wilt laten bezorgen dan kunt u dit, tegen aanvullende kosten, regelen via een transporteur naar keuze. De volgende transporteurs werken geregeld voor onze klanten en zijn bekend met bva-auctions:Klopt, maar dat gaat om transportbedrijven die voornamelijk grote kavels bezorgen. Ik heb met verschillende contact gehad maar zij rekenen zo'n €0,60 per km en aangezien zij het niet willen oppikken tegen dat tarief en het vervolgens per post willen versturen gaat dat aardig in de kosten lopen. De boeken waren maar €5,00 en per koerier bezorgen zou me +/- €100,00 kosten dus dat is niet echt in verhouding. Mocht er geen oplossing zijn zal ik de factuur moeten betalen en de boeken daar moeten laten liggen. Ook geen ramp, maar wel balen want ze zijn zo leuk!
quote:BriannaF schreef op 28 september 2016 @ 13:50:

Houd er wel rekening mee dat BVA een vaste ophaaldag/tijd heeft waar niet vanaf geweken kan worden.Klopt! Dat is as. maandag 03-10 tussen 09.00-16.00 uur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven