Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vraagje: zelfgebakken muffins met glazuur erop, hoe bewaar ik die het beste tot morgen? Luchtdicht in Tupperware ofzo of gewoon op bakplaat op koele plek?
Koelkast.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Whahahaha

eerst even heel hard lachen om Star's nieuwe avatar, geweldig
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Fukitol Doe mij er maar 1.

Hier een huis vol zieke mensen. Zelf ook al keelpijn en hoofdpijn. Ik ga aan de wijn. Eowman blijft morgen nog thuis, want nog ziek. Ben vanmiddag maar eerder naar huis gegaan, want zelf niet lekker en thuis puinhoop bestaande uti kots, snot, pillen, thermometers en zakdoeken

Nog 1 dagje werken.

Er staat een enorme kalkoen in mijn koelkast Als hij mislukt hebben we een probleem
Ik kom even zwaaien

Morgen vroeg vertrekken we naar Ierland. 6.20 moeten we van huis. Helemaal ingepakt en alles klaar, kerstkados mee und so weiter. Heb er zin in maar ook heel zenuwachtig

Ben niet bijgelezen dus heb hopelijk geen heavy berichten gemist over nare dingen. Beetje gescand en alles ziet er plaatjesachtig en vrolijk uit. Zo niet dan voor diegene(n) een dikke

Chica heeft een zilveren jurk, roze gebreid vestje en roze nette schoentjes enzo voor Ierse kerst en kerk. Herken haar nauwelijks. Ik heb donkerrode kerstjurk en nieuwe bruine leren laarzen jaja.

Kom vanuit daar nog wel keer online want Sun ligt te bevallen (NIETjes).

Allemaal vast hele fijne kerst enzo en dikke kus van Chica, ier et moi

Owww, kruispost maar zieken bij Eow dus. Beterschap voor allemaal lieve Eowpeow

Nu echt weg,
Veel plezier lieve Inad, doe de groetjes aan Cork voor me
*rent naar nietjes*
Fijne vakantie Inad!

We hebben een k, we hebben een o, we hebben een t, we hebben een s!!! Wat een heerlijke kerst wordt dit zeg, again

Veel plezier Inad!

Niet zo zwartkijkerig Pep! Het is nog geen kerst!

Hier gaat het redelijk. Wel weer aan het werk, kindjes nog ziekig, maar wel hele nacht geslapen.

Nog een dagje hard werken en dan morgen vrij maar, denk ik. Als Eowman morgen nog ziek is ga ik nog even werken denk ik.

Vanavond laatste kerstboodschappen (alcohol )en dan mag kerst wel komen denk ik
Is het zwartkijkerig dat ik geen zin heb in een KotsKakKerst?
In anderhalve dag kan er nog veel veranderen, Pep. Wellicht valt het allemaal wel mee! Hoop het in ieder geval wel voor je. Even wat positieve en vitaminerijke straaltjes jou kant op: ~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~Voel je ze?

Inad, te laat, maar heel veel plezier aan de overkant! Fijne Kerst! Zwaaaaaaaaai!

Eow, beterschap met zieke kindjes! Je moet die stok wel weer weggooien als je hem ontvangen hebt he? Maar dat wist je toch wel?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 21 december 2008 @ 15:29:

Lekker retro voor Dierewier.

[afbeelding]Wat goed wat lief, dank je..nu nog een Tapasworkshop en ik steel de show met kerst
Hoe is het aan het ziektefront Eow? Gooi je maar flink vol met de alcohol
quote:Kess schreef op 23 december 2008 @ 19:34:

Even wat positieve en vitaminerijke straaltjes jou kant op: ~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~Voel je ze?

Geil
Eow, lekkere botte trut van me
Ik ben te laat, héééél veel te laat, maar alsnog een zwaai naar Inad

Later meer... ben redelijk dood door heel drukke stressy werkdagen (helaas... NS-werkinfo van vóór 't weekend bleek gisteren te moeten gebeuren). Morgen nog werken, boodschappen doen, was doen én schoonmaken
Peas on earth!
Erwteke, mooie kaart, dank joelie!
Astu, theehuiskaartjes waren ook leuk! Dankjoelie-ook

Ik heb vakantie

Eindelijk, want uiteindelijk bleken laatste dagen toch wel erg druk door vanalles en nogwat (doe wel even in NS). Nu ben ik vrij, heb vanochtend een slagveld gewonnen in de Lidl en daarna AH (djiezzzz... al die mensen ), toen nog even werken en nu thuis.

Hoest met de kerstvoorbereidingen her&der?
Peas on earth!
Her&der

Goed, ik ga zo mijn moeders keuken in bruikleen nemen. Nu thuis want het kdv heeft mijn kind stuk gemaakt.

Belden om 11.00 dat ze met haar naar de dokter waren geweest want gevallen, twee voortanden door onderlip, kan er zo piercings inhangen. Heeft nu gezicht vol zwaluwstaartjes. Niet zo erg, gaat wel over. Tandje daarentegen kan ik wel om janken. Een van de voortandjes is amper zichtbaar, want voor de helft terug in kaak geklapt.
Ik heb de AH ook overleefd! Nu even relaxen en dan kerstdiner voorbereiden enzo. Lekker kerstmuziekje op en kneuteren maarrrrr! Vanavond met Tony naar de kindernachtmis. Hij loopt nu nog in zijn pyjama rond, dus straks ook nog even in kerstoutfitje hijsen.

Pfff erwt, jij hebt het echt nog sruk gehad zeg! Kerstvakantie (of heb je alleen deze dagen + weekend?) heb jij zeker wel verdiend!

Hoe is het met alle snotteraars?

Iedereen verder druk bezig met pre-kerst-bezigheden?
Loretta is De Mol. Punt.
Ahh...

En hoest met kind zelf? Erg van slag? Bah, wat naar... Kan dat kwaad voor voortandje?

(jammer ook van de kerstfoto's )
Peas on earth!
Oh gets Star! Wat een ellende! Tandje dus teug in kaak geduwd, begrijp ik? Komt dat weer goed of tot wisseltijdperk te zien? Kan me voorstellen dat je erom kunt janken! Dat lieve kindersmoeltje zo aangetast! Hoe is het verder met haar? Pijn? Geschrokken? Blegh! Beterschap! En schenk jezelf een borrel in tegen de schrik!
Loretta is De Mol. Punt.
Jaaa Kess heeft de AH-oorlog ook gewonnen. Was echt bizar vanochtend. Jongen probeerde de champignons te vakkenvullen, maar mensen rukten het gewoon uit z'n handen. Achterlijk.

Ja, was heel druk. Heb in NS geschreven. Ben vanmiddag nog telefonisch bereikbaar voor geval van nood, maar daarna gaat mijn werktelefoon pas weer op 5 januari aan

Ik moet vooral poetsen, opruimen, stofzuigen, poetsen, wasdoen, poetsen, opruimen, en ... ohja... poetsen...
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven