Mode & Beauty alle pijlers

Bestellen vanuit UK?

10-10-2016 19:24 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verliefd op een tshirt van Zoe Karssen wat ik alleen heb kunnen vinden op een Britse site. Zij verzenden ook alleen binnen Engeland. Ik heb toen ik dit probleem ooit had met een Amerikaanse site een tussenpartij gevonden. Zij bestellen het dan en sturen het naar je door. Iemand enig idee of zoiets ook bestaat tussen Engeland en Nederland? Kan via Google niks vinden zelf.
ik heb ooit eens voor 160 pond een jas besteld uit engeland ging perfect.. ooit eens wat besteld van amerika, kwam nooit aan..
quote:joel87 schreef op 10 oktober 2016 @ 19:35:

ik heb ooit eens voor 160 pond een jas besteld uit engeland ging perfect.. ooit eens wat besteld van amerika, kwam nooit aan..Dat vraagt ze niet.
Ik heb wel eens wat besteld via ebay dat via de officiële winkelsite niet met paypal kon. Via hun ebayshop kon dat wel. Misschien is er met betrekking tot verzenden ook wel zoiets?
Ligt natuurlijk super voor de hand, maar je hebt geen kennissen in die hoek? Kan ook niet echt iets vinden op het eerste gezicht.
http://shop.vlvt.nl/nl/me ... YhjPvGaHVexT5uBoCMKjw_wcB

Zit het hier niet bij toevallig?
En als je ze belt en het heel lief vraagt?
Ik heb regelmatig een mail naar buitenlandse winkels gestuurd met de vraag of ze het ook naar mij in Nederland wilden sturen. Tot nog toe nooit een probleem. Ik kreeg dan gewoon een mail terug dat ik zoveel moest overmaken op rekeningnummer zoveel. En als het geld overgemaakt was, zouden ze het opsturen.

Dus gewoon vragen.
Kan de winkel in A'dam het niet voor je bestellen?
quote:Dragisa schreef op 10 oktober 2016 @ 19:47:

[...]

Dat vraagt ze niet.ja ik zie het. ik las te snel. excuses
Het shirt is helaas van een oude collectie en heb heel internet al afgespeurd, helaas alleen bij die site te vinden. Ik ken 1 iemand in Engeland maar die zit de komende maanden in Korea dus daar heb ik helaas ook niks aan maar bedankt voor het meedenken allemaal!
Je kan toch mailen met de winkel in kwestie?
aanbieding van de dag voor 39 euro naar londen. Ga je het gewoon zelf halen http://www.actievandedag. ... 016-slangen-reizen-londen
Email adres

Email: customercare@theoutnet.com

Het is echt niet moeilijk hoor.
Ja super leuk email adres maar dat is niet de site waar ik wil bestellen. Ik heb een mailtje gestuurd maar ze geven aan niet buiten dat gebied te verzenden.
Nouja dan heb je het in ieder geval geprobeerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven