Najaar 2016 zwanger worden
maandag 5 september 2016 om 16:47
Hier schrijven we over zwanger worden vanaf het laatste kwartaal van 2016 (okt, nov, dec). Heb lang gewacht in de hoop dat iemand een topic zou openen, maar nu open ik er toch zelf maar één (duurde me te lang). Meteen een algemeen account zodat iedereen zelf de gegevens toe kan voegen en aan kan passen in de tabel.
ZWANGER!!
Bevallen!
ZWANGER!!
| Naam | Leeftijd | Kindje | Gestart | Uitgerekend | Bijzonderheden |
| Poeziemauw | 26/29 | Eerste | Oktober 2016 | 13 februari 2019 | |
| Lievermama | 31/37 | Eerste | Oktober 2016 | .. 2019 |
Bevallen!
| Naam | Leeftijd | Geboortedatum eerste kindje | Bijzonderheden |
| Suzosuus | 32/39 | ||
| Frozen_butterfly | 27/30 | ||
| Zeeuwsmeisje1989 | 27/28 | ||
| Elf12 | 33/33 | ||
| Happy-life | 24/27 | Zwanger! |
|
| Surfinpumpkin | 29/35 | ||
| Just_sabina | 30/37 | Zwanger! |
|
| Theeleut | 28/30 | ||
| Ximun | 29/34 |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
66.37% gewijzigd
maandag 10 oktober 2016 om 22:37
Ik zei van kinds af aan dat ik alleen jongens zou willen... mn eerste lijkt me iig het leukst als het een jongen is. Mn man hoopt ook op een jongetje, ook om eventueel t familie bedrijf over te kunnen nemen mn man is namelijk al de 5e op rij die het bedrijft runt en dan zou onze zoon nr 6 kunnen worden. Is wel ver vooruit gedacht maar ze moeten zelf ook kiezen of ze t bedrijf in willen. Maar erover fantaseren dat t nr 6 kan worden is wel erg leuk!
We hebben ook al best een reeks jongens namen voor een meisje moeten we er iets langer over denken...
en ik heb ooit iemand gesproken die paranormaal is en die zei jou man kan alleen jongens maken dus we zijn heel benieuwd ook zei hij al dik een jaar geleden december 2016 word voor jullie een bijzondere maand.
Maar een meisje is ook zeker welkom!
We willen t overgens niet van te voren weten, we willen t pas weten als het te wereld komt
We hebben ook al best een reeks jongens namen voor een meisje moeten we er iets langer over denken...
en ik heb ooit iemand gesproken die paranormaal is en die zei jou man kan alleen jongens maken dus we zijn heel benieuwd ook zei hij al dik een jaar geleden december 2016 word voor jullie een bijzondere maand.
Maar een meisje is ook zeker welkom!
We willen t overgens niet van te voren weten, we willen t pas weten als het te wereld komt
maandag 10 oktober 2016 om 22:45
Ik heb al jaren een voorgevoel dat mijn eerste (enige?) een meisje zou zijn. Vandaar ook dat we voor een meisje al een naam hebben. Maar het maakt me eigenlijk niet uit; gezond en ik ben al blij! Ik wil het wel weten als het kan, geen idee hoe mijn vriend daarover denkt. Bespreken we tegen dan wel! Ook prima als ik de enige ben die het weet.
Qua libido; dat is behoorlijk gezakt sinds het stoppen met de pil. Raar he?
Qua libido; dat is behoorlijk gezakt sinds het stoppen met de pil. Raar he?
maandag 10 oktober 2016 om 23:35
Hier ook een voorgevoel dat ik een meisje zou krijgen. M'n vriend hoopt juist op een zoon. Een jongen én een meisje is uiteindelijk stiekem wel mijn droom Meisjesnaam hebben we trouwens al, jongensnaam nog niet. Maar ja, eerst maar eens zwanger raken
Bij mij is m'n vruchtbare periode nu wel echt voorbij, nu maar afwachten tot 20 oktober...
Bij mij is m'n vruchtbare periode nu wel echt voorbij, nu maar afwachten tot 20 oktober...
dinsdag 11 oktober 2016 om 06:42
dinsdag 11 oktober 2016 om 08:45
Goodmorning! Natuurlijk is gezondheid het allerbelangrijkste, maar als ik mag kiezen dan zou een meisje mij geweldig lijken!
Vanochtend had ik overigens een positieve ovulatietest (knipperende smiley, hoge vruchtbaarheid, CB)! Ik was helemaal blij, omdat ik dacht dat het gewoon niet mogelijk was bij mij. Natuurlijk zegt het helemaal niets en moet ik nog door naar mijn piekvruchtbaarheid, maar ik vind het al fijn dat er blijkbaar iets gebeurd in mijn lichaam. Vanaf vandaag gas erop en seksen 4 life! Haha!
Vanochtend had ik overigens een positieve ovulatietest (knipperende smiley, hoge vruchtbaarheid, CB)! Ik was helemaal blij, omdat ik dacht dat het gewoon niet mogelijk was bij mij. Natuurlijk zegt het helemaal niets en moet ik nog door naar mijn piekvruchtbaarheid, maar ik vind het al fijn dat er blijkbaar iets gebeurd in mijn lichaam. Vanaf vandaag gas erop en seksen 4 life! Haha!
dinsdag 11 oktober 2016 om 08:56
Enjoy Watermeloentje!! lekker met de benen de lucht in!
Hier nog niet ongesteld
Mijn cyclus is de ene keer 27 dagen en de andere keer 31 dagen. Geen peil aan op te trekken dus.
Maar ik ben veel moe en heb gespannen borsten....
Pffff, nog even een dagje wachten. Als ik vandaag nog steeds niet ongesteld word dan ga ik morgenochtend testen.
Hier nog niet ongesteld
Mijn cyclus is de ene keer 27 dagen en de andere keer 31 dagen. Geen peil aan op te trekken dus.
Maar ik ben veel moe en heb gespannen borsten....
Pffff, nog even een dagje wachten. Als ik vandaag nog steeds niet ongesteld word dan ga ik morgenochtend testen.
dinsdag 11 oktober 2016 om 10:50
Spannend elf!
Fijn watermeloentje dat je nu weet dat er toch wel wat gaande is! Veel plezier vandaag
En ximum nu ook op het wachtbankje spannend..
Ik heb ook altijd gezegd ik krijg alleen meisjes maar mijn vriend zegt neejoh doe maar een jongen.
Qua naam zijn we beide nog druk aan het swypen op de naampie app en na de echo as. Donderdag dan gaan we die is aan elkaar koppelen.. is kijken of we op een lijn zitten!
Fijn watermeloentje dat je nu weet dat er toch wel wat gaande is! Veel plezier vandaag
En ximum nu ook op het wachtbankje spannend..
Ik heb ook altijd gezegd ik krijg alleen meisjes maar mijn vriend zegt neejoh doe maar een jongen.
Qua naam zijn we beide nog druk aan het swypen op de naampie app en na de echo as. Donderdag dan gaan we die is aan elkaar koppelen.. is kijken of we op een lijn zitten!
dinsdag 11 oktober 2016 om 10:51
Inderdaad spannend elf12, ik duim voor je!
Hier geen voorkeur voor jongen of meisje, al zou het voor de balans in beide families wel beter zijn als er weer eens een jongetje bij zou komen. Geslacht zou ik wel een verrassing willen laten zijn maar daar denkt vriend anders over. Dus daar moeten we tegen die tijd nog maar eens pittig over discussiëren
Hier geen voorkeur voor jongen of meisje, al zou het voor de balans in beide families wel beter zijn als er weer eens een jongetje bij zou komen. Geslacht zou ik wel een verrassing willen laten zijn maar daar denkt vriend anders over. Dus daar moeten we tegen die tijd nog maar eens pittig over discussiëren
dinsdag 11 oktober 2016 om 10:53
dinsdag 11 oktober 2016 om 11:02
Even een andere vraag, sinds de eisprong van deze maand blijf ik een beetje last houden van mijn eierstokken. niet hele dagen maar zo af en toe voel ik ze ineens.. Kan niet goed uitleggen wat dit gevoel is, kleine stroomschokjes ofzo..
(ik praat mezelf geen zwangerschapskwaaltjes aan want weet dat het niet kan
haha ) maar nooit eerder gehad. vaak is het alleen rechts. iemand eerder gehad?
(ik praat mezelf geen zwangerschapskwaaltjes aan want weet dat het niet kan
dinsdag 11 oktober 2016 om 11:34
Spannend @elf12!! En voor Ximun natuurlijk ook, welcome to the club!
@just_sabina, ik heb dat ook de afgelopen dagen...beetje kleine steekjes aan de rechterkant. En vandaag ook een beetje vaag misselijk...niet echt, maar alsof je eten in je keel zit...
Dus ik dacht meteen: innesteling! Maar dan ook weer: oh jee...t zit alleen aan 1 kant, straks is t buitenbaarmoederlijk....
Naja, zoals ik bij jullie al eerder hoorde, ik voel me inderdaad ook 14 en overal alles achter zoekend. Nog een dikke week tot NOD, dus dat duurt nog wel even.
Ik heb trouwens niet echt voorkeur voor jongen/meisje. We hebben aan beide kanten alleen neefjes, dus een meisje zou ook leuk zijn in de familie...maar heel cliche inderdaad: als het maar gezond is!
@just_sabina, ik heb dat ook de afgelopen dagen...beetje kleine steekjes aan de rechterkant. En vandaag ook een beetje vaag misselijk...niet echt, maar alsof je eten in je keel zit...
Dus ik dacht meteen: innesteling! Maar dan ook weer: oh jee...t zit alleen aan 1 kant, straks is t buitenbaarmoederlijk....
Naja, zoals ik bij jullie al eerder hoorde, ik voel me inderdaad ook 14 en overal alles achter zoekend. Nog een dikke week tot NOD, dus dat duurt nog wel even.
Ik heb trouwens niet echt voorkeur voor jongen/meisje. We hebben aan beide kanten alleen neefjes, dus een meisje zou ook leuk zijn in de familie...maar heel cliche inderdaad: als het maar gezond is!
It does not matter how slowly you go, as long as you do not stop
dinsdag 11 oktober 2016 om 12:11
Ja het lukt mij niet om in te loggen met het Najaar-account... ik krijg steeds een foutmelding, geen idee wat ik verkeerd doe? Mocht iemand weer wat gaan aanpassen, mijn nieuwe NOD is dus 20 oktober.
@just_sabina nee ik herken het niet, wel apart zeg!
@zeeuwsmeisje zo leuk dat jullie al namen gaan bedenken Ik heb serieus alle 10.000 namen in de Naampie app al langs geswypet Dé meisjesnaam die wij allebei willen zat er tussen, verder zag ik nog veel andere leuke meisjesnamen. Jongensnamen vond ik een stuk minder, heb er een stuk of 10 opgeslagen, maar op dit moment geen een waarbij ik denk dat is hem.
@just_sabina nee ik herken het niet, wel apart zeg!
@zeeuwsmeisje zo leuk dat jullie al namen gaan bedenken Ik heb serieus alle 10.000 namen in de Naampie app al langs geswypet Dé meisjesnaam die wij allebei willen zat er tussen, verder zag ik nog veel andere leuke meisjesnamen. Jongensnamen vond ik een stuk minder, heb er een stuk of 10 opgeslagen, maar op dit moment geen een waarbij ik denk dat is hem.
dinsdag 11 oktober 2016 om 12:17
quote:surfinpumpkin schreef op 11 oktober 2016 @ 11:37:
Ik zie in de tabel trouwens een NOD van vandaag, van @boontje19...! Al nieuws?
Ik krijg het niet aangepast in het tabel Maar ben vrijdag ongesteld geworden! Volgende ronde slaan wij over ivm een eventuele uitegrekende datm dat gelijk ligt met de verjaardag van mijn zoontje. Dus de volgende NOD zou rond 25 november moeten liggen... Duurt nog even helaas.
Wat spannend elf12! Ik leef zo mee met iedereen die op het wachtbankje zit! Vooral als het de eerste is, is het zo vreselijk spannend! Ik weet nog precies hoe ik mij voelde. Ieder steekje of krampje gaf mij weer hoop!
Er is zoveel bijgschreven dat ik even niet meer weet op wie ik wilde reageren Maaar weet dat ik met jullie meeleef!
Ik zie in de tabel trouwens een NOD van vandaag, van @boontje19...! Al nieuws?
Ik krijg het niet aangepast in het tabel Maar ben vrijdag ongesteld geworden! Volgende ronde slaan wij over ivm een eventuele uitegrekende datm dat gelijk ligt met de verjaardag van mijn zoontje. Dus de volgende NOD zou rond 25 november moeten liggen... Duurt nog even helaas.
Wat spannend elf12! Ik leef zo mee met iedereen die op het wachtbankje zit! Vooral als het de eerste is, is het zo vreselijk spannend! Ik weet nog precies hoe ik mij voelde. Ieder steekje of krampje gaf mij weer hoop!
Er is zoveel bijgschreven dat ik even niet meer weet op wie ik wilde reageren Maaar weet dat ik met jullie meeleef!
dinsdag 11 oktober 2016 om 12:24
quote:just_sabina schreef op 11 oktober 2016 @ 10:53:
heet die app echt naampie app? krijg het niet gevonden. toch eens nieuwsgierig wat daar allemaal op voorbij komt.
Spannend elf 12!!! Misschien heb je het al wel verteld ( soms wordt er zoveel geschreven dat ik het niet bij houd ) maar hoeveelste ronde is dit?
De eerste pas!
Er zijn in onze nabije omgeving meerdere vrouwen die niet zwanger kunnen worden. Ik durf niet te hopen dat het bij ons wel gaat lukken. Het is zooo niet vanzelfsprekend.
Maar ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd! Ipv de gewoonlijke pms-signalen heb ik nu andere. De hele dag moe en misselijk, veel activiteit in het gebied van mijn baarmoeder (of vergis ik me en is het mn darm?).
Wellicht wil ik te veel en houd mijn lijf mij voor de gek....
heet die app echt naampie app? krijg het niet gevonden. toch eens nieuwsgierig wat daar allemaal op voorbij komt.
Spannend elf 12!!! Misschien heb je het al wel verteld ( soms wordt er zoveel geschreven dat ik het niet bij houd ) maar hoeveelste ronde is dit?
De eerste pas!
Er zijn in onze nabije omgeving meerdere vrouwen die niet zwanger kunnen worden. Ik durf niet te hopen dat het bij ons wel gaat lukken. Het is zooo niet vanzelfsprekend.
Maar ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd! Ipv de gewoonlijke pms-signalen heb ik nu andere. De hele dag moe en misselijk, veel activiteit in het gebied van mijn baarmoeder (of vergis ik me en is het mn darm?).
Wellicht wil ik te veel en houd mijn lijf mij voor de gek....
dinsdag 11 oktober 2016 om 13:49
quote:elf12 schreef op 11 oktober 2016 @ 12:24:
[...]
De eerste pas!
Wellicht wil ik te veel en houd mijn lijf mij voor de gek....Ik duim voor je!
[...]
De eerste pas!
Wellicht wil ik te veel en houd mijn lijf mij voor de gek....Ik duim voor je!
dinsdag 11 oktober 2016 om 15:38
Lief dank je just_sabina. Het wordt voor ons de 1e ronde eind november
@elf12. Ik duim voor je! Wil je zeker niet de kop indrukken maar ik had dat ook toen ik net gestopt was met de pil. Mijn lichaam moest even wennen aan alle 'eigen' hormonen en echt ongesteld worden zeg maar. Weet niet of jij aan de pil zat en hoelang je er vanaf bent... en hopelijk zijn het allemaal gewoon tekenen van een vroege zwangerschap!
@elf12. Ik duim voor je! Wil je zeker niet de kop indrukken maar ik had dat ook toen ik net gestopt was met de pil. Mijn lichaam moest even wennen aan alle 'eigen' hormonen en echt ongesteld worden zeg maar. Weet niet of jij aan de pil zat en hoelang je er vanaf bent... en hopelijk zijn het allemaal gewoon tekenen van een vroege zwangerschap!