Het theehuis
donderdag 25 december 2008 om 16:31
Hier is Xan-familie ook vertrokken. Brunch was gezellig, bergen eten, waarvan de helft in tupperwaretjes en zakjes weer mee en een gedeelte hier in de koelkast. Nu lekker relaxen en nietsdoen, want Erwtenouders komen pas morgenmiddag
Ohja, wellicht nog wel even poetsen na brunch-slagveld
Ohja, wellicht nog wel even poetsen na brunch-slagveld
Peas on earth!
donderdag 25 december 2008 om 19:19
donderdag 25 december 2008 om 21:24
Kerst 2009 begon gisteren veelbelovend: om 5 voor 12 kotste Ben z'n bed vol. (Had al goed hoop nadat Jerry dit de avond ervoor had gedaan.) Zag de bui weeral hangen.
Gelukkig was het much ado about nothing: kerst 2009 was fantastisch. Tapas was succes. Rosé was erg, ik herhaal, erg lekker. en zit nu aan de champagne.
Way to go Luun.
Dus bij deze: Merry Christmas. Ho-ho-ho!
Gelukkig was het much ado about nothing: kerst 2009 was fantastisch. Tapas was succes. Rosé was erg, ik herhaal, erg lekker. en zit nu aan de champagne.
Way to go Luun.
Dus bij deze: Merry Christmas. Ho-ho-ho!
donderdag 25 december 2008 om 21:29
Wat goed Luun! Ik gun het jullie en drink er zo ook eentje op!
Deel II van Kerst 2009 was ook geslaagd. Gezellig en lekker gegeten. Mijn culinaire bijdrages werden zeer gewaardeerd, dus heb inspiratie zat om in 2009 uit te groeien tot een échte keukenprinses.
Erwt, mooie ontsnapping!
Vish, hoe ziet jouw kerst er morgen uit? Wie of wat en waar gaan jullie eten?
Deel II van Kerst 2009 was ook geslaagd. Gezellig en lekker gegeten. Mijn culinaire bijdrages werden zeer gewaardeerd, dus heb inspiratie zat om in 2009 uit te groeien tot een échte keukenprinses.
Erwt, mooie ontsnapping!
Vish, hoe ziet jouw kerst er morgen uit? Wie of wat en waar gaan jullie eten?
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 25 december 2008 om 21:31
donderdag 25 december 2008 om 21:42
donderdag 25 december 2008 om 21:46
quote:Kess schreef op 25 december 2008 @ 21:29:
Weer ej dat ik precies hetzelfde dacht vanavond?
Boxmeer it is.
Weer ej dat ik precies hetzelfde dacht vanavond?
Boxmeer it is.
donderdag 25 december 2008 om 21:48
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 december 2008 @ 21:45:
[...]
Tssskkk... die Vishie kan heus wel zonder mij Heb maar plain tortilla voor ET en broer gemaakt, als je al 3 jaar Olvarit eet kunnen andere etenswaren nog weleens hard aankomen dacht ik zo. Dus nu een aardappel/ui/ham/doperwten voor hen.
[...]
Tssskkk... die Vishie kan heus wel zonder mij Heb maar plain tortilla voor ET en broer gemaakt, als je al 3 jaar Olvarit eet kunnen andere etenswaren nog weleens hard aankomen dacht ik zo. Dus nu een aardappel/ui/ham/doperwten voor hen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.