Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 8 oktober 2016 om 16:41
quote:Goede-Fee schreef op 08 oktober 2016 @ 16:32:
Prima hoor Roosjehuplespup.
En jeetje wat een rare bedoening met Catootje zeg.
Toch nergens voor nodig om persoonlijk te worden? Dat topic gaat niet over mij.
En echt die laatste opmerking over of het 's middags of 's avonds is... "Now you got me"
Hier is je sticker:
Prima hoor Roosjehuplespup.
En jeetje wat een rare bedoening met Catootje zeg.
Toch nergens voor nodig om persoonlijk te worden? Dat topic gaat niet over mij.
En echt die laatste opmerking over of het 's middags of 's avonds is... "Now you got me"
Hier is je sticker:
zaterdag 8 oktober 2016 om 16:44
quote:ZombieQueen schreef op 08 oktober 2016 @ 16:36:
[...]
Cateau haar topic op actueel. Iets met 'Kinderen in Jemen krijgen de zwarte piet toe bedeeld' en haar 'Fijne zaterdag' topic.
Ik zie het één los van het ander. Die Jeminitische kinderen en Zware Piet, dat bedoel ik.
Die zaterdagtopics zullen me een worst zijn.
[...]
Cateau haar topic op actueel. Iets met 'Kinderen in Jemen krijgen de zwarte piet toe bedeeld' en haar 'Fijne zaterdag' topic.
Ik zie het één los van het ander. Die Jeminitische kinderen en Zware Piet, dat bedoel ik.
Die zaterdagtopics zullen me een worst zijn.
zaterdag 8 oktober 2016 om 16:44
quote:ZombieQueen schreef op 08 oktober 2016 @ 16:40:
[...]
En dan staat elk gewist bericht nog ergens in een quote. Lekker effectief ook.Tsja, niet aan mij om te beslissen wat de anderen wel willen laten staan. Ik vind het topicvervuiling en heb er spijt van dat ik zo "gehapt" heb. Wat stel je voor dat ik doe behalve mijn eigen berichten wissen? <- geen retorische vraag
[...]
En dan staat elk gewist bericht nog ergens in een quote. Lekker effectief ook.Tsja, niet aan mij om te beslissen wat de anderen wel willen laten staan. Ik vind het topicvervuiling en heb er spijt van dat ik zo "gehapt" heb. Wat stel je voor dat ik doe behalve mijn eigen berichten wissen? <- geen retorische vraag
zaterdag 8 oktober 2016 om 16:53
zaterdag 8 oktober 2016 om 18:11
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 08 oktober 2016 @ 16:53:
[...]
En wie zijn die anderen? De grand jury? Of je vriendinnen op het schoolplein? De inhoud is weer ver te zoeken.
Die anderen?
Jij maakt er een schoolplein van. Heb ook geen idee waar ik precies inhoudelijk op zou moeten reageren bij jou.
Nou klaar he? Of ga je nog zo volstrekt belachelijk reageren over niks? Nee toch he?
[...]
En wie zijn die anderen? De grand jury? Of je vriendinnen op het schoolplein? De inhoud is weer ver te zoeken.
Die anderen?
Jij maakt er een schoolplein van. Heb ook geen idee waar ik precies inhoudelijk op zou moeten reageren bij jou.
Nou klaar he? Of ga je nog zo volstrekt belachelijk reageren over niks? Nee toch he?