Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ja dat zit ik ook te bedenken...

In mijn hoofd klopt dat niet (ik ben nogal streng voor mezelf) maar als ik heel

eerlijk ben naar mezelf, ik heb niet echt zin in relatie gezeik.

Als ik om me heen kijk naar mensen met vaste relatie raak ik nou niet echt gemotiveerd.

Mjah vrouwen hebben ook hun behoeftes en dan is scharrelen ideaal bedacht ik mij.

Wel de lusten, niet de lasten .

(al lijkt me daar nu niet het goede moment voor...)
Alle reacties Link kopieren
Ja precies. En dan kun je nog beter een vaste scharrel hebben dan iedere keer iemand anders.

Wel de lusten, niet de lasten.

Maar als het moment niet ideaal is dan moet je daar ook niet aan beginnen, voel je je misschien daarna daar kut over.

Een relatie zou ik nu ook niet willen, ben al iets te vaak op mn hart getrapt. Dus heeft zn tijd nodig om weer vertrouwen in het manvolk te krijgen. Maar ook voor mezelf, eerst gelukkig zijn met mezelf, pas dan kan ik verder kijken.
mijn moeder & oma zeiden altijd: je moet eerst van jezelf houden voor je van iemand anders kan houden.

en ik ben oke, heb alleen nog steeds niet mijn nieuwe huisarts ontmoet
Maar dat klopt ook Nijn.

Huh? Ging de afspraak niet door?
ohjawel maar er was een vervangster
Ohh zo..

En? Hoe is het gegaan?
Nou schiet nij maar lek...

Loop net ff buiten, rijd hij ineens langs.

Raam open, zwaaien, ik d8 what the f*ck...

Noem me hard maar ik d8 bekijk jij het ff lekker, keek een beetje vaag, deed niks en liep door.

Ik hoop dat hij zichzelf snapt, ik doe het niet in ieder geval...
dit geloof je niet.... krijg net een app dat we mekaar toch wel gedag kunnen zeggen en dat hij me hoger ingeschat had

Terwijl hij van de week glashard heeft lopen liegen en te laf was om uit zichzelf te zeggen wat er scheelde.

Gevalletje 'weet duidelijk niet wat hij wil', en noem me gemeen maar ik vind dat vrij lollig

Nijn hoe ging het bij de dokter?
nah wel goed voor zover dst kan....heb gordelroos
Oei, dat komt door stress Nijn!

Let je goed op jezelf?
weet het eerlijk gezegd niet...denk het wel zoveel gedoe en gezeik op werk vooral
Als ik een knokploeg voor je in moet huren zeg je het he ?

(Kan er hier ook wel 1 gebruiken. Had een heftige discussie net met foodman via whatsapp. Echt schiet mij maar lek hoor.... ik snap geen reet meer van die man...)
Ik pak alvast mn kogelvrij vest, helm en knuppel. Waar moet ik naar toe?

Jeetje Alice.. wat een vage gast.
missg een geestelijke knokplog.. misschien dat dat helpt want ja bazen denken het altijd beter te weten. god verhoede dat ik als ik ooit leidinggevende ben dat ik ook zo wordt

ff tussendoor foodman is je laatste date toch die soms mood swings heeft

zal ik hem even komen slaan of me kat op hem afsturen
Nou ik vind hem juist zeer relaxed, de laatste dagen krijg ik alleen geen hoogte van hem ivm wisselende signalen.

Ik hoop dat hij zichzelf snapt, ik doe het niet iig.

Ja dat is nog een heftige discussie geweest, , vast fout maar ik vond het wel lollig eerlijk gezegd.

Het doet hem duidelijk toch wat.

Nee je hoeft geen knockploeg in te huren hoor, ik ben ook niet erg vriendelijk beweest en gister was ik behoorlijk fel.

(En mijn actie verdient zeker geen schoonheidsprijs, ik wist me gewoon echt geen houding te geven)

Quai a voi, amine pecatrice ! (Wee gij zondige zielen) Leven we nog dames?
ag dat hebben we allemaal wel is..

ja hoor u ook
Dan trek ik mn knokoutfit weer uit!

Dacht ik ook eens tekeer te kunnen gaan
*geeft Keuken een bokszak* alstu
Mijn dank is groot Nijn!!!

Ik zeik de laatste dagen om alles. Blegh.. ben dat gewoon zat.
Nee ik leef zeker niet

Jawel hoor maar ik ben ook een beetje bleeeeeeeeeeeehhhhhhh

Oww wacht, ik heb nog geen koffie op, dat was het ....

En ik vind het kkkkkoud!!!! NIET leuk.

Heb de verwarming aan, bedsokken en mn dikke fleechpyama
bokszak?

Dat wil ik ook wel!!

Maakt iemand ff koffie en ontbijt? Trek in maar geen zin.

Ik moet hoognodig mn katten beter af gaan richten.

Jammer dat Iris op FV is, anders kon zij het mooi doen...
Het is ook koud! Ik heb ook nog mn slobberkleren aan. Zullen ook nog lang aanblijven vandaag.

Ja zeg dat.. hoe kan ze nu op FV gaan?? En hertje is nu druk met beschuit met muisjes.. en armand komt ons pas eind volgend jaar versterken
Oww hier niet want werk vanmiddag en ik ga een poging doen me op tijd aan te kleden zodat ik straks nog ff naar buiten kan voor dat ik moet werken.
Ah zo. Nee ik ga vanmiddag een stukje wandelen. Nu nog even niksen.
leuk....collega is ziek terwijl dondermiddag druk is...

(Kijken wel ff naar vervanging maar weet niet of dat lukken gaat..)

Nou ja ik overleef het waarschijnlijk wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven