Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik gok op een bannetje voor deze trol nick. Vinden ze vast niet leuk.
Moet gezegd, goed gedaan!
quote:ThunderassMan schreef op 28 september 2016 @ 20:20:

ModeratorrViva met dubbel 'r'? Really? Haha jij bent nog goed wakker
quote:Star schreef op 28 september 2016 @ 20:23:

Briljante troll wel
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
[...]

Ga eens ergens anders over lopen trollen. Zak hooi.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-09-2016 20:41
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
quote:Dormouse schreef op 28 september 2016 @ 20:24:

Dankjewel lieve meiden Ik kan er inmiddels prima mee leven maar wanneer er "grappig" over gedaan wordt schiet ik per direct over mijn theewater. Trol of niet, of juist dan.Nog eentje dan
[...]

Ziedend van kwaad?
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dankjewel lieve meiden Ik kan er inmiddels prima mee leven maar wanneer er "grappig" over gedaan wordt schiet ik per direct over mijn theewater. Trol of niet, of juist dan.Ik kan er ook niet tegen als ze over zo'n onderwerpen trollen.
Life is short. Eat dessert first.
Ik ben echt ziedend van kwaad!

Maar goede trol! Jammer dat het zo kort duurde.

Dankjewel lieve meiden Ik kan er inmiddels prima mee leven maar wanneer er "grappig" over gedaan wordt schiet ik per direct over mijn theewater. Trol of niet, of juist dan.Logisch . Dat heb ik ook. Niet handig maar heel natuurlijk. Hoop dat je het weer snel los kan laten.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Phaedra_ schreef op 28 september 2016 @ 20:20:

[...]

Verkrachting is ontzettend grappig. Vooral als het keer op keer op keer gebeurt. En als het maar vaak genoeg gebeurt, dan maken die keren daarna ook niet meer uit.

Ik hoop dat jij het nooit mee hoeft te maken.

Ik vind het heel knap wat je wat je hier schrijft, iemand die er zo "grappig" over kan doen en er niet over leert zou ik toch een fractie van de angst toewensen... Niet helemaal, maar een deel. Al is het alleen maar omdat ze zo makkelijk omgaan met de emoties van anderen waar ze (en daar mogen ze zich gelukkig om prijzen) geen idee van hebben. Laat staan er plezier van hebben zoals nu...
dormouse en phaedra
Volgens mij is er alweer een nieuwe troll. Nu met een poesjesverhaal.
quote:Dormouse schreef op 28 september 2016 @ 20:28:

[...]

Ik vind het heel knap wat je wat je hier schrijft, iemand die er zo "grappig" over kan doen en er niet over leert zou ik toch een fractie van de angst toewensen... Niet helemaal, maar een deel. Al is het alleen maar omdat ze zo makkelijk omgaan met de emoties van anderen waar ze (en daar mogen ze zich gelukkig om prijzen) geen idee van hebben. Laat staan er plezier van hebben zoals nu...Zalig zijn de onwetenden....
quote:Dormouse schreef op 28 september 2016 @ 20:28:

[...]

Ik vind het heel knap wat je wat je hier schrijft, iemand die er zo "grappig" over kan doen en er niet over leert zou ik toch een fractie van de angst toewensen... Niet helemaal, maar een deel. Al is het alleen maar omdat ze zo makkelijk omgaan met de emoties van anderen waar ze (en daar mogen ze zich gelukkig om prijzen) geen idee van hebben. Laat staan er plezier van hebben zoals nu... voor jou en voor Phae.
Ik kan er ook giftig van worden, omdat ik ook indirect te maken heb(gehad) met seksueel misbruik wat jaren duurde. En ik weet dus wat het met iemand doet.

Maar ik gun het zo'n lelijk persoon niet om zichtbaar uit mijn plaat te gaan. Ergens heb ik het idee dat ze daar juist op uit zijn.

Bah.
quote:-Kia-Ora- schreef op 28 september 2016 @ 20:28:

[...]

Logisch . Dat heb ik ook. Niet handig maar heel natuurlijk. Hoop dat je het weer snel los kan laten.Met het risico op een klef cliché; zoontje klimt net uit bed, op mijn schoot, zegt mama en komt drinken. Dan smelt ik meteen weer weg hoor Ventje maakt alles goed
Wat ik me dan afvraag... Hoe heeft ie z'n hoofdletter in de nick zo snel aangevraagd?
quote:Enn schreef op 28 september 2016 @ 20:26:

[...]

Ziedend van kwZaad?
[...]

Dat maakt jou een peno fokdier toch? Doe es bukken dan. Brave jongen
% gewijzigd
quote:mariposita schreef op 28 september 2016 @ 20:32:

Wat ik me dan afvraag... Hoe heeft ie z'n hoofdletter in de nick zo snel aangevraagd?Dat kun je tegenwoordig zelf doen meteen als je de nick aanmaakt / registreert.
Phaedra en dormouse
Pheadra, Dormouse en BridgetteDubois
Die knuffels hoeven niet hoor, maar bedankt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven