Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 oktober 2016 @ 23:08:

Jeuzes Ink Die knalde letterlijk mijn beeldscherm af
quote:Inkie12345 schreef op 08 oktober 2016 @ 23:13:

Deze nog maar een keer dan.

[afbeelding]

Och

Als zijn baasje zijn bedje maar verschoont, anders ligt het arme beest de hele nacht in de kruimels.
Ik ga slapen woelen in bed met beelden van snoezige hamsters gevangen in roze stoeipakjes.

Truste
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Oh en haaaaaaai King
quote:Pumps_italiaans schreef op 08 oktober 2016 @ 22:01:

Ik kijk de aflevering van Viva la Frans afl. 7 in Schotland en die is wel leuk. NPO

Frans NL Boer wordt bijna opgegeten door een grote vis met snor. Met moeite kunnen ze Frans weer aan boord hijsen. Het is net alsof ze een dikke vis hebben gevangen. Nu loopt hij met een geruite rok van C&A.

Ik krijg zin om er heen te gaan naar Schotland. Leuk taaltje en leuk gevoel voor humor.Was inderdaad een leuke aflevering Pumps.
quote:Eindeloos schreef op 08 oktober 2016 @ 23:14:

[...]

Uitzending Gemist Missie........ Yep, dat ga ik doen. Morgen ga ik dat doen, nu ga ik slapen
LOEP ME MAAR aub.
quote:Inkie12345 schreef op 08 oktober 2016 @ 23:17:

[...]

Dat was tegen de schrik van de mankini. die was ik al helemaal vergeten door die cavia
very metal
quote:missie_m schreef op 08 oktober 2016 @ 23:19:

[...]

Yep, dat ga ik doen. Morgen ga ik dat doen, nu ga ik slapen Trusten
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 oktober 2016 @ 23:18:

Oh en haaaaaaai King heee lady voldemort!
very metal
quote:-KING- schreef op 08 oktober 2016 @ 23:22:

[...]

die was ik al helemaal vergeten door die cavia

HAMSTER! Het is een hamster.

Maar geeft niks hoor.
Er is een nieuwe plista bijgekomen. Iets over autoseksueel. Wie gaat dat melden met kans op een ban???
quote:ZombieQueen schreef op 08 oktober 2016 @ 23:34:

[...]

HAMSTER! Het is een hamster.

Maar geeft niks hoor. w0w wat zit jij te skreeuwe? schrik me dood.
very metal
quote:-KING- schreef op 08 oktober 2016 @ 23:39:

[...]

w0w wat zit jij te skreeuwe? schrik me dood.Ja sorry. Vind dat zo lullig voor die hamster. Dat is net zoals een Vietnamees een Koreaan noemen.
quote:Philae schreef op 08 oktober 2016 @ 23:36:

Er is een nieuwe plista bijgekomen. Iets over autoseksueel. Wie gaat dat melden met kans op een ban???Done. Ik heb zelfs de moeite genomen om de bijdrage te lezen *insert kotssmiley*
quote:ZombieQueen schreef op 08 oktober 2016 @ 23:43:

[...]

Ja sorry. Vind dat zo lullig voor die hamster. Dat is net zoals een Vietnamees een Koreaan noemen.is ook zo. hopen dat alicemorgan het niet leest en me weer staft.
very metal
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 oktober 2016 @ 23:47:

[...]

Done. Ik heb zelfs de moeite genomen om de bijdrage te lezen *insert kotssmiley*Echt? Ik heb die dus niet aangeklikt. Waar ging het over? Het plaatje erbij zei mij al genoeg.
quote:-KING- schreef op 08 oktober 2016 @ 23:47:

[...]

is ook zo. hopen dat alicemorgan het niet leest en me weer staft.
Hamsters die hebben ze toch bij de AH?

Cavia, hamsters fokken als konijnen. Knaagdieren die leven ervoor.

Maar ik heb de BH (wie A zegt moet ook B voor de H zeggen...)

Ha ha. Hier werd gesproken over passen van BH door mannen. Begon iemand over inhoud, maar ze hebben bij de meeste lingeriewinkels van die kipfilets van siliconen voor in een BH. Mocht ik niet proberen van de winkeljuffrouw..

Een soort van negatief reisadvies.

Fijn weekeinde verder.
quote:Pumps_italiaans schreef op 08 oktober 2016 @ 23:53:

Hamsters die hebben ze toch bij de AH?

Cavia, hamsters fokken als konijnen. Knaagdieren die leven ervoor.

Maar ik heb de BH (wie A zegt moet ook B voor de H zeggen...)

Ha ha. Hier werd gesproken over passen van BH door mannen. Begon iemand over inhoud, maar ze hebben bij de meeste lingeriewinkels van die kipfilets van siliconen voor in een BH. Mocht ik niet proberen van de winkeljuffrouw..

Een soort van negatief reisadvies.

Fijn weekeinde verder.Heb jij toevallig een fles van mijn zelfgemaakte wijn gejat en opgedronken
quote:Philae schreef op 08 oktober 2016 @ 23:49:

[...]

Echt? Ik heb die dus niet aangeklikt. Waar ging het over? Het plaatje erbij zei mij al genoeg.

Dat ze liever masturbeert dan seks heeft. En toen ze 8 jaar was kwam ze tijdens doktertje spelen het wel heel fijn voelde tussen de beentjes. En zo begonnen is met masturberen.

Gewoon een kut verhaal.
quote:ZombieQueen schreef op 08 oktober 2016 @ 23:55:

[...]

Dat ze liever masturbeert dan seks heeft. En toen ze 8 jaar was kwam ze tijdens doktertje spelen het wel heel fijn voelde tussen de beentjes. En zo begonnen is met masturberen.

Gewoon een kut verhaal.Tsss daar moeten ze echt wat aan doen. En ik durf te wedden dat ze om screenshots gaan vragen en die moeten wij weer mail natuurlijk. Of dat het op offtopic word gegooid en ik 48 uur vrij heb.
quote:Philae schreef op 08 oktober 2016 @ 23:56:

[...]

Tsss daar moeten ze echt wat aan doen. En ik durf te wedden dat ze om screenshots gaan vragen en die moeten wij weer mail natuurlijk. Of dat het op offtopic word gegooid en ik 48 uur vrij heb.Ja, maar waaaaaarom die screenshots? Laatst vroegen ze ook om linkjes van de artikelen. Zijn ze gewoon te lui om het zelf op te zoeken denk ik dan.
O ja, het huisdier van Freek Vonk kwam ook even in beeld in zijn quiz.

Begin Eva te begrijpen.

Freek liet zijn huisdier rond lopen. Alle vrouwen tilden hun voeten en benen op.
quote:Pumps_italiaans schreef op 08 oktober 2016 @ 23:59:

O ja, het huisdier van Freek Vonk kwam ook even in beeld in zijn quiz.

Begin Eva te begrijpen.

Freek liet zijn huisdier rond lopen. Alle vrouwen tilden hun voeten en benen op.Jij hebt twee flessen wijn gejat hé..... Ik heb je wel door. Stiekem mijn zelf gemaakte wijn opdrinken
Aaah, Borat.

Die heeft ook nog een film in lederhosen gemaakt. Daar was iets mee. Ging de politiek in als homofiel.

Verder niet meer gevolgd. Roze is grappig en lief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven