Vraag opzegtermijn
maandag 3 oktober 2016 om 17:03
Misschien een stomme vraag, maar onderstaande zin:
Het opzeggen van de arbeidsovereenkomst kan alleen schriftelijk voor het einde van de kalendermaand en met inachtneming van de geldende opzegtermijn.
Houdt dit in dat ik alleen per de 1e van de maand op kan zeggen of kan ik elke gewenste dag in de maand opzeggen, als ik de opzegtermijn maar in acht houdt (en dit voor het einde van de maand doe)?
Het opzeggen van de arbeidsovereenkomst kan alleen schriftelijk voor het einde van de kalendermaand en met inachtneming van de geldende opzegtermijn.
Houdt dit in dat ik alleen per de 1e van de maand op kan zeggen of kan ik elke gewenste dag in de maand opzeggen, als ik de opzegtermijn maar in acht houdt (en dit voor het einde van de maand doe)?
maandag 3 oktober 2016 om 18:11
maandag 3 oktober 2016 om 18:23
Het is balen dat je net de oktobermaand bent gepasseerd. Ik kan er verder niet over oordelen omdat ik je situatie niet ken. Ik kan me voorstellen dat je bang bent je eigen ruiten in te gooien, weet ook niet hoe de werksituatie is. Of ze het aan zagen komen of niet. Volg je gevoel zou ik zeggen. Het zijn altijd de minder leuke dingen, uitwerken.
maandag 3 oktober 2016 om 18:29
quote:Joni_de_tweede schreef op 03 oktober 2016 @ 18:23:
Het is balen dat je net de oktobermaand bent gepasseerd. Ik kan er verder niet over oordelen omdat ik je situatie niet ken. Ik kan me voorstellen dat je bang bent je eigen ruiten in te gooien, weet ook niet hoe de werksituatie is. Of ze het aan zagen komen of niet. Volg je gevoel zou ik zeggen. Het zijn altijd de minder leuke dingen, uitwerken.Klopt, nou ja ik ga het wel zien. Ik ben benieuwd! Dankjewel voor je reactie.
Het is balen dat je net de oktobermaand bent gepasseerd. Ik kan er verder niet over oordelen omdat ik je situatie niet ken. Ik kan me voorstellen dat je bang bent je eigen ruiten in te gooien, weet ook niet hoe de werksituatie is. Of ze het aan zagen komen of niet. Volg je gevoel zou ik zeggen. Het zijn altijd de minder leuke dingen, uitwerken.Klopt, nou ja ik ga het wel zien. Ik ben benieuwd! Dankjewel voor je reactie.
maandag 3 oktober 2016 om 18:42
quote:minnimouse schreef op 03 oktober 2016 @ 18:11:
[...]
Ja klopt, ben alleen bang dat ik mijn eigen ruiten ingooi.Want? Je hebt al een andere baan waar je het contract hebt getekend?wat zou dan het ergste zijn wat er bij je huidige baan zou kunnen gebeuren?
[...]
Ja klopt, ben alleen bang dat ik mijn eigen ruiten ingooi.Want? Je hebt al een andere baan waar je het contract hebt getekend?wat zou dan het ergste zijn wat er bij je huidige baan zou kunnen gebeuren?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 3 oktober 2016 om 19:57
Nee het zou kunnen dat de ingangsdatum voor nieuwe werkgever vastligt aangezien er een interne opleiding vooraf gaat, moet dus nog navragen of daar helemaal niets in te regelen valt. Als ik dan bij huidige werkgever aangeef dat ik graag eerder weg wil en het kan niet, dan zijn ze op de hoogte dat ik verder solliciteer. Dat bedoelde ik met 'eigen ruiten ingooien'.