Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 7 oktober 2016 om 22:56
quote:lemoos2 schreef op 07 oktober 2016 @ 22:47:
[...]
Mjn god zeg. Ik moest gelijk denken aan een gedwongen verkoop. Niet meewerken.
Totdat je door de zooi heen kijkt en gewoon overal vuil en schimmel ziet. Dat krijg je echt niet in twee, drie weken tijd.
Heb overigens ook ooit een huis bezichtigd dat er op de site en in de brochure heel mooi en netjes uitzag. De vorige eigenaren lagen in scheiding. Toen de makelaar de deur openmaakte, bleek de ex alle binnendeuren te hebben ingetrapt en overal gaten in het pleisterwerk te hebben geslagen. En er lag een drol in het toilet.Blegh. Een huis hier in de buurt was nieuw opgeleverd, maar zag er na 8 jaar uit alsof het beter gesloopt kon worden. Ik weet nog steeds niet hoe de toenmalige bewoners dat voor elkaar hebben gekregen.
[...]
Mjn god zeg. Ik moest gelijk denken aan een gedwongen verkoop. Niet meewerken.
Totdat je door de zooi heen kijkt en gewoon overal vuil en schimmel ziet. Dat krijg je echt niet in twee, drie weken tijd.
Heb overigens ook ooit een huis bezichtigd dat er op de site en in de brochure heel mooi en netjes uitzag. De vorige eigenaren lagen in scheiding. Toen de makelaar de deur openmaakte, bleek de ex alle binnendeuren te hebben ingetrapt en overal gaten in het pleisterwerk te hebben geslagen. En er lag een drol in het toilet.Blegh. Een huis hier in de buurt was nieuw opgeleverd, maar zag er na 8 jaar uit alsof het beter gesloopt kon worden. Ik weet nog steeds niet hoe de toenmalige bewoners dat voor elkaar hebben gekregen.
vrijdag 7 oktober 2016 om 22:57
vrijdag 7 oktober 2016 om 22:59
Ik voorzie jullie even van muziek tijdens het ouwehoeren. Mijn smaak, dat wel:
https://www.youtube.com/watch?v=2kXMcjKhBgU
https://www.youtube.com/watch?v=2kXMcjKhBgU
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:03
quote:barbaracartland schreef op 07 oktober 2016 @ 22:56:
[...]
Tijd om te verhuizen, inderdaad. Ik weet nog een leuk huis, in Delfzijl. Je moet wel even goed met de bezem erdoor.Maar je kan er klussen als de beste!
[...]
Tijd om te verhuizen, inderdaad. Ik weet nog een leuk huis, in Delfzijl. Je moet wel even goed met de bezem erdoor.Maar je kan er klussen als de beste!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Pinda-Kaas schreef op 07 oktober 2016 @ 23:03:
Ik zit een beetje topics te browsen en het valt me op dat, voornamelijk op de relatiepeiler, veel dames andere vrouwen 'meid' noemen.
Meestal met het woordje 'die' ervoor.
Dat vind ik altijd zo denigrerend overkomen. Ligt dat aan mij, of niet?Nee hoor, vind ik ook.
Ik zit een beetje topics te browsen en het valt me op dat, voornamelijk op de relatiepeiler, veel dames andere vrouwen 'meid' noemen.
Dat vind ik altijd zo denigrerend overkomen. Ligt dat aan mij, of niet?Nee hoor, vind ik ook.
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:04
Dat vind ik altijd zo denigrerend overkomen. Ligt dat aan mij, of niet?Dat zijn mannen.
Dat vind ik altijd zo denigrerend overkomen. Ligt dat aan mij, of niet?Dat zijn mannen.
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:05
Dat vind ik altijd zo denigrerend overkomen. Ligt dat aan mij, of niet?Niet. Ik ken het ook alleen negatief, soms zelfs met een betere klasse-connotatie, maar meestal gewoon omdat de ene vrouw vindt dat die meid haar vriend te lang aangekeken heeft.
Dat vind ik altijd zo denigrerend overkomen. Ligt dat aan mij, of niet?Niet. Ik ken het ook alleen negatief, soms zelfs met een betere klasse-connotatie, maar meestal gewoon omdat de ene vrouw vindt dat die meid haar vriend te lang aangekeken heeft.