Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:37
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:39
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:40
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:40
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:41
quote:Cookielyon schreef op 07 oktober 2016 @ 23:40:
[...]
Wees jezelf vooral ik ben het eens met hoe liefdevol jouw opvoeding is wat betreft je zoon ik kan me daar ook echt in vinden.
Maar lieverd, ik hou intens veel van mijn zoon, maar soms gedraag ik me echt nog als een puber. Soms samen met hem en op andere momenten ik met anderen.
Gewoon omdat het lekker is.
[...]
Wees jezelf vooral ik ben het eens met hoe liefdevol jouw opvoeding is wat betreft je zoon ik kan me daar ook echt in vinden.
Maar lieverd, ik hou intens veel van mijn zoon, maar soms gedraag ik me echt nog als een puber. Soms samen met hem en op andere momenten ik met anderen.
Gewoon omdat het lekker is.
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:42
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 23:40:
Ik vind mijn dochter behoorlijk enorm leuk. Eigenlijk kan ik me geen leukere dochter voorstellen, al zit ze nu achter me te kraken met kroepoek. Wat een herrie door mijn goeie muziek heen.
Mag ik die vuvuzela even lenen?Ga je er mee slaan of mee toeteren?
Ik vind mijn dochter behoorlijk enorm leuk. Eigenlijk kan ik me geen leukere dochter voorstellen, al zit ze nu achter me te kraken met kroepoek. Wat een herrie door mijn goeie muziek heen.
Mag ik die vuvuzela even lenen?Ga je er mee slaan of mee toeteren?
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:43
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:44
quote:Phaedra_ schreef op 07 oktober 2016 @ 23:41:
[...]
Gewoon omdat het lekker is.Niks mis mee dat vind ik leuk aan jouw hoe je met je met je zoon bent en hoe je er over praat.
[...]
Gewoon omdat het lekker is.Niks mis mee dat vind ik leuk aan jouw hoe je met je met je zoon bent en hoe je er over praat.
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:44
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 oktober 2016 @ 23:42:
Ik vind mijn dochter zelfs leuk als ze in een enorm vervelende puberbui is. Ze is echt zo retegrappig. En bij tijd en wijlen vergeet ze dat ik een stomme moeder ben, en dan vindt ze mij ook grappig. En dan kan de slappelach beginnen .Slappelach. Geweldige uitvinding. Beste wat er bestaat op aarde.
Ik vind mijn dochter zelfs leuk als ze in een enorm vervelende puberbui is. Ze is echt zo retegrappig. En bij tijd en wijlen vergeet ze dat ik een stomme moeder ben, en dan vindt ze mij ook grappig. En dan kan de slappelach beginnen .Slappelach. Geweldige uitvinding. Beste wat er bestaat op aarde.
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:46
Test. Ik zet dit nummer aan, en kijk wat mijn dochter doet:
https://www.youtube.com/watch?v=iSf_cs4-E-I
https://www.youtube.com/watch?v=iSf_cs4-E-I