Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Oudblond schreef op 06 oktober 2016 @ 19:55:

[...]

Wat heb je zaterdag dan?Grootouder komen eten loep me maar ik heb een topic over geopend.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 oktober 2016 @ 19:54:

[...]

Graag Nou vooruit. Wat wil je?
Authentiek en decadent zijn wel twee verschillende dingen..

Bij decadent denk ik aan champagne oesters kaviaar etc

Authentiek meer een robuuste stoofschotel.
quote:Star schreef op 06 oktober 2016 @ 19:54:

[...]

Wat versta je onder decadent dan?Ik wil een goede overdreven luxe diner voorbereiden.
Ik wil een snaar raken weetje wat ik bedoel?
quote:Cookielyon schreef op 06 oktober 2016 @ 19:59:

[...]

Ik wil een goede overdreven luxe diner voorbereiden.Ik zei het in je topic ook al, vraag eens aan je schoonmoeder dan? Of aan je vriend. Die weet toch wel wat zijn opa en oma echt fantastisch vinden?
quote:Star schreef op 06 oktober 2016 @ 20:01:

[...]

Ik zei het in je topic ook al, vraag eens aan je schoonmoeder dan? Of aan je vriend. Die weet toch wel wat zijn opa en oma echt fantastisch vinden?Ik wil iedereen verrassen
quote:Oudblond schreef op 06 oktober 2016 @ 19:54:

[...]

Ik ben dol op pruimen en (gemene) man ook. Die heeft dus een kilo gekocht en die staan dus naar mij te lonken, maar ik weet dat ik al zooo ziek van eentje word. "nee niet doen, jij mag niet, niet goed voor jou" Ik ben ook dol op pruimen en ze waren in de aanbieding
quote:Cookielyon schreef op 06 oktober 2016 @ 20:02:

[...]

Ik wil iedereen verrassen Dat lijkt me wel heel lastig. Misschien zet je iets op tafel wat ze wekelijks eten. Ik zou ook uitzoeken of er geen allergieen zijn. Straks heb je een dode opa op je geweten.
quote:Star schreef op 06 oktober 2016 @ 19:57:

[...]

Nou vooruit. Wat wil je?Verrast worden.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 oktober 2016 @ 20:04:

[...]

Verrast worden.Damn zeg, heerst dat vanavond?
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 oktober 2016 @ 19:43:

[...]

Ik doe het altijd in een klein pannetje, en dan dus een vingerkootje water erop. Zodra er gaatjes in rijst het rijstoppervlak vallen warmtebron uit en met de deksel op de pan gaar laten stomen. Echt, zo simpel.Toch eens proberen of het echt lekkerder is dan.

[...]

Ik wil iedereen verrassen Wat leg je de lat hoog Cook. Ten koste van het resultaat lijkt mij. Win-win denken zou ik doen. Overleggen met zijn moeder: voelt zij zich gewaardeerd. Daaruit filter je wat jij kan en kunt en tegelijk weet je dan zeker dat je naar de smaak van oma en opa kookt. Zit de hele familie zich 'belangrijk' voelend lekker te eten. Of ben ik nu weer heel blond in deze redenering?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Dit is wel een van de raarste die ik kan vinden

[...]

Ik wil iedereen verrassen Tja, verrassen kan twee kanten op. Ze kunnen aangenaam verrast zijn, dat is leuk. Ze kunnen ook onaangenaam verrast zijn, dat is minder. Ik ben echt heel ervaren in het mensen onaangenaam verrassen met veel te apart eten, is voor niemand leuk. Voor de gasten niet, want die gaan met honger naar huis, en voor mij niet want niet het idee dat ik hen lekker verwend had.

[...]

Ik wil iedereen verrassen Misschien verras je ze wel door gewoon lekker te koken waar je goed in bent .
Nu heb ik zin in soep
When they go low, we go high. (M.Obama)
Wat ben ik blij met man zijn grootouders die helemaal blij worden van een bak snert uit de vriezer die ik opwarm.
Ik ben vegetariër
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 oktober 2016 @ 20:14:

Ik ben vegetariër O wacht, ik zoek even een glitteraubergine ofzo.
quote:Oudblond schreef op 06 oktober 2016 @ 20:06:

[...]

Wat leg je de lat hoog Cook. Ten koste van het resultaat lijkt mij. Win-win denken zou ik doen. Overleggen met zijn moeder: voelt zij zich gewaardeerd. Daaruit filter je wat jij kan en kunt en tegelijk weet je dan zeker dat je naar de smaak van oma en opa kookt. Zit de hele familie zich 'belangrijk' voelend lekker te eten. Of ben ik nu weer heel blond in deze redenering?

Dit.

Gewoon handig gebruik maken van schoonmama, en haar een belangrijke rol geven. En dan lekker uit alle mogelijkheden die zij opnoemt iets kiezen en dat superlekker klaarmaken.
quote:Star schreef op 06 oktober 2016 @ 20:15:

[...]

O wacht, ik zoek even een glitteraubergine ofzo.Of courgette? Daar waren pas hele creatieve creaties mee.
Ik zit nu voor het eerst op het forum met mijn tablet, normaal altijd op mijn telefoon. Dus nu zie ik alle avatars heel goed. Nooit geweten dat de mod een beroerte heeft gehad, wat een scheef gezicht.

Heel verhelderend trouwens dat ik alles nu goed zie.
quote:Oudblond schreef op 06 oktober 2016 @ 20:06:

[...]

Wat leg je de lat hoog Cook. Ten koste van het resultaat lijkt mij. Win-win denken zou ik doen. Overleggen met zijn moeder: voelt zij zich gewaardeerd. Daaruit filter je wat jij kan en kunt en tegelijk weet je dan zeker dat je naar de smaak van oma en opa kookt. Zit de hele familie zich 'belangrijk' voelend lekker te eten. Of ben ik nu weer heel blond in deze redenering?

Eens!

Volgens mij maak je het jezelf veel te moeilijk Cookie. En dat is nergens voor nodig, want als je goed kunt koken zul je ze vast verrassen!
quote:Inkie12345 schreef op 06 oktober 2016 @ 20:05:

[...]

Toch eens proberen of het echt lekkerder is dan.Lekkerder weet ik niet hoor. Ik vind het gewoon makkelijk, want niks af te gieten en de rijst wordt mooi droog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven