Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
zondag 2 oktober 2016 om 10:02
Neuh daar krijg ik buikpijn van.
Moggel! Of ik me beter voel? Ja maar meuh... geen zin.
Lig wederom op de bank met dekentje en kat
Het liefst zou ik daar de hele dag blijven liggen en alle seizoenen van Luther kijken
(Ondanks dat ik die al ken)
Moordplannen bedenkem voor foodman (doet weer vaag, geapt dat ik daar geen zin in heb. Hij bekijkt het maar. Snelle conclusies? Absofuckinglutely...)
Moggel! Of ik me beter voel? Ja maar meuh... geen zin.
Lig wederom op de bank met dekentje en kat
Het liefst zou ik daar de hele dag blijven liggen en alle seizoenen van Luther kijken
(Ondanks dat ik die al ken)
Moordplannen bedenkem voor foodman (doet weer vaag, geapt dat ik daar geen zin in heb. Hij bekijkt het maar. Snelle conclusies? Absofuckinglutely...)
zondag 2 oktober 2016 om 12:45
Werk ze Nijn!
Dank dames! Misschien weer een snelle conclusie dat hij vaag gaat doen maar das dan jammer de bammer. (Ik word moe van mn eigen geanalyseer over alles wat ik doe... Ik ben wie ik ben)
Wilde ff duidelijk zijn.
Als ie me niet gauw ten huwelijk vraagt kan ie oprotten
Stomme kerels.... was ik maar Lesbisch....
Dank dames! Misschien weer een snelle conclusie dat hij vaag gaat doen maar das dan jammer de bammer. (Ik word moe van mn eigen geanalyseer over alles wat ik doe... Ik ben wie ik ben)
Wilde ff duidelijk zijn.
Als ie me niet gauw ten huwelijk vraagt kan ie oprotten
Stomme kerels.... was ik maar Lesbisch....
zondag 2 oktober 2016 om 13:05
Nou en... daar bedenk ik wel wat op.
Of gewoon lekker single blijven. Lekker rustig.
Meuh... ik voel me erg meuh en ik heb zin om mijn kat haar nek om te draaien .
Ze krijst omdat ze aandacht wil en naar buiten. Ik negeer dat, daarom doet ze het nog een tandje hoger. Leuk. Echt heel fijn.
En ik heb een kuthumeur...
Of gewoon lekker single blijven. Lekker rustig.
Meuh... ik voel me erg meuh en ik heb zin om mijn kat haar nek om te draaien .
Ze krijst omdat ze aandacht wil en naar buiten. Ik negeer dat, daarom doet ze het nog een tandje hoger. Leuk. Echt heel fijn.
En ik heb een kuthumeur...
zondag 2 oktober 2016 om 20:59
Joehoe, ik ben thuis.
Was uit eten met mijn mams vanwege mijn drankloze jubileum.
En ook eerlijk geweest tegen foodman en hij ook tegen mij.
(Heb gewoon gezegd dat ik gevoelens voor hem aan het krijgen was, echt fijn dat ik dat kwijt ben. Kreeg eerlijk antwoord dat hij me erg leuk vindt maar dat hij bang is dat het te snel gaat en hij wil nog aan zichzelf werken en daar is ruimte voor nodig.
En ik merk dat ik dat ook nodig heb want ik weet eerlijk niet of ik echt toe ben aan een relatie)
Als ik toch bezig ben... ik kom er net achter dat goed kan liegen... ben bang dat er nog liefde zit voor iemand anders... (zn voorganger om het zo maar ff te zeggen, niet mn ex maar die eehh daarna met wie het niks geworden is)
He wat voel ik mij opgelucht...
Was uit eten met mijn mams vanwege mijn drankloze jubileum.
En ook eerlijk geweest tegen foodman en hij ook tegen mij.
(Heb gewoon gezegd dat ik gevoelens voor hem aan het krijgen was, echt fijn dat ik dat kwijt ben. Kreeg eerlijk antwoord dat hij me erg leuk vindt maar dat hij bang is dat het te snel gaat en hij wil nog aan zichzelf werken en daar is ruimte voor nodig.
En ik merk dat ik dat ook nodig heb want ik weet eerlijk niet of ik echt toe ben aan een relatie)
Als ik toch bezig ben... ik kom er net achter dat goed kan liegen... ben bang dat er nog liefde zit voor iemand anders... (zn voorganger om het zo maar ff te zeggen, niet mn ex maar die eehh daarna met wie het niks geworden is)
He wat voel ik mij opgelucht...
zondag 2 oktober 2016 om 21:23
quote:Amand schreef op 02 oktober 2016 @ 21:02:
Niet geneukt dus.
Gaat je werkelijk geen sodemieter aan Amand...
Kk: weet ik veel...
Kijk wij hebben (voorganger/collega) ondanks dat het erg complex was een enorme klik en aantrekkingskracht. En ik vraag me af of dat ooit weggaat.
Of er nog gevoel zit, weet ik veel.. ik zal altijd van hem blijven houden....
Maar goed ik vertik het werkelijk om nog moeite te doen ervoor of voor een man. Dat heb ik al te veel gedaan en dat vertik ik verder voorlopig.
Niet geneukt dus.
Kijk wij hebben (voorganger/collega) ondanks dat het erg complex was een enorme klik en aantrekkingskracht. En ik vraag me af of dat ooit weggaat.
Maar goed ik vertik het werkelijk om nog moeite te doen ervoor of voor een man. Dat heb ik al te veel gedaan en dat vertik ik verder voorlopig.
zondag 2 oktober 2016 om 21:50
quote:Alicemorgan82 schreef op 02 oktober 2016 @ 21:23:
[...]
Lastig.. maar jou leven gaat ook verder he. En je hoeft niet iemand te haten om verder te gaan met je eigen leven en je eigen geluk.
Maar zolang het niet de overhand neemt (extreem naar hem verlangen, zijn naam roepen tijdens de sex, alleen maar aan hem denken) dan is er toch niks aan de hand?
Dat betekend toch niet dat je niet gelukkig kunt zijn met een ander?
[...]
Lastig.. maar jou leven gaat ook verder he. En je hoeft niet iemand te haten om verder te gaan met je eigen leven en je eigen geluk.
Maar zolang het niet de overhand neemt (extreem naar hem verlangen, zijn naam roepen tijdens de sex, alleen maar aan hem denken) dan is er toch niks aan de hand?
Dat betekend toch niet dat je niet gelukkig kunt zijn met een ander?
zondag 2 oktober 2016 om 22:32
Nee dat klopt,
Wat betreft die collega, ik ben daar behoorlijk van over de rooie geweest maar inmiddels ben ik echt wel blij dat wij niks hebben. Ik denk namelijk dat hij echt voor mij niet de juiste man is.
En ik heb geprobeerd hem te haten maar dat kan ik niet bij hem.
Maar goed ik voel voor hem wel een soort liefde, geen verliefdheid meer, en dat heb ik verder afgesloten.
En dit is helemaal een makkie, ik voel me na die onzekerheid de afgelopen weken heel erg opgelucht.
En er begon echt wel wat te kriebelen maar dat zegt niet zo veel denk ik. Zeker niet als iemand vreemd gaat doen. En als het hoge woord er pas uit komt na mijn initiatief dan knap ik daar behoorlijk op af.
Hij gaf aan voorlopig niet, maar ik heb min of meer afscheid genomen want ik ga echt niet on hold.
Heb echt ff geen zin in gezeik en moeilijk doen...
Wat betreft die collega, ik ben daar behoorlijk van over de rooie geweest maar inmiddels ben ik echt wel blij dat wij niks hebben. Ik denk namelijk dat hij echt voor mij niet de juiste man is.
En ik heb geprobeerd hem te haten maar dat kan ik niet bij hem.
Maar goed ik voel voor hem wel een soort liefde, geen verliefdheid meer, en dat heb ik verder afgesloten.
En dit is helemaal een makkie, ik voel me na die onzekerheid de afgelopen weken heel erg opgelucht.
En er begon echt wel wat te kriebelen maar dat zegt niet zo veel denk ik. Zeker niet als iemand vreemd gaat doen. En als het hoge woord er pas uit komt na mijn initiatief dan knap ik daar behoorlijk op af.
Hij gaf aan voorlopig niet, maar ik heb min of meer afscheid genomen want ik ga echt niet on hold.
Heb echt ff geen zin in gezeik en moeilijk doen...
zondag 2 oktober 2016 om 22:50
quote:Diddie_Boho schreef op 02 oktober 2016 @ 21:36:
Wel om me op dit grote gebrek op zondag te wijzen
Vind ik overigens niet eens zo'n slecht idee, ik heb eigenlijk stiekem nog helemaal geen zin in dat relatiegezeik.
Geniaal om ff een tijdje te fozen met iemand en eruit trappen als je geen zin meer hebt.
Howdo toedeloe. (Ik kan overigens weer ff vooruit voorlopig. .)
Trouwens: ja was erg lekker, en gezellig met mams.
(En ze was in de buurt toen ik zn appjes las... , best fijn... )
Wel om me op dit grote gebrek op zondag te wijzen
Vind ik overigens niet eens zo'n slecht idee, ik heb eigenlijk stiekem nog helemaal geen zin in dat relatiegezeik.
Geniaal om ff een tijdje te fozen met iemand en eruit trappen als je geen zin meer hebt.
Howdo toedeloe. (Ik kan overigens weer ff vooruit voorlopig. .)
Trouwens: ja was erg lekker, en gezellig met mams.
(En ze was in de buurt toen ik zn appjes las... , best fijn... )