Gezondheid alle pijlers

Ongewenste haargroei

04-10-2016 16:39 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb al enige tijd op de onderkant van één borst een zwarte haar die daar groeit. Steeds als ik weer een nieuwe haar zie, haal ik die weg met een epileertang. Zijn er andere meiden die dit hebben (gehad)? Ergens baart het me zorgen, aan de andere kant niet genoeg om ervoor naar de dokter te gaan, aangezien dit geen zorgwekkend symptoom is van borstkanker o.i.d.
Je zult nog veel meer van die haren krijgen op allerlei plekken, hoe ouder je wordt hoe meer! Bereid je maar vast voor.
1 haartje? That's it?

Dat is volstrekt normaal, ga je maar druk maken om iets wat er wel toe doet.
Oei. Ik heb altijd een hoop zwarte haren rond mijn tepels, onder mijn navel en ook gewoon op mijn buik of borst. Of kin. Heb me er eigenlijk nooit zorgen over gemaakt, pluk ze allemaal gewoon weg. Denk niet dat het kwaad kan, hoor.
Rond de tepelhof? Die haal ik al sinds mijn puberteit regelmatig weg. Nooit bij stilgestaan dat ik er wat mee zou moeten. Gaat al 35 jaar goed.
Waarom baart het je precies zorgen?
@polydox Nee echt de onderkant van m'n borst

@Pinda-Kaas 3 jaar geleden heb ik lange tijd last gehad van borstweefsel in die borst waarna ik een echo kreeg. Gelukkig is toen niets gevonden, alleen sinsdien ben ik wat betreft die borst sneller alert/bezorgd.

Bedankt voor de reacties!
Als je je zorgen maakt, ga je naar de dokter. Die kijkt, legt uit en la vie weer blij. Of het is wel iets en ben je er snel bij dan la vie ook blij! Moraal: go see the doctor!
Je hebt gelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven