uitgerekend eind april 2017

21-08-2016 20:10 361 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden

sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben. Het lijkt me leuk om met wat meiden een eigen groepje te starten.

Wie is er nog meer eind april uitgerekend? Wees welkom.........

Forumnaamleeftijd1-2? kindjeUDAfspraakbijzonderhedensaxofoon 198828-292de 26-4 18-10 puckie8930/27 1ste kindje 28-4 26-9 -horsey34-37 2de kindje25-4 5-10 Waus24730 1ste 20-413-9 - chicky32/32 1ste 30-415-9 vriend heeft al een kindje Kamma8828/28 1ste 26-42-11 dancing queen31/33 1ste kind27-425-10 hum123429/32 1ste kind 2-5 27-9 - brocoliesoep30/31 1ste kind 18-4 26-9 Inexplicable 26/29 1ste kind 28-4 30-9 sexyladygirl88 28/31 2de kindje 22-4 13-10eerste kindje vroeg geboorte
Ik ben nu een week thuis en heb echt niks gedaan maar ik kanp nog steeds niet echt op. Heb nog steeds last van mijn keel en hoest ook nog steeds.

Ik ga wel werken woensdag maar ik ben telefoniste dus ga wel even vragen of ik iets anders kan doen dan de hele dag bellen want dat trekt mijn keel nog niet.

Ik vind het ook steeds moeilijker om mijn mond te houden omdat ik steeds smoesjes moet bedenken.
Ik merk dat ik op het forum het lastig vind om op iedereen te reageren door dat alles door elkaar staat. Ik zelf werk liever met Facebook. Ik weet niet of er meer zijn die dit zo ervaren. En of er meer meiden liever op Facebook zitten?
Saxofoon, heb daar ook een beetje moeite mee. Facebook lijkt me erg leuk! Zo weet je gelijk tegen wie je praat
Vakantie is helemaal top, het weer is heerlijk. Lekker zonnetje net boven de 20 graden. Heerlijk genieten hier. Maak er in ieder geval goed gebruik van dat ik lekker een middagdutje kan doen!

Wat is babykleding kopen trouwens lastig als je niet weet wat het is. Was vandaag in een leuke babywinkel waar ze ook uitverkoop is, heb twee leuke dingen meegenomen. Er waren nog veel meer leuke dingen maar dat was echt voor een jongetje of meisje. Dus helaas niet meer gekocht.

Zit er nu misschien aan te denken om toch een geslachtsecho te doen, mijn vriend wil het super graag weten. En hij is 16 november jarig dus ik dacht misschien is het leuk als ik hem dat cadeau doe. En dan is het dus ook makkelijker om dingen te kopen.

Inexplicable fijn dat de reacties leuk waren en dat ze voor jullie klaar staan! Dat is toch een fijn gevoel.

Saxofoon wat vervelend dat je zo aan het kwakkelen bent, hoop dat het snel wegtrekt!

Qua reageren, het is wel een beetje lastig moet vooral de hele tijd terug lezen als ik met een reactie bezig ben. Misschien is een besloten facebookpagina dan wat makkelijker.
Voor de meiden die op Facebook willen. Ik heb een besloten groep gemaakt Aprilmama's. Ik weet niet of dat jullie geen kunnen vinden omdat hij besloten is. Als je anders jullie naam in een privé bericht hier naar mij toe stuurt kan ik je toevoegen.
Saxofoon, ik kan het idd niet vinden. Maar ik kan je ook geen prive bericht sturen? Stuur jij mij anders even een prive bericht...
Hum, ik heb je op het forum een privebericht gestuurd. Als je daar op antwoord met je facebooknaam zal ik je toevoegen.
Ik heb je een bericht trg gestuurd Saxofoon.
Ik breng altijd 1 keer in de 8 weken mijn moeder in het ziekenhuis en haal haar dan 4 uur later weer op. Vandaag was weer zo'n dag. Ik dacht ga ik de stad in om de tijd vol te maken. Eerst heb ik spullen gekocht en toen had ik nog tijd over om lekker met mijn zoontje te eten nu de Hema. Wat heb ik daar van genoten zeg. Hij straalde tijdens het poffertjes eten. Dat doet me dan zoveel goed. Het gevolg was dat ik vanmiddag zo moe was dat ik gewoon in slaap viel.
ik kan ook de facebook groep niet vinden
Tjah, tjah, tjah...
Ik heb 'm wel gevonden, moet alleen nog geaccepteerd worden volgens mij. Als je via de pc op facebook naar Aprilmama's zoekt en dan klikt op meer resultaten kun je bovenin op groepen klikken en dan staat ie er bij.
Hey meiden, ik reageer nog een keer hier en probeer ook de groep op FB te vinden. Sorry voor de lange post, wil toch op iedereen reageren. Ik post in 2x, scheelt weer wat!

Broccolisoep, wat een gemis van je vader zeg. Dat lijkt me heel zwaar. Sterkte en ik hoop dat je steun ervaart van je lief en uit je omgeving. Ik kan er niet over meepraten, maar wel met je meevoelen. Ik heb een paar goede vriendinnen die ook een ouder missen en ik herken dat verdriet, ook met komende kleintjes. Je schreef dat je het veel koud hebt, zo herkenbaar!! Ik heb het nu al zo enorm koud, maar inderdaad ook toen het 30 graden was! Ben dus niet de enige Goeie tips van zwangerschapszwemmen!

Kammm, herkenbaar die vermoeidheid. Ik heb gisteren de hele avond weggeslapen op de bank en daarna meteen naar bed gerold. Vind het ergens zo zonde van mijn tijd, maar ik heb het ook nodig. Daarom reageer ik ook nu pas hier, we waren vrijdagavond laat al terug van vakantie. En wat grappig en ontzettend leuk van je schoonzus, leuk dat jullie bijna tegelijk uitgerekend zijn! Mijn vriendin is zwanger, dat vind ik ook al heel leuk. Zij is alleen al in december uitgerekend, maar de kinderen zullen bijna net zo oud zijn! En ja, wij willen zeker weten wat het wordt, al maakt het ons beiden niet uit wat het zal zijn Ik dacht heel sterk een jongetje, maar nu twijfel ik weer. En ik zit ook enorm onder de puisten! In mijn gezicht en onder mijn hals Fijne vakantie in Zuid-Frankrijk, waar ben je? Wij zaten vorige week eerst in de Verdonstreek en zijn daarna via Nice naar Saint Tropez gegaan

Saxofoon, wat vervelend dat je verkoudheid bleef aanhouden! Hoop dat die nu over is? Goed dat je je toch hebt ziekgemeld om aan te sterken. Lekker films gekeken! En wat vervelend dat je 's nachts wakker ligt zeg. Ik word ook vaak wakker, niet alleen omdat ik steeds moet plassen. Raar, nooit last van gehad. Slaap dan wel weer snel in. Ik heb trouwens slaapoordoppen op maat laten maken, van die zachte zonder filter. Is even een investering, maar met die dingen slaap ik veel dieper. Is het een idee om eens bij de Kruidvat van die zachte paarse slaapdoppen te halen en te proberen? Even een vraagje aan jou, wat is de reden dat jij thuis wilt bevallen? Het lijkt mij helemaal niet fijn, maar ben heel benieuwd wat jouw overwegingen zijn

Inexplicable, jammer dat je er zo tegenop zag om het aan je familie vertellen. En super dat ze zo reageerden, last van je schouders af! Ik heb wel snel even mijn zorgverzekering gecheckt, maar heb geen flauw idee of ik nu de beste heb. Ik vind het altijd zo niet-transparant...

Joostelientje, wat een jammere reactie van je schoonzus. Wie is zij om te beoordelen dat jullie het niet aankunnen? Ik ben ervan overtuigd dat wij als mensen in staat zijn om het meeste aan te kunnen dat op ons pad komt. Het is straks een nieuwe situatie maar daar vinden jullie vanzelf een modus in! Met een beetje hulp van jullie omgeving waarschijnlijk.

Sexylady veel plezier in Turkije, waar je nu volgens mij al bent! Hoop dat je een beetje uitrust en kunt genieten ondanks de kwaaltjes!

Horsey ik heb zo moeten lachen om jouw uitleg over de 3D-echo, dat het voor mij nu ook niet meer hoeft! Haha koraalriffen

Hum, vervelend dat maagzuur en die maagpijn. Het kan je misschien helpen om op te schrijven wat je gegeten hebt en dat voorlopig even te skippen. Misschien dat je lijf nu even niet alles meer verdraagt door de hormonen. Ik heb vorig jaar een speciaal dieet gedaan en ben van verschillende voedselintoleranties af (die me urenlang intense maagpijn gaven), dus ik geloof dat je misschien resultaten kunt behalen door je eten aan te passen.
@termijnecho, die was helemaal leuk! Heb weer traantjes gelaten want net als bij o.a. Broccolisoep lag onze kleine zich heerlijk te bewegen en te strekken. Zo bijzonder! En inderdaad al dubbel zo groot! Wij hebben de beelden gefilmd, heb het filmpje al honderd keer op mijn mobiel bekeken haha. Stiekem kijk ik al of het op eens van ons lijkt

@regio, ik woon in Gelderland-Zuid ten westen van Nijmegen en werk in Gelderland-Zuid tegen Limburg aan. En we hebben een bod gedaan op een huis in het topje van Noord-Limburg tegen de Duitse grens aan! Zo spannend! Het huis is helemaal af en precies wat wij zoeken, alleen het plaatsje is wel even slikken Maar na twee jaar zoeken moeten we de wensen iets bijstellen denk ik En Saxofoon, woon je in het oosten van Gelderland-Zuid? Dan wonen we vlakbij elkaar! En liggen dan misschien straks wel in hetzelfde ziekenhuis tegelijkertijd te puffen

@vakantie, die was top! Op mijn misselijkheid na. We begonnen bij de Gorges du Verdon en het mooie blauwe meer Sainte Croix. Vervolgens in een veel te superdeluxe hotel in Nice geslapen voor een prikkie. Voelde me er echt niet thuishoren maar de kamer was top En daarna richting Saint Tropez gegaan. We hadden 25-30 graden overdag en heb nog even heerlijk in de Middellandse Zee gezwommen Wel heeeeel misselijk geweest in de bergen, dus toch maar af en toe een pilletje Emesafene op. Helaas nog veel last van misselijkheid.

@test, wij gaan hem wel doen. De redenen van degenen die hem niet doen kan ik helemaal inkomen. Ik doe het ook alleen omdat mijn vriend hem wil doen. Ik heb hem wel kunnen overtuigen van het feit dat het weinig zegt over andere wel- of niet-aangeboren aandoeningen en dat die net zo heftig kunnen zijn als een ernstige vorm van Down. Hij snapt het en als er een kans uitkomt die voor ons te verwaarlozen is, legt hij zich erbij neer. En de termijnecho zal inderdaad wel om die reden zo vroeg geweest zijn inderdaad Horsey! De combitest staat volgende week donderdag gepland.

@geslachtsecho, als de meesten van jullie die gaan doen, wordt het voor mij wel moeilijk om nog 5 extra weken te wachten hihi. Maar voor mij hoeft het niet eerder, ik wil eigenlijk gewoon tot 20 weken wachten.

Saxofoon, wil je mijn nieuwe gegevens in de tabel zetten? UD= 27 mei (Koningsdag! ) en volgende afspraak is 25-10.
anoniem_109702 wijzigde dit bericht op 05-10-2016 11:32
Reden: foutjes
% gewijzigd
Zien mensen op FB dat ik lid word van de groep Aprilmama's? Dat wil ik liever niet. Is het de groep met nu nog maar 4 leden?

Edit: nee lijkt me niet, zijn Vlaamse vrouwen. Wil je mij ook een privébericht sturen Saxofoon?
Aprilmamas is de facebook met als achtergrond beschuit met muisjes! Ik zag dat er namelijk nog zat andere zijn..
Zie hem helaas niet Heb je de link (in een privébericht)?
Dan heb ik de verkeerde groep gevonden ;) en kan ik de goede groep niet vinden.

Saxofoon wil je mij een privébericht sturen? Ik kan jou namelijk geen privébericht sturen.

En zou je mijn UD willen veranderen in de tabel, UD is nu 26 april! En volgende afspraak is 02-11.
Ik heb dancing Queen en inexplicable een privé bericht gestuurd. Kammm88 ik kan je geen privé bericht sturen.

Ik zal vanavond de tabel aanpassen. Ik ben nu op mijn werk.
Heb het net aangepast, als het goed is kun je me nu wel een privé bericht sturen.
Groep op facebook is ook geheim zag ik, dus logisch dat niemand hem vinden kan!
Kammm ik heb jou ook een privé bericht gestuurd.
Ik heb de tabel weer aangevuld
Dank je wel Saxofoon!
Ik brei bv tijdens een serie kijken ’s avonds oid, of in het weekend eventjes tussendoor Voordeel van babydingen is dat ze niet zo groot zijn en je ze dan nog wel een keer af krijgt De achterkant van de trui voor onze eigen mini is ook al ruim 10 cm

Inexplicable fijn dat het allemaal goed uitpakte met het vertellen aan de (schoon)ouders! Weer een opluchting En fijn ook dat ze willen helpen

He wat balen Sax, dat je nog niet opknapt! Waardeloos zeg! Hoe ging het werken gisteren? Kon je iets anders doen dan je gebruikelijke werk? De hele dag praten met zo’n keel lijkt me inderdaad niet werken! Lekker zo’n paar uurtjes echte quality time met je zoon, leuk dat hij zo straalde bij het poffertjes eten Genietende kinderen zijn goud waard

En wat betreft Facebook, daar doe ik zelf een stuk minder mee… (en is op mn werk geblokkeerd ) Denk dat het voor mij minder werkt dan het forum, maar zou het ook jammer vinden niet meer met jullie mee te kunnen kletsen, dus ik kom wel een poging wagen Het forum moet ik zeggen dat ik altijd 2 vensters op mn computer naast elkaar open heb, een internet en een word, en dan in word mn reacties typ terwijl ik op internet jullie posts naloop Alleen op telefoon wordt het wel een uitdaging! Sax wil je mij ook een privébericht sturen?

Dancing Queen goed bezig met je bijlees en reageer post En thanks voor je lieve woorden over mn vader Het is inderdaad extra confronterend bij de grote dingen in het leven. De moeder van mijn vriend leeft ook al niet meer, dus wat dat betreft weet hij goed wat ik doormaak, dat is wat dat betreft fijn Gisteren zijn we in ondertrouw gegaan, en dan moet je allebei de namen van je ouders invullen (waar ze dat voor willen weten is mij een raadsel), dat was ook wel even een confronterend momentje.

Wauw wat gaaf Dancing, het perfecte huis gevonden! Wat is er slikken aan het plaatsje? Is het erg klein? Hmm en de vakantie klinkt ook zalig! Op super mooie plaatsen geweest zo te lezen en lekker weer ook Jammer dat je wel nog veel last van misselijkheid hebt! Hihi volgens mij bevalt maar ongeveer 5% van de vrouwen op de uitgerekende datum, dus duimen dat jullie mini zich niet op koningsdag aandient Een vriendin van mij is dit jaar op 29 februari bevallen, ook niet ideaal

Wij hebben gisteren de combinatietest gehad en alles was super gelukkig! Ze maken dan eerst een kansberekening alleen op basis van je leeftijd en zwangerschapsduur en dan met de resultaten van het bloed en de nekplooi erbij, en dat verlaagde de kans enorm 1 : 7034 voor Down en < 1 : 20.000 voor die andere 2 Verder was de mini alweer hard gegroeid van 3,85 cm vorige week maandag naar 5,4 gisteren Hij was zich ook lekker aan het strekken en afzetten enzo Hij lag alleen wat verkeerd om de nekplooi te zien, dus de echo mevrouw heeft zowel de mini als mij aardig lopen pesten door met het echo apparaat te prikken in de hoop dat ie zich zou omdraaien Grote opluchting dat alles goed was en super leuk om m weer even gezien te hebben Sax mijn volgende afspraak wordt nu 31-10 (geen echo, alleen controle)
Zeker fijn dat we fijne reacties hadden van onze ouders. Ik kan het nu ook een beetje delen, wat ook wel fijn is.

@broccoli, Wat fijn dat je een goede uitslag had van de combinatietest! Dat zal vast wat meer geruststelling geven.

Vandaag had ik mijn intake bij de VK pas, wij hebben geen gekke erfelijke aandoeningen. Ik kon ook direct een doorverwijzing krijgen naar het ziekenhuis voor de combinatietest, die is nu over 2 weken. Volgende week dus mijn termijnecho en de week daarop de nekplooimeting. Spannend weer!

De laatste keer vond ik de echo wel minder pretting, omdat het wat zeer deed op mijn baarmoeder. Ze drukte best wel hard. Ook broeken zitten nu wat minder. Hebben jullie dit inmiddels ook?
Tjah, tjah, tjah...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven