Het grote knutseltopic - deel 3

19-12-2013 19:54 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij verklaar ik deel 3 voor geopend.

Iedereen is welkom!

Het is hier geen besloten geheim genootschap; integendeel!

Juist het delen van wat we zoal maken, knutselen, breien, haken, glasblazen en wat al niet meer, is zo leuk.

Delen is inspirerend.

Dus voel je vrij om mee te schrijven en mee te kletsen.

Ontopic, offtopic: alles mag.

En met foto's zijn we helemáál blij.

Om te laten zien dat knutselen van alle tijden is, dat het er altijd is geweest en dat het er ook altijd zal zijn, trap ik af met deze foto van mijn voorouderen:

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Xbunabo, welkom hier,

Nog nooit van zo'n apparaat gehoord (zal dadelijk eens googlen). Kaarten maken doe ik alleen op werk en rond kerst. Blijft leuk.

EV, maak je de kaarten niet meer? Heb hier in huis nog steeds een kaart van jou in de huiskamer staan.
-een keer is genoeg
Dat is 3x leuk om te horen, Steph!
Nee, al weken-, misschien wel maandenlang niets meer getekend. Vanwege voorbereidingen voor verhuizing, de daadwerkelijke verhuizing, klussen, wennen, etc. etc. Ik heb de spullen hier allemaal liggen, maar ik kom er niet meer aan toe. Het was veel leuker om dat in de Huiskamer te doen. Helaas heb ik dat moeten loslaten... en nog niets vergelijkbaars hier gevonden, helaas.
WEEEEEEEKEND

EV, wat jammer dat je de Huiskamer niet meer doet.

Morgen ga ik naar een huisvrouwencentrum hier in mijn woonplaats. En daar staan oa twee van mijn knuffels tentoongesteld. Zal er een foto van maken. Zometeen weer verder met takken haken.

Hopelijk niet drie keer dezelfde postings.
Ha, nu zie ik er maar eentje, hoor!

Leuk zeg, je werk tentoongesteld. Ik verheug me op de foto.

Ik ben vandaag de laatste muur aan het bewerken. Het ging bladderen. Oh ramp. Dat was bij het plafond ook zo (gelukkig nergens anders, alleen in deze slaapkamer, die ik als laatste doe) maar dat kwamen ze oplossen. Deze muur niet omdat het stucwerk nog goed is. Ik moet het dus zelf oplossen en heb advies gevraagd. Dus daar ben ik mee aan de slag gegaan. Morgenvroeg schilderen en dan moet het goed zijn. Als er dan alsnog iets gaat bladderen (na afsteken, behandelen met middel, etc.) dan ga ik heeeeeeeel hard schreeuwen.
Het is rustig gebleven EV?

Hier de foto van een gedeelte (er staat werk van mij bij) Het was ook gezellig druk, burgemeester kwam ook kijken en er waren mensen (met camera) van omroep..... Ik sta er stom op Genant.

Het is rustig gebleven EV?

Hier de foto van een gedeelte (er staat werk van mij bij) Het was ook gezellig druk, burgemeester kwam ook kijken en er waren mensen (met camera) van omroep..... Ik sta er stom op Genant.

Goedemorgen allemaal!

Ik ben er weer. De week Italie was kort (zoals altijd) maar heerlijk!

ik werd iedere ochtend met dit uitzicht wakker:

Goedemorgen Toscane!

Veel gezien, veel gedaan, veel nieuwe mensen ontmoet (als je alleen met een groep mee gaat moet je ook wel) en vooral erg lekker gegeten en wijnen gedronken.

Ik heb niet veel geprutst omdat het zo gezellig was

Nu nog een weekje vrij.

Hoe is het met iedereen hier?
Wat fijn Birdieh, en wat een uitzicht.

Geniet ze nog, deze week vrij!

Steph, ik heb heel zachtjes geschreeuwd, want ik zag na dit alles nog twee hele kleine plekjes met een beeeetje bladder. Maar ik ga niet meer prutsen. Het valt niet echt op. (Mijn perfectionistische zelf schreeuwt wel, hoor.)

Nu op zoek naar een kledingkast.

Enne... het is altijd heel erg om jezelf terug te zien op beeld. Het zal vast meevallen. Zelf kijk je er heel anders tegenaan dan dat anderen je zien.
EV, niets gehoord van je geschreeuw. Ojee, nu nog een kledingkast.

Mijn moeder vond mij er leuk op te zien. (trotse moeder)

Birdhie, wauw wat een uitzicht. Nog een fijne vakantie in NL.

Vandaag 3 pokemonballs gehaakt, twee zijn al verkocht (op bestelling gemaakt) en de andere hoop ik as zondag te verkopen met andere sleutelhangers.
Leuk toch, dat je een trotse moeder hebt. I wish!
WEEEKEND

EV,

6 Pokémonballetjes sleutelhangs gehaakt (misschien vandaag 2 erbij) voor de verkoop as zondag bij de dag van de wijk (in mijn eigen wijk).

Morgen een straat bbq die ik organiseerd met iemand anders. Fijn weekend dus. Na een rotweek van een kappotte laptop.
quote:Fijn weekend dus. Na een rotweek van een kappotte laptop.Was de P kapot?

Vervelend!

Fijn weekend allemaal!

Het is rustig hier.

Ik ben met de gordijnen bezig. Met de hand! Na dat quilten is dit een kleinigheidje, bij wijze van spreken.

Wel rustgevend om te doen.
mijn laPtoP is ook kaPot :( het hing in de lucht denk ik!

Fijne bbq Steph!

Succes met de gordijnen EV.

Ik ben net terug van Appelpop en nu lui op de bank met haakwerk en netflix fijn weekend iedereen.
Nou, dan hoop ik niet dat het mijn laptop ook treft, want ik heb hem nodig.

Heb geen andere computer meer.

PPPPotverdorie, nog een laptop kappot (vriend zijn lapptopp stoort :wink:)

BBQ, was superleuk. Hulde aan de organisatie *kuch*.

EV, watt leuk dat je zelf aan gordijnen bent begonnen en dat het rustgevend werkt.

Vandaag op de dag van de wijk 3 Pokemonballs (de l stotterd niet) verkocht!!!

Hier een foto van die ik heb gemaakt:

Lekker bezig steph!

Zijn je gordijnen al af EV?

Hier vanavond weer naailes na de zomerstop.

Verder met de jurk voor mijn broers bruiloft, maar aangezien er in oktober geen lessen zijn en de bruiloft in november is, zit er nu 'iets meer' druk achter!
Ja, de gordijnen zijn af!

Vandaag een ander knutselproject gehad: een Ikea-kledingkast in elkaar zetten.

Model: de Rakke.

Hele dag zoet mee geweest, maar het is gelukt!

Alleen wel de blaren op mijn handpalm en vingers, van het schroeven draaien etc. Sjonge!

Maar blij mee.... morgen lekker alles een plaats geven in de nieuwe kast.

Dit is meteen ook het eerste nieuwe item wat ik gekocht heb in mijn woning. Rest allemaal gekregen (oud!) en sommige dingen meegenomen, maar ook dat was allemaal oud. Niet erg hoor, het is gewoon een 'eclectisch interieur'.
Zomerstop en dan in oktober ook weer geen lessen??
Een zomerstop is meestal tijdens de grote schoolvakantie, omdat er dan velen op vakantie gaan. Had ik ook met zumba. Daarna ga je gewoon door.

Wel goed EV dat je gordijnen klaar zijn en een Ikea kast.
ja zomerstop en daarna weer een maand niet omdat ze onverwacht de kans kreeg om mee te gaan naar Australie.

Ik snap haar wel ;)

Uiteraard hoef ik die maand ook niet te betalen.

Vandaag 10km gefietst na een dag werken. Was misschien iets te enthousiast. dus nu te dood om nog maar iets te doen haha!
Yeahhh, nieuwe laptop werkt!! Gelukkig stond er net genoeg op mijn bankrekening.
Gelukkig van je laptop Steph! Kun je toch niet missen he.

Ha Birdieh, stoer van je. Even bijkomen vandaag.

Ja, dat snap ik ook.... als je op reis kunt gaan, lekker.
quote:Elmervrouw schreef op 16 september 2016 @ 12:17:

Gelukkig van je laptop Steph! Kun je toch niet missen he.

Ha Birdieh, stoer van je. Even bijkomen vandaag.

Ja, dat snap ik ook.... als je op reis kunt gaan, lekker.

Ik moet het even zo doen omdat er op dit topic meer dan twee weken voor het laatst is gereageerd.

Gisteren thuisgekomen van een 12 daagse reis naar de Middellandse zee. De busreis (wel met overnachtingen in hotels/een keer op een boot) ging via België/Luxemburg naar Frankrijk met daar twee hotels en door naar Andorra (2 overnachtingen in hetzelfde hotel) door naar Barcelona rondtour. Op de boot naar Sardinië overnachting op de boot. Twee dagen Sardinië, veerboot naar drie dagen Corsica en veerboot naar Italië waar we één overnachting hadden. Door naar drielandenpunt Zwitserland/Frankrijk/Duitsland, in Duitsland overnacht en toen naar Nederland (thuis). Veel moois gezien maar het is vermoeiend. Gelukkig leuke mensen in de bus/hotels. Goede chauffeur. En mooi weer en goed eten. Ook gehaakt aan, de ufo, kussens. Tweede was zit in de machine nog een te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven