Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Rhae schreef op 08 oktober 2016 @ 20:55:

Kleinstukje ook maar.

Die bodystockingtroela is knettergek of nep. Gezinscoach zijn en dan zulke foto's en zulke info onder je eigen naam plaatsenOf het is een psychologisch experiment. Toen ik nog in de Stad woonde, was ik bij tijd en wijle bijzonder geërgerd door alle eerstejaars psychologie die wéér een tas met sinaasappels lieten vallen om te kijken of ze door omstanders geholpen werden. Wellicht is dit reacties van omstanders 2.0
anoniem_208524 wijzigde dit bericht op 08-10-2016 21:10
Reden: van moet door zijn
% gewijzigd
quote:barbaracartland schreef op 08 oktober 2016 @ 21:07:

[...]

Of het is een psychologisch experiment. Toen ik nog in de Stad woonde, werd ik bij tijd en wijle bijzonder geërgerd van alle eerstejaars psychologie die wéér een tas met sinaasappels lieten vallen om te kijken of ze door omstanders geholpen werden. Wellicht is dit reacties van omstanders 2.0Zonde van die sinaasappels . Wees dan een kerel en werp jezelf voor de stadsbus om te zien of je wordt geholpen.
quote:barbaracartland schreef op 08 oktober 2016 @ 21:07:

[...]

Of het is een psychologisch experiment. Toen ik nog in de Stad woonde, werd ik bij tijd en wijle bijzonder geërgerd van alle eerstejaars psychologie die wéér een tas met sinaasappels lieten vallen om te kijken of ze door omstanders geholpen werden. Wellicht is dit reacties van omstanders 2.0Oh ja...ik mocht dan met een Lidl keycord om de weg gaan vragen en dan invullen hoe bang en onzeker ik werd van het feit dat ik een pauperwinkelkeycord om mijn nek had hangen. Dat soort dingen.
Ik kan me nog herinneren dat een groepje besloot om te kijken welke afstand mensen ongemakkelijk vinden, door vrij dicht achter mensen aan te lopen. Beetje jammer dat ze dat in het donker deden.
quote:Rhae schreef op 08 oktober 2016 @ 21:11:

[...]

Oh ja...ik mocht dan met een Lidl keycord om de weg gaan vragen en dan invullen hoe bang en onzeker ik werd van het feit dat ik een pauperwinkelkeycord om mijn nek had hangen. Dat soort dingen.

Echt, Lidl is master. Ik zou me juist enorm sterk voelen met zo'n keycord.

Maar ik ben het met je eens over dat topic én ik vind die body's echt alleen leuk als je een Argentijnse zangeres uit 1987 bent, met een bos ontploft krulhaar en roze lipstick.

Kleinstukje ook maar.

Die bodystockingtroela is knettergek of nep. Gezinscoach zijn en dan zulke foto's en zulke info onder je eigen naam plaatsenJa.

Kleinstukje ook maar.

Die bodystockingtroela is knettergek of nep. Gezinscoach zijn en dan zulke foto's en zulke info onder je eigen naam plaatsenZe lijkt de oudere zus van Barbieee wel op de foto
Je bent zelf een theepot
Saai vanavond!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:barbaracartland schreef op 08 oktober 2016 @ 21:13:

[...]

Echt, Lidl is master. Ik zou me juist enorm sterk voelen met zo'n keycord.

Maar ik ben het met je eens over dat topic én ik vind die body's echt alleen leuk als je een Argentijnse zangeres uit 1987 bent, met een bos ontploft krulhaar en roze lipstick.

Ik zou als ik zo'n lichaam had in daisy dukes en naveltruitjes lopen. Of bodypaint. Of als vanity six.

Of gewoon alleen zo'n body met uggs vanwege koude voeten.

Daarom eet ik nu magnum chocolaatjes. Om de maatschappij te beschermen.
quote:Nouschi schreef op 08 oktober 2016 @ 21:18:

Saai vanavond!

Nou zeg dat.

Ik ga toch maar eens broeden op een kersttopic. Dan neem ik alleen wel een reservenick, want de vorige keer trapte er niemand in.
quote:Goede-Fee schreef op 08 oktober 2016 @ 18:11:

[...]

Die anderen?

Jij maakt er een schoolplein van. Heb ook geen idee waar ik precies inhoudelijk op zou moeten reageren bij jou.

Nou klaar he? Of ga je nog zo volstrekt belachelijk reageren over niks? Nee toch he?Je geeft een ad populum drogreden, dat is waar de inhoud ontbreekt.
quote:Het-groepje schreef op 08 oktober 2016 @ 21:20:

[...]

Ik zou als ik zo'n lichaam had in daisy dukes en naveltruitjes lopen. Of bodypaint. Of als vanity six.

Daarom eet ik nu magnum chocolaatjes. Om de maatschappij te beschermen.

Prachtig lichaam met zo'n lichaam zou ik echt leuke kleding aan doen helaas is de realiteit niet zo.

Crop tops aan etc..
quote:SuzanneSuus schreef op 08 oktober 2016 @ 21:15:

[...]

Ze lijkt de oudere zus van Barbieee wel op de fotoD'r Facebook zit er vol mee (die gaf ze in een ander topic) Ze vindt links duidelijk haar goede kant, alle foto's met dezelfde blik en houding vanaf links genomen.
Wat is nou het probleem rhae?
quote:Het-groepje schreef op 08 oktober 2016 @ 21:20:

[...]

Daarom eet ik nu magnum chocolaatjes. Om de maatschappij te beschermen.Ik vind het ook heel raar dat er Miss Etamtuniekjes in maat 36 verkocht worden. Als ik maat 36 had, liep ik de hele dag in mijn roze bikini.
quote:barbaracartland schreef op 08 oktober 2016 @ 21:31:

[...]

Ik vind het ook heel raar dat er Miss Etamtuniekjes in maat 36 verkocht worden. Als ik maat 36 had, liep ik de hele dag in mijn roze bikini.Goud.
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 oktober 2016 @ 21:23:

[...]

Nou zeg dat.

Ik ga toch maar eens broeden op een kersttopic. Dan neem ik alleen wel een reservenick, want de vorige keer trapte er niemand in.Ow graag!
quote:Cookielyon schreef op 08 oktober 2016 @ 21:30:

Wat is nou het probleem rhae?

Snap je dat echt niet?

Ze is gezinscoach, werkt dus waarschijnlijk met behoorlijk complexe zaken. Stel dat ik dit zou doen en mijn cliënten zouden er achter komen (en dat komen ze, want ze googelen je) dan is mijn werk zo goed als onmogelijk. Een collega dacht dat ze onder een fictieve naam wel veilig was bijvoorbeeld, op Facebook, maar werd gevonden omdat iemand had onthouden dat ze een broer had, die hebben ze opgezocht, via die broer vonden ze collega en toen gingen d'r vakantiefoto's rond onder al haar cliënten. Inclusief bikinifoto's, die ze openbaar had staan. Dat levert grote problemen op. Daarnaast staat er bij veel mensen die iets dergelijks doen in een gedragscode dat je je bewust moet zijn van (oa) je online bezigheden en dat je dus moet oppassen dat mensen dit soort dingen van je kunnen vinden,

Je moet voorzichtig omgaan met je privé als je kiest voor dergelijk werk, dat is er onderdeel van.
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 08 oktober 2016 @ 21:24:

[...]

Je geeft een ad populum drogreden, dat is waar de inhoud ontbreekt.
Wat is er in vredesnaam mis met bikini's?

Ik heb geen topic gevolgd, dus geen idee verder.

Maar iemand die iets tegen bikini's heeft daar is volgens mij wél iets mis mee. Te preuts en wereldvreemd ofzo.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 oktober 2016 @ 21:44:

[...]

Ik denk dat dit wel de lading dekt maar..... ik gok dat ook niet genoeg inhoudloze woorden bevat voor Roosjedoosjedinges.
quote:feow schreef op 08 oktober 2016 @ 21:49:

Maar iemand die iets tegen bikini's heeft daar is volgens mij wél iets mis mee. Te preuts en wereldvreemd ofzo.Niks mis met bikini's. Maar wel met ROZE bikini's. Dat is echt vreselijk.
quote:feow schreef op 08 oktober 2016 @ 21:49:

Maar iemand die iets tegen bikini's heeft daar is volgens mij wél iets mis mee. Te preuts en wereldvreemd ofzo.Wie zegt dat er iets mis is met bikini's?
quote:Rhae schreef op 08 oktober 2016 @ 21:37:

[...]

Snap je dat echt niet?

Ze is gezinscoach, werkt dus waarschijnlijk met behoorlijk complexe zaken. Stel dat ik dit zou doen en mijn cliënten zouden er achter komen (en dat komen ze, want ze googelen je) dan is mijn werk zo goed als onmogelijk. Een collega dacht dat ze onder een fictieve naam wel veilig was bijvoorbeeld, op Facebook, maar werd gevonden omdat iemand had onthouden dat ze een broer had, die hebben ze opgezocht, via die broer vonden ze collega en toen gingen d'r vakantiefoto's rond onder al haar cliënten. Inclusief bikinifoto's, die ze openbaar had staan. Dat levert grote problemen op. Daarnaast staat er bij veel mensen die iets dergelijks doen in een gedragscode dat je je bewust moet zijn van (oa) je online bezigheden en dat je dus moet oppassen dat mensen dit soort dingen van je kunnen vinden,

Je moet voorzichtig omgaan met je privé als je kiest voor dergelijk werk, dat is er onderdeel van.Dat zou toch wel weten of niet?
Ik heb niets tegen bikini's, sommige van mijn beste vrienden zijn bikini's.

Goud past niet bij mijn teint, ik ben een lentetype. Of een zomertype. Daar ben ik nog niet achter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven