Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Pinda-Kaas schreef op 07 oktober 2016 @ 23:03:

Ik zit een beetje topics te browsen en het valt me op dat, voornamelijk op de relatiepeiler, veel dames andere vrouwen 'meid' noemen.

Meestal met het woordje 'die' ervoor.

Dat vind ik altijd zo denigrerend overkomen. Ligt dat aan mij, of niet?Ja, meestal is het niet gelijkwaardig bedoeld alhoewel ik twee vrouwen ken die dit ook zeggen en er niets mee bedoelen. En het feit dat ik heb vastgesteld dat zij zo praten zegt eigenlijk al genoeg over hoe ik naar die uitspraak luister.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Pinda-Kaas schreef op 07 oktober 2016 @ 23:05:

[...]

niet altijd, dus!Vaak wel.

Ik zit een beetje topics te browsen en het valt me op dat, voornamelijk op de relatiepeiler, veel dames andere vrouwen 'meid' noemen.

Dat vind ik altijd zo denigrerend overkomen. Ligt dat aan mij, of niet?Die meid is meestal het nieuwe vriendinnetje van de ex zeker. Ik riep ooit wel erger dingen, over het nieuwe vriendinnetje van mijn ex .
quote:Enn schreef op 07 oktober 2016 @ 23:03:

[...]

Maar je kan er klussen als de beste! Er zouden wel 6 bedden passen, ik weet het zeker.

Dat vind ik altijd zo denigrerend overkomen. Ligt dat aan mij, of niet?Ik vindt het juist fijn om meid genoemd te worden scheelt mijn meid dat maakt mijn juist jonger ik snap het als je getrouwd bent en 4 kids hebt dat je niet meer meid genoemd wil worden.
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 oktober 2016 @ 23:04:

[...]

Met de rolbezem!Met een doorschijnend euh bakkie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Cookielyon schreef op 07 oktober 2016 @ 23:06:

[...]

Ik vindt het juist fijn om meid genoemd te worden scheelt mijn meid dat maakt mijn juist jonger ik snap het als je getrouwd bent en 4 kids hebt dat je niet meer meid genoemd wil worden.Een woordje maakt je niet jonger hoor.

Dat vind ik altijd zo denigrerend overkomen. Ligt dat aan mij, of niet?Zolang het geen 'die slet' is valt het nog mee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

Ik vindt het juist fijn om meid genoemd te worden scheelt mijn meid dat maakt mijn juist jonger ik snap het als je getrouwd bent en 4 kids hebt dat je niet meer meid genoemd wil worden.Het gaat om de klemtoon op 'die' en een 'tjoerie like attitude' die daarbij kan worden ingezet.
quote:barbaracartland schreef op 07 oktober 2016 @ 23:06:

[...]

Er zouden wel 6 bedden passen, ik weet het zeker.En er kunnen er, zeker als ze nog klein zijn, ook meer in een bed he. Wij hadden vroegah wel eens kinderlogees, en dan werd het bed gewoon aan twee kanten opgemaakt. Lag mijn nichtje aan mijn voeteneinde en dan konden we lekker voetjevrijen. En keten.
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 oktober 2016 @ 23:08:

[...]

En er kunnen er, zeker als ze nog klein zijn, ook meer in een bed he. Wij hadden vroegah wel eens kinderlogees, en dan werd het bed gewoon aan twee kanten opgemaakt. Lag mijn nichtje aan mijn voeteneinde en dan konden we lekker voetjevrijen. En keten.

Zo hebben wij wat oud- en nieuw nachten doorgebracht. In elk bed werd er een bij gepropt, reuze gezellig en ouders waren erg druk met het gezellig hebben. Niets kan leuker zijn voor kinderen.

[...]

Ik vindt het juist fijn om meid genoemd te worden scheelt mijn meid dat maakt mijn juist jonger ik snap het als je getrouwd bent en 4 kids hebt dat je niet meer meid genoemd wil worden.Het gaat vooral om de intentie denk ik. Als iemand mij oprecht een leuke meid noemt vind ik dat prima, al ben ik dan honderd keer 47 en hou ik er twee pubers op na. Maar als iemand over mij spreekt als 'die meid', met zo'n afkeurende prutlip erbij, word ik natuurlijk niet blij.
Wat is de les van vandaag?

De les van vandaag. Kan zomaar een topic worden. Mocht ik er zin in hebben.
En waarom is de napraat zo chaotisch op vrijdagavond? Geen touw aan vast te knopen.
Mijn les van vandaag: drink niet teveel in de kroeg na een team uitje. Ga nooit als volwassene in een studentenhuis wonen.
quote:Phaedra_ schreef op 07 oktober 2016 @ 23:07:

[...]

Een woordje maakt je niet jonger hoor.Nee? Ik vindt dat wel heb geen kids.
quote:Enn schreef op 07 oktober 2016 @ 23:10:

[...]

Zo hebben wij wat oud- en nieuw nachten doorgebracht. In elk bed werd er een bij gepropt, reuze gezellig en ouders waren erg druk met het gezellig hebben. Niets kan leuker zijn voor kinderen.ja met oud en nieuw was het altijd raak ja. En we gingen natuurlijk nooit slapen, want om twaalf uur zouden we er toch weer uit worden gerost om naar het vuurwerk te kijken en een slokje champagne te proeven
quote:Cookielyon schreef op 07 oktober 2016 @ 23:14:

[...]

Nee? Ik vindt dat wel heb geen kids.Ik denk niet dat het al dan niet hebben van kinderen veel uitmaakt in deze.
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 23:05:

Waarom lees je uberhaupt de relatiepijler. Wat een doffe ellende en faketopics.Opperste staat van verveling.
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 oktober 2016 @ 23:11:

[...]

Het gaat vooral om de intentie denk ik. Als iemand mij oprecht een leuke meid noemt vind ik dat prima, al ben ik dan honderd keer 47 en hou ik er twee pubers op na. Maar als iemand over mij spreekt als 'die meid', met zo'n afkeurende prutlip erbij, word ik natuurlijk niet blij.Nou dit. Iemand noemt mij ook weleens meid en dan heb ik t niet. Maar zo in de derde persoon is t ineens heel lelijk.
quote:Cookielyon schreef op 07 oktober 2016 @ 23:14:

[...]

Nee? Ik vindt dat wel heb geen kids.

Waarom zou meid of meisje je ineens geen 30 maken dan?

En wat hebben kinderen er mee te maken?
quote:Philae schreef op 07 oktober 2016 @ 23:14:

Mijn les van vandaag: drink niet teveel in de kroeg na een team uitje. Ga nooit als volwassene in een studentenhuis wonen.

Dat. Is inderdaad niet zo'n goed idee misschien. Ik heb me enorm vermaakt in mijn studentenhuis, maar toen was ik ook nog student.

God nou heb ik weer zin om te dansen, door m'n eigen YTliedjelink
quote:Pinda-Kaas schreef op 07 oktober 2016 @ 23:16:

[...]

Opperste staat van verveling.Ga dan iets leuks doen. Of iig iets wat leuker is.
quote:Enn schreef op 07 oktober 2016 @ 23:08:

[...]

Het gaat om de klemtoon op 'die' en een 'tjoerie like attitude' die daarbij kan worden ingezet.Je kent/begrijpt je Surinaams
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 23:14:

En waarom is de napraat zo chaotisch op vrijdagavond? Geen touw aan vast te knopen.Het is een kroeg met een kopje thee (in mijn geval) .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven