Uitgerekend Juni 2017 deel 2

07-10-2016 10:53 1287 berichten
Omdat de dames van het andere topic uitgerekend in Juni 2017 graag met een kleiner groepje praten maak ik een nieuw topic aan voor de nieuwe schrijfsters die ook in Juni zijn uitgerekend! Op dit topic komt geen slotje iedereen die in juni is uitgerekend is welkom dus laten we hopen dat het een lekker vol topic word!

Als er iets in de tabel veranderd moet worden geef dit dan dikgedrukt aan!

= kloppend hartje

NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekendGeslachtAfsprakenWondertje3303e4 Juni meisje16 januari 20 weken echoPrettymama282e8 Juni jongen17 januari 20 weken echo, 2 februari controle vkSmurf89271e8 Juni Verrassing9 februari controle vkHartje15281e9 Juni Verrassing13 februari controle vk-streepje-301e11 Juni onbekend25 januari 20 wekn echo, 1 februari controle verloskundigeDanny89271e12 Juni onbekend16 december echoBevertjes301e14 Juni onbekendLoveisdancing262e14 Juni onbekendLadiiNurd261e*21 Juni onbekendLilianw198828 1e*22 Juni meisje31 januari 20 weken echoMamavanonswondertje201e22 Juni jongenMaison06271e22 Juni meisje3 februari 20 weken echoMijmama312e22 Juni Verrassing6 februari 20 weken echoBabynummer128 1e26 juni VerrassingAardbeitje8371e29 Juni Verrassing

pistasche91

wegens lange tijd niet mee praten heb ik Urbanjungle, floraaa, Chabelitha, jbm, pixeltje79, Sukayan, Musketi, S1984J, Noortje9414, Jopie84, knoopje8, Sjieep, Mevrouw_X en Summer010 uit de tabel gehaald zodat deze up to date blijft. Als jullie weer willen aansluiten dan mag dat natuurlijk!
musketi haha die is slim! maar ik weet nog dat ik een doos wilde halen maar dan mocht dat niet omdat je niet qua postcode in de buurt woonde heb je daar dan geen last van als je ze ver weg ophaalt?
Alle reacties Link kopieren
Goedenmiddag graag zou ik mee willen schrijven, afgelopen 3dagen (na een IUI behandeling) een test gedaan en vandaag de CB digitale en die gaf zwanger 1-2 weken aan als ik het goed heb berekend dan ben ik ergens rond 21juni uitgerekend (als alles goed blijft gaan)
Stay Positive!
Welkom Ladiinurd en gefeliciteerd! Spannend dan komende weken wanneer heb je je 1e echo of moet je dat nog regelen?
quote:wondertje3 schreef op 10 oktober 2016 @ 16:59:

Welkom Ladiinurd en gefeliciteerd! Spannend dan komende weken wanneer heb je je 1e echo of moet je dat nog regelen?15November moet ik erheen =)
Stay Positive!
ladiinurd gefeliciteerd!! en welkom hoe oud ben je voor de tabel? was dit jullie eerste IUI behandeling?
quote:prettymama schreef op 10 oktober 2016 @ 17:23:

ladiinurd gefeliciteerd!! en welkom hoe oud ben je voor de tabel? was dit jullie eerste IUI behandeling?26 Jaar, en dit was onze eerste IUI behandeling ja
Stay Positive!
ladiinurd super joh dat het gelijk daarmee eerste ronde raak is!
Ha ladiinurd! Jij ook hier?

Ik vind dit forum zooo veel fijner dan de andere. Leuk je hier te zien!
Diervriendelijk vlees bestaat niet
quote:prettymama schreef op 10 oktober 2016 @ 17:55:

ladiinurd super joh dat het gelijk daarmee eerste ronde raak is!Daar stond ik inderdaad van versteld .. daarom maar afwachten hoe dit gaat lopen, maar tot nu toe ben ik erg blij dat het na 4jr eindelijk weer zover is haha ..
Stay Positive!
quote:Pistache91 schreef op 10 oktober 2016 @ 17:59:

Ha ladiinurd! Jij ook hier?

Ik vind dit forum zooo veel fijner dan de andere. Leuk je hier te zien!Hah! die Pistache ik vind de teksten en smileys hier leuker haha .. Ja ook leuk jou hier te zien!
Stay Positive!
word dit je 2de kindje ladiinurd?
quote:prettymama schreef op 10 oktober 2016 @ 18:00:

word dit je 2de kindje ladiinurd?Nee de éérste =) *MK met 12wk gehad in 2012*
Stay Positive!
Zo had weer heel wat terug te lezen! Alleen maar leuk, want verder kan ik er niet met iemand over praten (willen t nog even stil houden), en vriendlief wil ook niet dag in dag uit erover praten.. Logisch natuurlijk, maar leuk om het dan met jullie te delen! En leuk dat er nog steeds nieuwe mensen aansluiten!

Die babyboxen ga ik pas aanvragen als ik het iedereen verteld heb denk ik, dan kan niet iemand t per ongeluk al bij ons thuis zien staan.

Ben ook wel extreem moe na een dag werken. Wat zo'n zwangerschap al niet allemaal kan losmaken bij je hè?! Constant honger gevoel (terwijl ik las dat je niet perse meer hoeft te eten, maar iets van 300 kcal meer nodig hebt) en af en toe beetje misselijk.

Iemand van de ervaringsdeskundigen ervaring met een city trip? Willen met vrienden in jan-febr-maart weekendje weg! Maar als ik me zo voel als nu zie ik dat niet echt voor me! Iemand ervaring? Hoe voelen we ons tegen die tijd? ;).. 2e trimester schijnt gemakkelijker te zijn lees ik overal?
Hartje, wordt echt beter hoor. Was beide keren. de eerste 3 maanden structuur moe. Nu ook alweer. Hou me er aan vast dat t rond 12 week beter wordt. Moet ook wel, ga in februari verhuizen

Hoop echt dat deze keer 1 kwaaltje me bespaard blijft: slijm overgeven. Elke ochtend, vanaf week 6 tot de bevalling. Zoveel slijm dat snachts in m'n keel gaat en dat ik sochtends eerst uit moest overgeven :/ daar kan ik stiekem wel een beetje tegenop zien
Nou ik heb me vandaag flink voor schut gezet op werk..

Ik had het zo druk dat het me even teveel werd en na een uur overwerken barstte ik spontaan in huilen uit achter mijn computer :( me collega's kregen het ook even te verduren. Schaam me dood. Hoop niet dat het vaker gebeurd.

Emotionele week dus voor de boeg!
pistache haha weten je collega's wel dat je zwanger bent?
Ladiinurd gefeliciteerd !!

Hartje mijn vriend zei het zelfde wordt de zwangerschap nu het gesprek van de dag.

Klachten: mag niet klagen; vaak rond 4 uur wakker en misselijk. Best wel wallen en veel plassen ( wat niet handig is met werk) kwaaltjes zijn er wel maar kan ze hebben!

Pistache good luck! Als ze over 2 maanden horen dat je zwanger bent zullen ze je gedrag vast vergeven
Haha herkenbaar pistache! Maar inderdaad als ze straks weten dat je zwanger bent dan begrijpen ze het vast..

Sukayan hoop inderdaad voor je dat die kwaal je bespaard blijft, lijkt me geen pretje!

Echt he smurf, al vind hij het maar wat interessant ook te zien hoe het er nu uitziet en over een paar weken. Heb die App 'zwanger en zo' gedownload , kan je per week zien hoe en wat.. Jullie nog leuke tips voor leuke apps?
Nope, collega's weten niks. Ben het eigenlijk van plan om pas met 16 weken te vertellen dus moet ook nog even volhouden haha

Was vanmorgen een beetje misselijk maar voel me voor de rest wel goed! Alleen erg prikkelbaar en moe

Heb het ook flink lastig met het kiezen van een vk. Vind het moeilijk vergelijken.. en dan te bedenken dat ik in een dorp woon waar er maar twee zitten
Ja goede vraag!! Die apps ?! vanmorgen dacht ik ff vragen en toen had ik t forum geopend en wist ik toch niet meer wat ik wilde vragen
Musketi de internist vond het ook vreemd. Daarom moet ik elk jaar sowieso blijven prikken. Hij zei als je 30 bent heb je het waarschijnlijk standaard.. Heb 2 maand geleden geprikt en toen waren de waardes goed. Vriend heeft buikgriep dus vanochtend chaos om alles te regelen voor dochter. Hoop morgenvroeg te gaan prikken...

Ik ben ook al misselijk en nog geen 5 weken... Duizeligheid ook af en to last van..

De apps die ik heb zijn ook zwanger en zo en de ouders van nu app. Verder kwam ik nog niet.

Hoeveel dagen werken jullie? Ik werk 3 dagen.
Hoi allemaal,

Ik zou hier ook graag mee willen schrijven. Afgelopen zaterdag hadden wij een positieve test. Als ik het goed heb zijn wij 14 juni uitgerekend.

Ik ben zelf 31 jaar en wij hebben al 2 kinderen. Een zoon van 8 en een dochter van 6.

Ik voel mij eigenlijk heel goed. Niet misselijk/vermoeid. Wel heb ik steeds een drukkend gevoel onderin de buik.
Chabelitha gefeliciteerd!

Werk: ik werk 2 dagen 8 1/2 uur en 2 dagen 6 uur en n kwartier.

18 oktober heb ik een afspraak bij de verloskundige

Hartje: had me gister avond voorgenomen om niet te beginnen over de zwangerschap. En had gewacht met eten ( vriend kwam kwart over 8 thuis) beetje boos dat ik nog niet gegeten had, want ik moet nu goed eten en zorgen voor 2. Hij had heel veel vragen waar ik zelf nog niet eens over na gedacht had ik zit nog in het stadium ik ben zwanger! En hij denkt al aan mijn verlof en vakantie en bevalling.
Pixeltje succes vandaag met de echo!!
Leuk smurf, dat hij er ook zo mee bezig in! Ik lag er gisteren half 9 al in.. Korte avondjes zijn dat dan zo , maar het is boor een goed doel!

Werk 5 dagen, zou na mijn verlof wel 3 dagen willen gaan werken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven