uitgerekend eind april 2017

21-08-2016 20:10 361 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden

sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben. Het lijkt me leuk om met wat meiden een eigen groepje te starten.

Wie is er nog meer eind april uitgerekend? Wees welkom.........

Forumnaamleeftijd1-2? kindjeUDAfspraakbijzonderhedensaxofoon 198828-292de 26-4 18-10 puckie8930/27 1ste kindje 28-4 26-9 -horsey34-37 2de kindje25-4 5-10 Waus24730 1ste 20-413-9 - chicky32/32 1ste 30-415-9 vriend heeft al een kindje Kamma8828/28 1ste 26-42-11 dancing queen31/33 1ste kind27-425-10 hum123429/32 1ste kind 2-5 27-9 - brocoliesoep30/31 1ste kind 18-4 26-9 Inexplicable 26/29 1ste kind 28-4 30-9 sexyladygirl88 28/31 2de kindje 22-4 13-10eerste kindje vroeg geboorte
Ik kan ook echt genieten van mijn zoon als hij het naar zijn zin heeft en van die pret ogen heeft.

gisteren hadden ik aangepast werk maar was ik na 3/4 dag toch wel moe. Vandaag was er geen personeel genoeg voor aangepast werk dus heb ik heel de dag aan de tel gezeten maar dat voel ik nu ook goed. Wat fijn dat je en goede uitslag had
Broccoliesoep ik kan jou geen privé bericht sturen. Ditvkan alleen als je je instllingen aan past dus zou jij mij een bericht willen sturen met je Facebook naam of een link dan kan ik je uitnodigen voor de facebookpagina.

Dit geld voor de andere meiden ook die lid willen worden stuur mij ff een privebericht met je naam of een link en dan zal ik je uitnodigen. Dit werkt makkelijker dan dat ik jullie eerst een bericht moet sturen waar jullie op kunnen reageren want jullie kunnen ook het eerste bericht sturen.
In dat geval weet ik blijkbaar niet hoe ik jou een bericht moet sturen, want dat kan ik nergens vinden. Kan iemand vertellen hoe dat moet? Ik heb nu wel aangepast dat anderen mij een privébericht kunnen sturen!

Edit ik zie het al, als ik bv bij Inexplicable op je account kijk zie ik onder je avatar een optie 'stuur privévbericht', maar die zie ik bij jou niet Sax, heb jij die instelling wel aan staan?
Klein update vanuit het zonnige turkije

Ik doe graag mee in de Facebook groep. Met deze forum is wel soms lastig bij te houden hihi

Hier morgen alweer 12 weken. We zitten er sterk aan te denken om het morgen origineel bekend te maken met een foto. Maar twijfelen nog een beetje gezien we de echo nog te hebben gehad. Maar kwa zeggen en alle afspraken die staan gepland is het wel erg handig dat bv het werk op de hoogte is.

Vanochtend te horen gekregen dat ik toch naar het zh moet voor medicatie tegen vroeg geboorte vanaf 16 weken.

Voor het tabel 13 oktober 12+ weken echo. 20 oktober gynaecoloog zh en 27 oktober verloskundige .
Als het goed is kan je mij pribeberichten sturen. Ee instellingen zijn in iedergeval dat iedereen dit kan. Heb het voor de zekerheid nog even nagekeken in mijn instellingen en daar staat en stond het aangevinkt.
Heel vreemd, nu kon het ineens wel Ah well, ik heb je nu in ieder geval een berichtje gestuurd met mn ware identiteit
Hoe gaat het hier met iedereen. Hier gaat het wel goed. Heb geen klachten mee behalve de vermoeidheid.
Saxofoon het lukt me niet om jouw een privé bericht te sturen. Krijg steeds fout melding

Ik probeer het morgen thuis wel even opnieuw

Hier nog een dagje turkije en morgen weer naar huis. Vermoeidheid is er nog steeds. Merkgebonden gisteren tijdens stuk lopen pijn in me heupen (niet eerder gehad) en krijg meer last van me spatader linkerbeen. Maar verder niks te klagen lol. Groeien gaat door, denk ook deels door me darmen

Gisteren hebben we het algemeen bekend gemaakt, wauw wat een reacties allemaal
Sexyladygirl ik kan jou ook geen privé bericht sturen ik denk dat je instellingen hier niet goed voor staan. Maar kijk morgen maar rustig thuis. Het heeft geen haast.

Leuk dat je zoveel reacties hebt gekregen.

geniet van je laatste dagje Turkije.
Puckie, Horsey, Waus, Chicky, Joostelientje, Inexplicable en Sexylady, ik hoop dat jullie ook snel op Facebook erbij zijn!
Lieve meiden,ik ga deze groep verlaten. De reden daarvoor is helaas verdrietig.

Ruim een week geleden heb ik een auto ongeluk gehad. Een frontale botsing met de auto die me tegemoet kwam. Hierbij heb ik een gebroken been opgelopen en diverse inwendige kneuzingen. In de eerste instantie leek het goed te zijn met de kindjes. Helaas ben ik 2 dagen erna beide vruchtjes verloren. We zijn ontzettend verdrietig en proberen dit te verwerken

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe! Het was fijn om dingen met jullie te kunnen delen. En wie weet spreken we elkaar nog op het forum.

Liefs Joostelientje
Erger je niet, verwonder slechts!
Ooh joostelientje wat een heel erg verdrietig nieuws. Ik ben er helemaal stil van. Een hele dikke knuffel van mij
Wat verschrikkelijk Joostelientje!! Weet even niet wat ik erop moet zeggen. Vind het zo verschrikkelijk erg! Wens je heel veel sterkte.
Oh wat een hel Joostelientje, wat vreselijk. Ik wens jullie veel sterkte bij het verwerken van het verlies en van het ongeluk... Knuffel!!
Ach nee Joostelientje, wat een vreselijk nieuws... Weet even niet goed wat ik moet zeggen. Zelf zwaar gehavend en dan ook nog de kindjes kwijt. Heel veel sterkte en dikke knuffel...
Joostelientje geen woorden voor! Ontzettend veel sterkte deze verdrietige zware tijd en heel veel steun gewenst met je herstel. Hele dikke knuffel en kus
Wat enorm heftig en verdrietig Joostelientje! Heel erg veel sterkte voor jullie de komende tijd!
Oh nee wat vreselijk Joostelientje Ik heb geen woorden voor het verdriet wat jullie moeten voelen... Ik wens je veel kracht toe om hiermee om te kunnen gaan. Veel liefs
Sterkte Joos, dat is heel wat om mee om te gaan.

Veel beterschap ook met je been en kneuzingen
Tjah, tjah, tjah...
Sax het lukt me nog steeds niet om een privé bericht te sturen naar je.

Hoe heet de Facebook groep?
Sexyladygirl facebook pagina is niet te vinden om ie geheim is..
Even een update. Ik heb inmiddels 2 termijnecho's gehad. Vorige week, maar toen was ik vergeten dat ik een volle blaas moest hebben. Dus inwendig, maar daar kwam geen betrouwbare meting uit. Dus vandaag weer geweest en nu wel goed. Ben blijkbaar nog een paar dagen verder, UD nu 25 april.

Over facebook: ik twijfel erg. Inmiddels hebben we het bekend gemaakt dus kan ik beter mijn ei kwijt over de zwangerschap. Bovendien zit ik al in een facebookgroep met meiden van mijn vorige zwangerschap. Dat is erg leuk. we schrijven erg fanatiek en daarom ben ik bang dat ik aan nog een groep niet goed toekom... maar voor wie wel overgaat/is: veel plezier! Ik had (en heb) er heel veel aan.
Fijn horsey dat je een goede termijn echo hebt gehad.

Over Facebook je kunt het ook proberen en als het toch niet werkt of te veel tijd kost kun je er ook zo weer van af. Zou jammer zijn als je afvalt. Maar het is natuurlijk je eigen keus. Ik zit nu ook in twee groepen van mijn eerste kind en nu deze.

Sexyladygirl ik heb je een privé bericht gestuurd.
Fijn Horsey dat je een goeie echo hebt gehad! Jammer als je niet meer mee komt kletsen op Facebook, maar snap je overwegingen wel Leuk trouwens dat jullie ook nog contact hebben met de dames van jullie eerste zwangerschap!
Sax het is me gelukt om een privé berichtje te sturen

Vanmiddag 12 weken echo gehad. Alles was dik inorde. Idd 12+5 vandaag. Uitgerekende datum blijft op 22 april staan. Kreeg 5 echo foto's mee (echt super veel). Kindje lag lekker te bewegen en te zwaaien. Hartje ook voor het eerst gehoord.

Gelijk 15 weken echo afspraak gemaakt voor geslacht. Die staat op 3 november en gelijk 20 weken echo gepland op 6 december.

Volgende week donderdag afspraak ziekenhuis vanwege medicatie tegen vroeg geboorte en donderdag daarop afspraak verloskundige

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven