Schaamte voor het viva forum
dinsdag 11 oktober 2016 om 11:53
Ik ben nog niet zo lang lid. Af en toe in de koffiekamer op mijn werk. Als man. Ik spot er een beetje mee maar heb er lak an. Dat vinden de meesten dan ook wel weer grappig.
Ben de schaamte wel voorbij geloof ik. Dus nee, ik ken de schaamte niet.
Hoewel.... ik kies niet elk topic om te lezen in het openbaar.
Ben de schaamte wel voorbij geloof ik. Dus nee, ik ken de schaamte niet.
Hoewel.... ik kies niet elk topic om te lezen in het openbaar.
dinsdag 11 oktober 2016 om 11:55
Niet uit schaamte. Meer omdat het nogal een drukbezocht forum is en het goed kan dat tante Jannie, die ene collega of de buuf hier ook komen, en als je dan een keer een sappig topic op Relaties opent je wellicht een probleem hebt als ze zich erin herkennen en zich vervolgens herinneren dat jij ook op vief kwam.
dinsdag 11 oktober 2016 om 11:59
Nee natuurlijk niet. Als ik in de trein zit laat ik juist iedereen meekijken en zo nu en dan zeg ik tegen mijn buurman: Moet je lezen wat die malle Badmeester nu weer schrijft!
Nu is het alleen nog wachten op het moment dat ik een keer naast jou zit in de trein.
Nu is het alleen nog wachten op het moment dat ik een keer naast jou zit in de trein.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
dinsdag 11 oktober 2016 om 12:02
quote:merano schreef op 11 oktober 2016 @ 11:59:
Nee natuurlijk niet. Als ik in de trein zit laat ik juist iedereen meekijken en zo nu en dan zeg ik tegen mijn buurman: Moet je lezen wat die malle Badmeester nu weer schrijft!
Nu is het alleen nog wachten op het moment dat ik een keer naast jou zit in de trein. Dan zou k n topic over je openen? Welk traject rij je?
Nu is het alleen nog wachten op het moment dat ik een keer naast jou zit in de trein. Dan zou k n topic over je openen? Welk traject rij je?