Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Das volgens mij al 3 dagen aan het ontsporen
Ze begint nu wel erg om zich heen te schoppen. Een kat in het nauw......
geneet van 't laeve
Jammer dat ze het gevoel heeft dat ze zich moet verdedigen; die opmerkingen zou ze gewoon consequent links moeten laten liggen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Chevron schreef op 06 oktober 2016 @ 15:29:

[...]

Niet echt er staan geen data in die kun je zelf invullen.

Bijv je hebt een project pagina, daar vul je naam project in. Er is aparte ruimte voor wat er gedaan moet worden en aparte ruimte voor hoe en wanneer. In de inhoudsopgave verwijs je met de naam naar de al voor ingevulde pagina nummer. Op de projectpagina zelf vul je weer in de pagina met notes in die je hebt gemaakt. Meer een soort organizer voor je persoonlijke of zakelijke doelen.

Oh edit, ik zei noteplanner maar het is notebook.Maar een notebook is toch een laptop?

Ik heb vanmorgen een nieuwe agenda gekocht.
LOEP ME MAAR aub.
quote:YellowDiamond schreef op 07 oktober 2016 @ 07:11:

Goedemorgen,ik heb weer wat gemist lees ik.. Ik ook.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 07 oktober 2016 @ 12:02:

[...]

Maar een notebook is toch een laptop?

Ik heb vanmorgen een nieuwe agenda gekocht.

Nee hoor, een notebook is van oorsprong een notitie of aantekeningen boek. Pas later is de laptop notebook genoemd.

Fijn een nieuwe agenda.
Klopt, in eens heette de laptop een notebook.

Ben blij met de nieuwe agenda. Zo lekker nieuw en nog alle dagen leeg.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Baankje1 schreef op 07 oktober 2016 @ 10:11:

En weer dreigt een topic te ontsporen, Het is altijd hetzelfde patroon bij sommige forummers.quote:Rhae schreef op 07 oktober 2016 @ 10:35:

Goh scherp van je ;D Ontsporen? Er word gediscussieerd.
LOEP ME MAAR aub.
quote:simbalabimba schreef op 07 oktober 2016 @ 10:52:

Jammer dat ze het gevoel heeft dat ze zich moet verdedigen; die opmerkingen zou ze gewoon consequent links moeten laten liggen.

Het raakt wrs een gevoelig punt. Iets met verstand en gevoel en graag willen maar niet kunnen. En dat geeft weer een bepaald gevoel. Terwijl dat gevoel niet nodig is en de kinderachtige reacties ook niet.

Er komen ook vooral smoesjes/excuses voorbij ipv ik kies voor dit. In het laatste geval heb je minder discussie.
Wat zal ik met Pasen gaan doen? Mijn familie wil eieren gaan zoeken maar dat vind ik nogal kinderachtig. Bovendien lust ik geen eieren en heb ik een hekel aan mijn familie en wil ik helemaal niet daar zijn met Pasen. Hoe los ik dit op?
Ga naar de Winter Efteling
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viennas schreef op 07 oktober 2016 @ 15:53:

Wat zal ik met Pasen gaan doen? Mijn familie wil eieren gaan zoeken maar dat vind ik nogal kinderachtig. Bovendien lust ik geen eieren en heb ik een hekel aan mijn familie en wil ik helemaal niet daar zijn met Pasen. Hoe los ik dit op?Verkleed je als Paashaas en bekogel ze met eieren of je gaat niet.

Wat zal ik met Pasen gaan doen? Mijn familie wil eieren gaan zoeken maar dat vind ik nogal kinderachtig. Bovendien lust ik geen eieren en heb ik een hekel aan mijn familie en wil ik helemaal niet daar zijn met Pasen. Hoe los ik dit op?

Flauw.

Het klopt als je schrijft dat je geen eieren lust en je ze toch moet eten omdat je familie dat zo fijn vindt. Ook als je voorstelt om een lekkere bak rauwkost voor jezelf mee te nemen word niet op prijs gesteld want je moet en zal eieren eten.

Ik zou er ook voor passen maar zou er geen excuus voor gaan verzinnen.

Mijn man zit met kerst ook liever niet bij zijn ouders. Mijn kinderen ook niet. En ik ook niet.

Jammer voor ze maar wat je zaait is wat je oogst in ons geval.

Wat zal ik met Pasen gaan doen? Mijn familie wil eieren gaan zoeken maar dat vind ik nogal kinderachtig. Bovendien lust ik geen eieren en heb ik een hekel aan mijn familie en wil ik helemaal niet daar zijn met Pasen. Hoe los ik dit op?Echt geen idee hoe je familieleden en eieren het beste kunt oplossen. Zoutzuur misschien?

Wat zal ik met Pasen gaan doen? Mijn familie wil eieren gaan zoeken maar dat vind ik nogal kinderachtig. Bovendien lust ik geen eieren en heb ik een hekel aan mijn familie en wil ik helemaal niet daar zijn met Pasen. Hoe los ik dit op?Heb jij pasen nóg niet rond dan? Wij zijn al in druk overleg voor hemelvaart en pinksteren. Ivm kans op wel/geen mooi weer, heb ik de boodschappenlijst voor de barbecue nog niet geprint. Wel klaar, dat wel.
Is dat trouwens normaal hier al dat gedichten en spelletjes gedoe met sinterklaas en kerst? Mijn schoonfamilie kwam ook al met iets van dobbelen ofzo. Ik ken dat helemaal niet zulke flauwekul (Duits opgevoed)
quote:*-_lilith_-* schreef op 07 oktober 2016 @ 16:06:

Is dat trouwens normaal hier al dat gedichten en spelletjes gedoe met sinterklaas en kerst? Mijn schoonfamilie kwam ook al met iets van dobbelen ofzo. Ik ken dat helemaal niet zulke flauwekul (Duits opgevoed)Ja en ik vind dat wel leuk juist.
quote:Grobbekuiken schreef op 07 oktober 2016 @ 15:59:

[...]

Echt geen idee hoe je familieleden en eieren het beste kunt oplossen. Zoutzuur misschien?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Is dat trouwens normaal hier al dat gedichten en spelletjes gedoe met sinterklaas en kerst? Mijn schoonfamilie kwam ook al met iets van dobbelen ofzo. Ik ken dat helemaal niet zulke flauwekul (Duits opgevoed)Advies bij het voorstel te gaan dobbelen; 'run Forrest run!'
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
wie was singlegirlx of zoeits
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Is dat trouwens normaal hier al dat gedichten en spelletjes gedoe met sinterklaas en kerst? Mijn schoonfamilie kwam ook al met iets van dobbelen ofzo. Ik ken dat helemaal niet zulke flauwekul (Duits opgevoed)Bij mij niet maar als mensen dat leuk vinden waarom niet..
quote:mamsvan schreef op 07 oktober 2016 @ 16:13:

wie was singlegirlx of zoeits

Iemand die +/- een maand geleden de crisisdienst nog op de stoep had en even daarna riep dat het weer fantastisch met haar ging..

Onder een andere nick dat dan weer wel.
quote:duende12 schreef op 07 oktober 2016 @ 16:10:

[...]

Ja en ik vind dat wel leuk juist.

Echt iets typisch Nederlands dus.

Gelukkig maar dat je het leuk vindt, zou wel sneu zijn anders

Met sinterklaas deed ik met mijn Nederlandse opa wel fopcadeautjes maken, dat was wel lachen altijd
quote:YellowDiamond schreef op 07 oktober 2016 @ 16:13:

[...]

Bij mij niet maar als mensen dat leuk vinden waarom niet..Ja tuurlijk vooral doen! Was ik gewoon benieuwd naar omdat ik het al vaker voorbij zag komen
quote:-Kia-Ora- schreef op 07 oktober 2016 @ 16:11:

[...]

Advies bij het voorstel te gaan dobbelen; 'run Forrest run!'Efteling of een huisje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven