Kaartje sturen?

01-10-2016 16:43 323 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn 2de topic binnen een week tijd

Ik kwam vandaag een oude bekende tegen, we kennen elkaar van het vrijwilligerswerk wat wij jaren terug samen deden. Ik kon het toen goed met hem vinden.

We kwamen aan de praat (echt een leuk gesprek) en het bleek dat hij net als ik geen relatie heeft, en hij heeft te kennen gegeven dat hij best wel na zoveel jaar open staat voor een relatie. Hij heeft niet gevraagd om een keer samen wat te gaan drinken, dus hij heeft geen initiatief genomen en wellicht vind hij mij niet eens leuk

Ik vind hem daarin tegen een hele leuke en lieve man, en zou dan ook best wel is een keertje op een date willen met hem. Zou ik het er op wagen om een kaartje bij hem in de bus te doen met de vraag of hij een keertje ergens wat wil gaan drinken? Ik weet namelijk wel waar hij woont en hij weet niet waar ik woon.
Je maakt het weer erg spannend winterzalm

Tralalalala
Huh, nog geen update? Ik heb net het hele topic doorgelezen en klikte ijverig door voor de climax....niks.

Nouja, misschien is de date nog gaande.
Zalmpje laat ons eens niet zo in spanning!
Silence is golden. Duct tape is silver.
nog niet....?:(
En nu...?

En nu dan?

Je triggert onze behoefte aan romantiek Zalm!
Winterzalm

Ik zit in de trein op weg naar werk zelfs aan je te denken dus reageer nou even....
De date eindigt nu pas, ze gaat vast van zijn huis naar haar werk
quote:Eva- schreef op 10 oktober 2016 @ 08:04:

De date eindigt nu pas, ze gaat vast van zijn huis naar haar werk na twee wilde passionele nachten
"People, what a bunch of bastards"
Ben zo benieuwd!
Ahhh kom op winterzalm! UPDATE!!!
t zal wel tegengevallen zijn of zo leuk dat dit topic overbodig werd
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Ik zit te lezen over "zichtbare verbeteringen in de voortgangsrapportage" maarm dat boeit me alllemaal geen hol!
quote:badmeester schreef op 10 oktober 2016 @ 12:36:

Ik zit te lezen over "zichtbare verbeteringen in de voortgangsrapportage" maarm dat boeit me alllemaal geen hol!

Winterzalm! Verlos badmeester even uit z'n lijden
.
Ik ben ook benieuwd!
Pssst Zalmpje.

Ze zal wel geen notificaties aan hebben staan, anders wordt ze ondertussen gek van de mail
"People, what a bunch of bastards"
Apart.
ja...
So hee, die date is wel erg uitgelopen! Zou ze al aan het overhuizen zijn ofzo?
quote:mendy schreef op 10 oktober 2016 @ 20:49:

So hee, die date is wel erg uitgelopen! Zou ze al aan het overhuizen zijn ofzo?
Winterzalm

Het spijt me.Maar als gemandateerde van de Viva Forum jury (dat kunnen natuurlijk alleen mannen zijn) veroordeel ik je tot levenslange kriebel achter je linkeroor.

De redenering achter deze straf is dat jouw zwijgen na het starten van een topic kan worden uitgelegd als een misdaad tegen de menselijkheid. De kriebel gaat meteen in.

Succes
quote:badmeester schreef op 11 oktober 2016 @ 07:56:

Winterzalm

Het spijt me.Maar als gemandateerde van de Viva Forum jury (dat kunnen natuurlijk alleen mannen zijn) veroordeel ik je tot levenslange kriebel achter je linkeroor.

De redenering achter deze straf is dat jouw zwijgen na het starten van een topic kan worden uitgelegd als een misdaad tegen de menselijkheid. De kriebel gaat meteen in.

Succes

Winterzalm

SuccesGo badmeester, go badmeester, go badmeester. Dat zal haar leren! Ons hier allemaal in soanning laten, tsss

Winterzalm

Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven