Cheers!
vrijdag 19 december 2008 om 23:34
Ik kan niet zien wat die avatar voorsteld! Is het een kerstbal of het boze oog? Of een kerstkrans, want Toet krijgt daar gelijk trek in?
Weet niet meer wat ik wilde schrijven, lekker blont.
Nah, McD klinkt heeerlijk, daar krijg ik nou spontaan zin in. Wat had je? Oh man ik zou wel een quarter pounder lusten.. oooooooh hou op! Jammer dat Bambi-man juist net binnen wandeld anders had ik 'm wat mee kunnen laten nemen onderweg naar huis.
Pimp fijne dagen, schat!
Ik ga maar met kopje thee en boek naar bed.
Truste!
Weet niet meer wat ik wilde schrijven, lekker blont.
Nah, McD klinkt heeerlijk, daar krijg ik nou spontaan zin in. Wat had je? Oh man ik zou wel een quarter pounder lusten.. oooooooh hou op! Jammer dat Bambi-man juist net binnen wandeld anders had ik 'm wat mee kunnen laten nemen onderweg naar huis.
Pimp fijne dagen, schat!
Ik ga maar met kopje thee en boek naar bed.
Truste!
vrijdag 19 december 2008 om 23:37
Dan moet je op F5 drukkuh, en zie daar......
De RetroVensterBankKerstDrieHoek!
Maar die had ik slechts reeds en al gisteravond neergezet,heur. Na de kerstbal. En met bier.
Maar toen kwam er nog maar 1 iemand, en die ging niet eens uitleggen waarom iemand hoeren benne.
Ik krijg hele geile smsjes van Bentetje.
Iets met andere vrouwen.
Volgens mij hè...
KRUISJES!!
(Hey, ik heb een keer een primeur!)
De RetroVensterBankKerstDrieHoek!
Maar die had ik slechts reeds en al gisteravond neergezet,heur. Na de kerstbal. En met bier.
Maar toen kwam er nog maar 1 iemand, en die ging niet eens uitleggen waarom iemand hoeren benne.
Ik krijg hele geile smsjes van Bentetje.
Iets met andere vrouwen.
Volgens mij hè...
KRUISJES!!
(Hey, ik heb een keer een primeur!)
zaterdag 20 december 2008 om 00:49
Ik kan heus op een afdeling communicatie werken.
Ik bedoel, ik lul lijm de boel wel aan elkaar.
Ik heb vandaag zelfs een nieuw woord bedacht.
Met behulp van het verhaal van de zus van de forummer die naar Limburg gaat (zie je ik kan ook interessante lange zinnen maken).
implantieten
En ik beticht daPimp (dat wat anders is, en iemand anders is, dan daBiatch) ervan dat zij dat ook dit weekend gaat doen.
De hel met communicatie!
Ik kan ze door voor roddeljournaliste!
~ Boulevard, hier aai kom~
Ik bedoel, ik lul lijm de boel wel aan elkaar.
Ik heb vandaag zelfs een nieuw woord bedacht.
Met behulp van het verhaal van de zus van de forummer die naar Limburg gaat (zie je ik kan ook interessante lange zinnen maken).
implantieten
En ik beticht daPimp (dat wat anders is, en iemand anders is, dan daBiatch) ervan dat zij dat ook dit weekend gaat doen.
De hel met communicatie!
Ik kan ze door voor roddeljournaliste!
~ Boulevard, hier aai kom~
zaterdag 20 december 2008 om 02:06
wat nou onsamenhangend...het was redelijk begrijpelijk toch??? Jullie snappen het al, we hadden het erg leuk, de 2 meiden zijn bijzonder jaloers op ons slempweekend en we hebben even kruisjes gescored (arghhhh ik heb er 10 en die anderen allebei 14!! er moet iets gebeuren!).
jullie zijn lief maar dat wisten julie al he!
jullie zijn lief maar dat wisten julie al he!
zaterdag 20 december 2008 om 09:30
Zo hee, jij hebt écht je best gedaan foutloos te schrijven!
Zelfs nuchter ben je niet zo netjes.
Môge altezaam.
Ik ben de kalender aan het bijwerken. Niet boeiend. Wel Noodzakelijk. Ik heb nij voorbaat al hyperventilatie van drukte in 2009...
Aan de kalmerend koffiebrouwsel, dus. (Dat lusten de niet koffie drinkers ook)
Zelfs nuchter ben je niet zo netjes.
Môge altezaam.
Ik ben de kalender aan het bijwerken. Niet boeiend. Wel Noodzakelijk. Ik heb nij voorbaat al hyperventilatie van drukte in 2009...
Aan de kalmerend koffiebrouwsel, dus. (Dat lusten de niet koffie drinkers ook)
zaterdag 20 december 2008 om 12:13
Goedenmorgen!
Kijk, ik zocht wat lekkers voor 't ontbijt en Kjong heeft het al voor me gezorgd. Met zo'n binnenkomer kan je zó bij communicatie (zo moeilijk is dat volgens mij niet) (ik ben alleen nog wat onzeker over mijn inbreng, that's all)
Waren er geen tosti's bij de borrel dan?
Zoo, gisterenavond kaartavondje gehad bij pingpongclub Elvis. Was gezellig, lag om 5 uur in bed met stervenskoude voeten. Werd om 11 uur wakker, nog steeds met stervenskoude voeten. Dat was dan weer niet zo leuk.
Ik at trouwens gisteren ook boerenkool, da's best wel toevallig, vind ik zo. Ben wel benieuwd met welke meiden Bentetje nu was, gisteren.
zo, NU zijn m'n voeten warm
heb ik dat..
verder heb ik 't wel koud, nu.
Toedels
Kijk, ik zocht wat lekkers voor 't ontbijt en Kjong heeft het al voor me gezorgd. Met zo'n binnenkomer kan je zó bij communicatie (zo moeilijk is dat volgens mij niet) (ik ben alleen nog wat onzeker over mijn inbreng, that's all)
Waren er geen tosti's bij de borrel dan?
Zoo, gisterenavond kaartavondje gehad bij pingpongclub Elvis. Was gezellig, lag om 5 uur in bed met stervenskoude voeten. Werd om 11 uur wakker, nog steeds met stervenskoude voeten. Dat was dan weer niet zo leuk.
Ik at trouwens gisteren ook boerenkool, da's best wel toevallig, vind ik zo. Ben wel benieuwd met welke meiden Bentetje nu was, gisteren.
zo, NU zijn m'n voeten warm
heb ik dat..
verder heb ik 't wel koud, nu.
Toedels
Later is nu
zaterdag 20 december 2008 om 15:23
Tssssk Bentetje, niet eens een goed Kruis gescoord? Nahja. Gelukkig zie je ons dinsdag weer, dan kunnen we het daar eens indringend over hebben.
Ik ben ietwat onverwacht vandaag thuis ipv stomend in Provinciedorp (verschoven ivm diverse zieke meisjes), wat eigenlijk wel lekker is. Geen haast, extra dag, gekeutel. Geslapen tot half 10, omdat Dot dat ook deed (langer nog). Ik dacht écht dat ze middernachtelijk overleden was, maar toen ik haar kamer op kwam rennen, riep ze gekweld vanuit het nest vol snot en knuffels: "Néé! Ik wil nog slapen!! Ga wég! Ik word straks wakker mama, straks!" Dus zaten GG en ik om 10 uur beneden, met veel ontbijt en veel krant en veel koffie en nog helemaal duf. En kwam La Diva een half uurtje later erbij, totaal versuft van iets van 16 uur slaap, maar niet zo moe en humeurig als voorgaande dagen.
Meteen maar met het kerngezin de stad in gegaan, nieuwe schoenen gekocht in uitverkoop voor het wicht (paars lak met strikje, he-le-maal geweldig) en vis gehaald op de markt en koffie en appelsap gedronken en alles lekker langzaam en ok.
Het is een mooie dag
Ik ben ietwat onverwacht vandaag thuis ipv stomend in Provinciedorp (verschoven ivm diverse zieke meisjes), wat eigenlijk wel lekker is. Geen haast, extra dag, gekeutel. Geslapen tot half 10, omdat Dot dat ook deed (langer nog). Ik dacht écht dat ze middernachtelijk overleden was, maar toen ik haar kamer op kwam rennen, riep ze gekweld vanuit het nest vol snot en knuffels: "Néé! Ik wil nog slapen!! Ga wég! Ik word straks wakker mama, straks!" Dus zaten GG en ik om 10 uur beneden, met veel ontbijt en veel krant en veel koffie en nog helemaal duf. En kwam La Diva een half uurtje later erbij, totaal versuft van iets van 16 uur slaap, maar niet zo moe en humeurig als voorgaande dagen.
Meteen maar met het kerngezin de stad in gegaan, nieuwe schoenen gekocht in uitverkoop voor het wicht (paars lak met strikje, he-le-maal geweldig) en vis gehaald op de markt en koffie en appelsap gedronken en alles lekker langzaam en ok.
Het is een mooie dag
zondag 21 december 2008 om 01:44
zielig BJtje.
Ik typ op mini,
Ik ben verliefd mini.
ik denk dat ik mini morgen in mijn binnenzak steek.
Mini houdt nl ook vn mij. Dat weet ik zekert.
Kijk dit is ;m.
Lief he?
Hij is van Supra. Nog wel...
Supra is al de hele avond aan het breien.
Had ik laatst niet iets gezeg over breien...?
Iets met niet dood gevonden willen worden?
Of iets met doodvervelend volleybal?
Nou ja, breien staat in elk geval op dezelde plank als iets met dood.
Groetjes van minivriendje allemaal!
Ik typ op mini,
Ik ben verliefd mini.
ik denk dat ik mini morgen in mijn binnenzak steek.
Mini houdt nl ook vn mij. Dat weet ik zekert.
Kijk dit is ;m.
Lief he?
Hij is van Supra. Nog wel...
Supra is al de hele avond aan het breien.
Had ik laatst niet iets gezeg over breien...?
Iets met niet dood gevonden willen worden?
Of iets met doodvervelend volleybal?
Nou ja, breien staat in elk geval op dezelde plank als iets met dood.
Groetjes van minivriendje allemaal!
zondag 21 december 2008 om 09:15
Mini ziet er leuk uit zeg. Wilikookwel.
Hier ook een zieke hump. Bink sinds vrijdag op zaterdagnacht ineens hoge koorts. De koorts lijkt nu gelukkig wat af te nemen, want gisteren zelfs na paracetamol nog boven de 39 koorts. Daar word ik dan toch wat onrustig van.
Hoe is het nu met KK Bentetje? Is ze alweer helemaal opgeknapt?
Zo maar eens de kerstboom gaan versieren. Is er nog niet van gekomen. Die van vorig jaar hadden we buiten gezet in een grote pot. Ziet er nog prima uit. Nu kunnen wel heel ecologisch verantwoord de kerstboom hergebruiken.
Hier ook een zieke hump. Bink sinds vrijdag op zaterdagnacht ineens hoge koorts. De koorts lijkt nu gelukkig wat af te nemen, want gisteren zelfs na paracetamol nog boven de 39 koorts. Daar word ik dan toch wat onrustig van.
Hoe is het nu met KK Bentetje? Is ze alweer helemaal opgeknapt?
Zo maar eens de kerstboom gaan versieren. Is er nog niet van gekomen. Die van vorig jaar hadden we buiten gezet in een grote pot. Ziet er nog prima uit. Nu kunnen wel heel ecologisch verantwoord de kerstboom hergebruiken.
zondag 21 december 2008 om 11:21
Ik ben benieuwd of BJ ook aan de buisjes moet. Denk al een tijdje dat ie volgens mij niet zo goed hoort. Hij is nu weer wat opgeknapt, gisteren om 17 uur gaan slapen, tot vananochtend 8,15 uur!! Maar lijkt wel dover te zijn geworden. Misschien omdat ie oorontsteking heeft, maar volgende week eens kijken of we tussen de feestdagen door nog een doktersbezoekje kunnen plannen....
Inderdaad, hoe is het met KK?
En hoe ziet de boom er ondertussen uit Mado? Bink al ietsie beter??
Is mini niet moeilijk te typen? En wat breit Supra eigenlijk?
Inderdaad, hoe is het met KK?
En hoe ziet de boom er ondertussen uit Mado? Bink al ietsie beter??
Is mini niet moeilijk te typen? En wat breit Supra eigenlijk?
zondag 21 december 2008 om 13:50
arme BJ. Ik testte toen KK wat jonger was het altijd dmv een vragen of ze een snoepje wilde of tv wilde kijken (en dan niet te hard praten en met mijn rug naar haar toe), als ze niet reageerde wist ik genoeg. Tegenwoordig merk ik dat ze verhalen verkeerd begrijpt en dus de draad kwijt raakt, en ze geeft zelf aan dat ze je niet hoort, stukken simpeler dus!
Nu gaat het een heel stuk beter, ze heeft nog wel oorpijn, maar geen pijnstiller meer nodig, dus dat is mooi.
Shit, ik moet alweer werken, doeg ladies!
Nu gaat het een heel stuk beter, ze heeft nog wel oorpijn, maar geen pijnstiller meer nodig, dus dat is mooi.
Shit, ik moet alweer werken, doeg ladies!