Zwangerschaps boeken

02-10-2016 08:47 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wie weet er goede/ leuke zwangerschapsboeken? Bedankt alvast!
Ik vond "Zwangerschap voor Dummies" een fijn boek. "Mindful zwanger zijn" was mij iets te zweverig.
Ik heb de vrije geboorte gelezen. Interessant maar mij wel te zweverig. Heb zelfs stukken overgeslagen. Het is wel goed voor een positieve mindset en vertrouwen in je lichaam.
Heb een kast vol. Nooit gelezen. Kom maar halen.
Ga naar de bieb en kijk wat jou aanspreekt en leen of koop die.

Bij Bol. Com kun je de eerste bladzijden lezen en in de boekhandel hebben ze er ook de nodige staan.

Wat de een leuk vindt hoeft de ander toch niks te vinden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zwangere Zaken vond ik een super fijn boek. Erg compleet! Geschreven door een oefentherapeut Cesaer. Tevens vind ik De Gebrootegeids van Moeders voor Moeders fijn. Geschreven door een gyn en Vk samen.
Buskruit met muisjes.

Maar niet gaan lezen als je liever nog even op je roze wolk wilt blijven zitten.
Ik vond 'duik in je weeën' van Carita Salomé zeer nuttig om te lezen.

Ik heb ook haar cursus gevolgd.
Ik heb heel veel gehad aan "veilig bevallen" van Beatrijs Smulders. Maar ik ben de enige geloof ik
Ik heb ook alle bevallingsrampverhalen hier op het forum gelezen, dat was ook wel nuttig.
Ik was heel erg blij met het boek "zwangerschap voor dummies". Een heel praktisch boek over alles wat er gebeurt tijdens de zwangerschap. Daarnaast vond ik "Krijg nou tieten" van Claudia de Breij heel leuk. Niet megainformatief maar heel vermakelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven