Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Philae schreef op 08 oktober 2016 @ 16:37:

[...]

JACateau heeft een topic over de misstanden in Jemen en een zaterdagtopic dat kan kennelijk niet.
quote:Goede-Fee schreef op 08 oktober 2016 @ 16:38:

[...]

Gaat om de combinatie van de topics en wat ze in het ene topic mensen aanrekent en in het andere topic dan zelf doet. Zoiets.Ja dat kwartje viel net
quote:Goede-Fee schreef op 08 oktober 2016 @ 16:36:

Niet alleen daar. Vind dat wissen ook een beetje slap en dan mij gaan aanspreken.

Prima hoor maar wat moet je er mee? En dan staat elk gewist bericht nog ergens in een quote. Lekker effectief ook.
quote:ZombieQueen schreef op 08 oktober 2016 @ 16:40:

[...]

En dan staat elk gewist bericht nog ergens in een quote. Lekker effectief ook.Nou bijna wel inderdaad.
quote:Goede-Fee schreef op 08 oktober 2016 @ 16:32:

Prima hoor Roosjehuplespup.

En jeetje wat een rare bedoening met Catootje zeg.

Toch nergens voor nodig om persoonlijk te worden? Dat topic gaat niet over mij.

En echt die laatste opmerking over of het 's middags of 's avonds is... "Now you got me"

Hier is je sticker:
Je laat je nogal kennen zo. Mag van mij hoor. Zoals je kan lezen ben ik niet de enige die moeite heeft met jou in dat topic.
quote:ZombieQueen schreef op 08 oktober 2016 @ 16:36:

[...]

Cateau haar topic op actueel. Iets met 'Kinderen in Jemen krijgen de zwarte piet toe bedeeld' en haar 'Fijne zaterdag' topic.

Ik zie het één los van het ander. Die Jeminitische kinderen en Zware Piet, dat bedoel ik.

Die zaterdagtopics zullen me een worst zijn.
quote:ZombieQueen schreef op 08 oktober 2016 @ 16:40:

[...]

En dan staat elk gewist bericht nog ergens in een quote. Lekker effectief ook.Tsja, niet aan mij om te beslissen wat de anderen wel willen laten staan. Ik vind het topicvervuiling en heb er spijt van dat ik zo "gehapt" heb. Wat stel je voor dat ik doe behalve mijn eigen berichten wissen? <- geen retorische vraag
Je hapte trouwens niet eens op mij. Misschien wil Phaedra je sticker wel?
quote:yasmijn schreef op 08 oktober 2016 @ 16:44:

[...]

Ik zie het één los van het ander. Die Jeminitische kinderen en Zware Piet, dat bedoel ik.

Die zaterdagtopics zullen me een worst zijn.Al haar topics zullen mij een worst wezen.
quote:Goede-Fee schreef op 08 oktober 2016 @ 16:45:

Je hapte trouwens niet eens op mij. Misschien wil Phaedra je sticker wel?Zeker wel, op je opmerking over dat het wel meeviel met mijn kennis van de psychiatrie (oid).
quote:Goede-Fee schreef op 08 oktober 2016 @ 16:43:

Je laat je nogal kennen zo. Mag van mij hoor. Zoals je kan lezen ben ik niet de enige die moeite heeft met jou in dat topic.En wie zijn die anderen? De grand jury? Of je vriendinnen op het schoolplein? De inhoud is weer ver te zoeken.
Ah, masseur leo is terug op het viva forum
Oh pinda- kaas het rundvlees spruiten gerecht was een succes !
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 08 oktober 2016 @ 16:53:

[...]

En wie zijn die anderen? De grand jury? Of je vriendinnen op het schoolplein? De inhoud is weer ver te zoeken.

Die anderen?

Jij maakt er een schoolplein van. Heb ook geen idee waar ik precies inhoudelijk op zou moeten reageren bij jou.

Nou klaar he? Of ga je nog zo volstrekt belachelijk reageren over niks? Nee toch he?
Leuk om te horen pretzel!!
quote:Pinda-Kaas schreef op 08 oktober 2016 @ 18:06:

Ah, masseur leo is terug op het viva forumLeuk!
quote:Pinda-Kaas schreef op 08 oktober 2016 @ 18:06:

Ah, masseur leo is terug op het viva forumHij had zeker weer aandac
Dank je voor je compliment Chevron, ik heb zo mijn dagen
Je bent zelf een theepot
ht tekort?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh het was een topic, sorry.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Pinda-Kaas schreef op 08 oktober 2016 @ 18:11:

Leuk om te horen pretzel!!Ik ga het morgen maken,heb alles in huis ben heel benieuwd.
quote:YellowDiamond schreef op 08 oktober 2016 @ 20:43:

[...]

Ik ga het morgen maken,heb alles in huis ben heel benieuwd.Was echt heerlijk ik had het in de slowcooker gedaan en het vlees viel uit elkaar , had dubbele hoeveelheden gedaan en alles was op !
quote:Nouschi schreef op 08 oktober 2016 @ 20:39:

Oh het was een topic, sorry.Zndr klnkrs
Je bent zelf een theepot
Kleinstukje ook maar.

Die bodystockingtroela is knettergek of nep. Gezinscoach zijn en dan zulke foto's en zulke info onder je eigen naam plaatsen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven