[fgcolor=#EA1616][b]Vriendinnen gezocht in DEVENTER[/b][/fgc

18-12-2008 23:32 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben jij die gezellige meid om leuke dingen mee te ondernemen in Deventer? Iemand die mij de stad kan laten zien of met mij wil ontdekken?

Ikzelf in een notendop:

24 jaar

Samenwonend (de reden voor verhuizing naar het oosten van het land.

Kan eindeloos kletsen en lachen (maar weet ook wanneer ik serieus moet zijn)

Redelijk sportief (doe altijd actief mee op de sportschool... telt dat dan ook als sportief.. ;p)

Intelligent

Open en internationale blik (misschien door mijn eigen culturele achtergrond)

Houd van lezen

Familie en vrienden zijn belangrijk

Goed van vertrouwen

Ik hoop dat mijn profiel een van jullie (of meerdere) van jullie aanspreekt en aanzet tot een leuke reactie!
Hoi,

We hebben een clubje meiden (nu 8) die elkaar ook via het prikbord hebben leren kennen en allerlei dingen met elkaar ondernemen.

Als je wilt kan je best aansluiten, kijken of het klikt.

We hebben een (afgeschermde) hyves. Als je interesse hebt, stuur me dan een berichtje.
Hoi saartje1980,

Bedankt voor de uitnodiging! Het lijkt me in ieder geval leuk om me aan te sluiten bij jullie hyves en om van daaruit te kijken of het van beide kanten klikt ;p

Ik wist niet precies hoe ik jou direct een (prive)berichtje kon sturen, dus doe ik het maar via deze weg.
Ik heb je een berichtje gestuurd (vriendenverzoek) met daarin het adres van onze hyves.

Meld je daar aan en dan voeg ik je toe.
Hee

Ik woon nu meer dan een jaar in Deventer en het lijkt me erg leuk om in Deventer nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben 24, sta voor de klas, ben nog single, vind het erg leuk om naar de kroeg/bios/theater te gaan, hou van muziek, shoppen en gewoon gezellig theeleuten! Dus het lijkt me leuk om met je in contact te komen! Groetjes Barbara
Hallo,

Ik heb 3 jaar in deventer gewoon op kamers.. ben 24 ik woon nu in Broekland op mezelf. Dat ligt tussen Deventer en Raalte in.

Ik ben bloemiste van beroep en studeer daarnaast nog in deeltijd. Ook ik ben op zoek naar contacten/vriendschappen om leuke dingen mee te ondernemen. Ik hou van muziek/dansen, films leuke goede gesprekken, ben graag creatief bezig, wandel graag met de hond en ergens wat drinke/uit eten/terassje/biosje enz..

Misschien heb je al contacten gemaakt , dan lijkt het me leuk erbij aan te sluiten.. lijkt me leuk iets van je te horen!

Groetjes Alice. alicedewaard84@hotmail.com (msn)
heee hallo,

ik ben sabine, 28 jaar en woon alweer een tijdje in Deventer.. ben wel toe aan wat nieuwe contacten en vriendschappen..

Ik studeer hbo-bedrijfseconomie maar welk alweer 6 jaar in een geweldig bedrijf op de financiele administratie..

ben voor veel dingen in, creatief bezig zijn, wandelen, wat drinken ergens, biosje, winkelen eeehm eigenlijk als het maar gezellig is.

Voor mij geldt hetzelfde als Croutje.. miss. heb je al genoeg contacten inmiddels maare ik hou me van harte aanbevolen.. hoe meer gezelligheid hoe beter!!

Groetjes sabine

sabine.80@live.nl
Hallo meiden.

Ik ben Debbie 25 jaar en woon samen met mijn hondje in een schattig klein huisje in Deventer.

Na een breuk in mijn relatie kom ik er eigenlijk achter hoe klein mijn sociale leventje eigenlijk is deze wil ik nu dus heel graag gaan uitbreiden met leuke vriendinnen.

Ik ben gek op dieren ik rijd ook paard en ik lees graag daarnaast houd ik wel van een filmpje, gezellig kletsen of een avondje stappen.

Mischien zijn er inmiddels al veel contacten gelegt dan hoop ik

dat er nog een plekje vrij is.

Groetjes Debbie
Hai meiden,

Ik sluit mezelf ook aan...

Ik ben Debbie, 23 en na lange tijd single en woon sinds 29-6 op kamers in Deventer centrum.

Het lijkt mij leuk om met jullie in contact te komen

debbie.deventer@live.nl

Groetjes Debbie
Hey Meiden!

Ik ben Inge, 22 jaar. Ik woon inmiddels bijna 1.5 jaar in Deventer.

Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen

om gezellig mee te kletsen of om wat leuks mee te gaan doen.

Ik hou van filmpjes kijken, lezen, theeleuten, winkelen, etc.

Ik ben redelijk sportief (ga niet naar de sportschool maar doe wel aan hardlopen & af en toe een keertje klimmen, zwemmen of tennis) Verder ga ik graag naar een terrasje/kroegje.

Ik hoop wat van jullie te horen

Groetjes, Inge

ingespekschoor@hotmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven