** Longdistance relationships deel 11 **

26-09-2008 23:03 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer! Met of zonder longdistance

Isiss: getrouwd met R. uit Marokko. Is in BE gaan wonen om hem makkelijker deze kant op te krijgen. 2,5 jaar longdistance relatie gehad.Speeseend: relatie met J. uit Duitsland. Druk aan de studie. J komt vaak deze kant op of Spees gaat naar Duitsland.Cadi: helaas ook nog steeds legaal. Hij woont in Turkije, ook samen een kindje. De bedoeling is dat hij hierheen komt hij is ook net geslaagd voor zijn examen.Fille: longdistance relatie met Berliner (we hebben toch best nog veel legalen hier hoor). Hij woont in Duitsland. Toekomst waar en hoe nog onbekend. Misschien gaat fille naar Duitsland??Es1450: illegaal hier. Zorgt voor neverending scriptiestories, schoonfamilieverhalen en werkperikelen die heel saai zijn. (haar eigen woorden). Long-distance ervaring met een Panamees, maar ze woont nu samen met een Nederlander!Margaretha: jaren lang gelongdistanced (wat je wel niet allemaal kan met dit woord). Woont en werkt nu in Spanje vlakbij haar vriend.Rianneplaya: Long distance relatie gehad met een Mexicaan. Daar naar toe verhuisd en blijven hangen. Woont en werkt nu in Mexico waar ze geniet van het single leven.La Moon: Geen longdistance meer omdat ze de zon heeft opgezocht. Ze woont nu samen met haar vriend op de Canarische eilanden.Jooles: Heeft een relatie gehad met een Nederlander die in China ging wonen. Het is toen over gegaan (Chinees heeft nu bedacht dat ie terug wilt naar NL, maar met zn nieuwe liefde). Jooles is nog lekker vrijgezellig.Ine: Woonachtig in Tirol met haar zoon van 2. Had een relatie met een NL uit Noord Holland en dus long distance. Relatie is nu over, maar Ine is gezellig blijven hangen!Mezelf nog: findingnemo, relatie gehad met een Belgische Marokkaan en in Marokko gaan wonen. Sinds augustus 2008 mn zooi terug in NL en relatie over. Nu lekker vrijgezel.En beste nieuwe mensen, : wees welkom! Hopelijk kan je het een beetje volgen met deze intro.
Wat schrijven jullie veel. Paar dagen niet online en moet 3 pagina´s bijlezen. Maar dat wil niet. Internet is zo f*cking traag hier. Niet normaal. Ben met mijn mini groepje van 4 personen op pad. Zijn wel aardig, maar willen alles met z´n 2en doen. Dus ik ben er een beetje voor jan lul bij. Kerst willen ze ook gewoon alleen eten. En ik had zo leuk van alles geregeld voor ze :s Wel balen dat het net in Antigua is waar ik niemand ken. Ni modo, koop wel een fles añejo en ga me volgieten met de receptionist ofzo. Ben in januari weer thuis, dan uitgebreide update. Fijne kerst allemaal, gelukkig nieuwjaar! Geniet ervan Kjong in Turkije, en natuurlijk de rest die samen is met liefde.
Spees, voor DB heb je toch een creditcard nodig? Ik heb dat namelijk niet. Heb voor Berliner namelijk ook daar gezocht maar toen dat bleek ben ik bij de NS gaan neuzen. Was ook nog goedkoper, maar zij sturen weer geen kaartjes naar Duitsland, dus ticket is nu aangetekend onderweg naar hem. Heb net bedacht wat ik zou kunnen doen als het niet (op tijd) aankomt. Niets eigenlijk. Maar goed, waarom zou het niet aankomen? Zennnn.

Of kan je bij DB ook reserveren en het dan aldaar oppikken?
Ticket is er al. Vervolgens heeft Berliner me nog een hartverzakkig bezorgd door te zeggen: 'ja, ik kom toch maar niet'. Bleek een grapje uiteindelijk. Haha, ik kom niet meer bij. Not! Maar goed, ik zit zo makkelijk op de kast soms.
Fille, fijn dat het ticket is aangekomen, je zou er toch niet aan moeten denken...

Maar dat grapje zou ik ook niet zo kunnen waarderen, hoor, dus ik vind eigenlijk niet dat je makkelijk op de kast zit, het is gewoon een stomme opmerking.

Rianne, jammer dat je zo'n "zelfstandige" groep hebt. Op zich wel prettig dat ze niet aan je hangen voor de kleinste dingen, maar als je eigenlijk al het eea had geregeld en dat willen ze dan niet, is het ook wel jammer!

Spees, wat fijn dat J. komt vanavond! Have fun en dat tentamen gaat wel lukken, joh.

Blonde plukjes zijn gelukt en zien er leuk uit, als zeg ik het zelf Subtiel, maar je ziet het wel, ben dus blij.
anoniem_57551 wijzigde dit bericht op 20-12-2008 19:54
Reden: Nederlandsche taal moeilijke taal
% gewijzigd
Jooles, foto van de plukjes!

Fieje, door zo'n opmerking zou ik ook not amused zijn. En ja, heeel soms kan ik wel eens boos worden. En dat je er dan vandoor gaat als een dief in de nacht, dat tekent de persoon zelf alleen maar.

RP, dan maar zelf genieten van de kerst. Doen ze daar ook veel aan?

Ine, jaaa caipirinha's zijn ook lekker. Ooit eens een slokje geproefd maar ik ken mezelf Balen dat je nog niet hebt kunnen skieen.

Pfft, ga even een huilend jongetje redden. Die kwam ineens aanlopen met de zak waar de kerstkadootjes inzitten en nu issie boos omdat het hoog bovenin de kast ligt. Hmmm, vorige keer was dat een goede verstopplaats met de Sint kadootjes maar nu had hij het ontdekt. Ik krijg net een tik van hem en ik ben een stommerd.
Margaretha,

U got mail
Jooles, foto!

Rianne, balen man, volgende keer dat soort dingen misschien duidelijker afspreken?? Ik weet niet of je weleens naar de kerk gaat, maar ik vond dat erg leuk in Guatemala, héél anders dan in Nederland en toch ook heel erg hetzelfde. Op het moment dat de priester zegt dat je je broeders en zusters de vrede kan wensen draait iedereen zich om naar de enige blanke in de kerk om die eens even stevig te omhelzen. Dus als je behoefte hebt aan some love met kerst, is dat the place to be .

Verder ken ik ook niemand meer in Antigua, maar ik weet wel dat er een paar Nederlandse restaurants zitten, het heet iets van Asjemenou oid...? Ik ga even voor je googlen, misschien doen zij wel iets met kerst en misschien als je gewoon langsgaat mag je wel aansluiten (ik merk dat veel Nederlanders of überhaupt mensen die in het buitenland wonen erg gastvrij zijn omdat ze zelf ook weten hoe belangrijk het is dat soort contacten te hebben). En één troost, de 26ste is het alweer voorbij.

Fille, aarrghhh!!! Verschrikkelijke humor!!!!

Cadi, ik moest stiekem wel lachen om jouw zoon!

Spees, henna doe ik gewoon zelf. Je kan het heel goedkoop kopen bij de meeste natuurwinkels, dan meng je het met een beetje olijfolie, een beetje citroensap, en verder vocht (dat kan water zijn, ik doe meestal kamille of goudsbloemthee, of ik trek een soort thee van saffraan, voor het goudblonde effect). Je kan ook een ei klutsen en erdoorheen doen, dan plakt het beter. Ikzelf doe al die dingen erin en vaak ook nog een scheutje olie. Je kan ook rode wijn doen en heel sterke koffie maar dan wordt het natuurlijk donkerder. Je kan verschillende kleuren kopen, neutraal (kleurloos), goudblond, koper, rood, donkerrood en zwart. Ikzelf heb dus alleen kleurloos, goudblond en koper gebruikt. Wat ik heb gedaan is eerst haar uit de borstel halen en het daar op testen, een plukje heb ik na één uur uitgespoeld, een andere na twee, enzovoort.

Ik verdeel mijn haar in een aantal plukken, begin bij de wortel en eindig bij de punt (omdat het daar droger is en dus beter pakt) en zorg dat alle haren bedekt zijn. Dan wikkel ik het in plasticfolie, een handdoek eroverheen en wachten maar. Neutrale henna laat ik er een dag of een nacht inzitten. Deze heb ik er nu drie uur in laten zitten.

Ohja, heel belangrijk: niet mengen in een metalen kom of met een metalen lepel, want dan kan de kleur veranderen. Je mag ook je haar niet chemisch verven tot drie maanden nadat je henna hebt gebruikt omdat je niet weet wat voor kleur het dan zal geven (die combinatie dus).

Henna is heel goed voor je haar, het wordt er dikker van en voller en makkelijker te stylen (vandaar die kleurloze henna). Ik heb lang haar en wil het nog langer laten groeien en wil daarom dus geen chemische verf gebruiken want ik ben bang dat dat te agressief is en ik zou het echt balen vinden als ik nu een cm. of tien of twintig eraf zou moeten knippen omdat het dood is.
Ja Asjemenou. Was dat niet van Belgen?
Sjeses.

Ze zitten hier gewoon boerenkoolpietpatatspruitjesluchtadressen aan de andere kant van de wereld uit te wisselen.

Ja van Belgen dat kan ook. Het heet idd Asjemenou, en het zit op 5 Av. Norte 31 maar het krijgt wel slechte reviews op de site waar ik heb gekeken (anyhow je hoeft er niet te slapen toch alleen vrienden te maken op andere trouwens weer goede). Ook een prachtig restaurant zit daar in een soort binnentuin (ja hier heb je geen zak aan). Trouwens, toen ik er zat (niet in Antigua dus maar in mijn eigen stad) organiseerden Spaanse scholen ook dingen voor kerst omdat de meeste studenten buitenlanders zijn die ook alleen zijn natuurlijk, misschien kan je daar eens rondvragen..?

Ik heb toevallig net vandaag mijn Guate-zooi zitten lezen. Ik kan me niet voorstellen dat je in Antigua alleen moet zijn. Nouja, ik ben er heel kort geweest en voelde me toen ietwat miserabel (ontdekte ik vandaag dus) maar volgens mij lopen daar hordes ontheemde mensen rond met kerst die er hartstikke voor in zijn om samen te kerstdineren.
Ik ben gaar, het hele weekend aan de studie geweest en dat is te merken. Ik heb alwel vaker gezegd dat ik aan de studie was, maar nu écht bijna ononderbroken en ik bén mij toch veel opgeschoten. Had mij dat niet iemand eerder kunnen zeggen? Nee hoor, ik wist het wel, maar ik ben wat traag van begrip soms. Maar zie je wel, het komt nog helemaal goed met mij en de studie.

Jullie komen toch wel allemaal logeren in onze mooie logeerkamer? Handoeken hoef je niet mee te bregen.

Ik ga nog verder over vriend. Volgens mij is hij echt niet meer normaal of zo. Hij heeft mij het hele weekend achterna gezeten totdat ik mijn kerstkaarten had geschreven, want die moesten op de post. Zijn deel van de familie had hij al gedaan, maar van mij had hij de adressen niet. Ze komen nu welliswaar ook niet meer voor Kerst aan, maar als ik het alleen had moeten doen waren zij met Kerst nog niet eens weg geweest. Verder heeft hij een schattig kerstboomje opgetuigd en alle cadaeus eronder gelegd. (de cadeaus van mijn familie liggen hier al een paar weken). Hij heeft ook nog eten gekookt, gestofzuigd en staat nu te strijken. Ik denk dat ik hem houd....

Over Kerst in Antigua kan ik niet meepraten. Maar je vindt vast iemand Rianne.

Isiss, is al weg, maar dan maar Fijne Vakantie met vertraging. Of Welkom Thuis of zo.

Fille, ik vind het spannend dat de Berliner komt. Eindelijk! Na drie jaar of zo?

Ik ga de pc maar eens afsluiten.
quote:es1450 schreef op 21 december 2008 @ 20:51:

Jullie komen toch wel allemaal logeren in onze mooie logeerkamer? Handoeken hoef je niet mee te bregen.

.

Doe mij ook zon vent!
Volgens mij moet je gewoon lekker je verjaardag gaan vieren RP.
Es! Beloon hem! Schnell!
Es, houwen! Lekker zo'n vent!

Marg, ik ga morgen henna halen Inene schiet me weer te binnen dat ik daar niet allergisch voor ben, hmmm, ben ik met de kerst misschien net zo'n mooie rooje als op de achtergrond
Ben wel weer over mijn kerstdepressie heen, haha. Komt ook allemaal wel weer goed. Asjemenou ben ik idd wel eens geweest. Op zich wel leuk. Kom ook altijd wel weer mensen tegen. Zoals bijvoorbeeld vandaag in de middle of nowwhere in de jungle, opeens klasgenootje van de middelbare school. Het komt goed, ik moet niet zeuren

Es, ik vind jou man leuk!!!!! Vond hem al leuk toen ik hem hier leerde kennen, maar de handdoeken maken het af! Doe mij er ook zo een!!

Fille, wat leuk dat berliner eindelijk langs komt!! Mag ook wel eens na zoveel tijd. Ga je iets ´speciaals´ doen?? Of gewoon thuis, seks, eten etc.

Verjaardag vieren ga ik natuurlijk ook doen kjong, maar dat is 2e kerstdag. Dan mag ik alweer op een onmenselijk tijdstip de bus in naar honduras. Maar honduras is leuk!!! Dus verjaardag wordt ook leuk. Alleen word ik oud, dat is niet leuk. Maar that´s life!
Meiden, ik ben er nog en lees ook mee, maar het is een beetje druk hier!!! Ik zwaai en zwiep de hele dagen met poetslappen, stofzuigers, dweilen en zemen. Het is drukker nu ik geen poetsvrouw heb, het is toch wel even anders.

Maar het lukt en over twee weken heb ik sowieso weer iets meer tijd (hopelijk ook om te skien!).
Man, man, man wat een gedoe om hier bij te lezen!

(mag ik nog meeschrijven?) Heb echt het gevoel dat ik eeuwen ben weggeweest!

Heb zooo vaak geprobeerd bij te lezen, maar vaak deed de site het niet en het was zo druk! Leuk druk hoor, maar geen tijd over voor hier. Op een gegeven moment de laaste 4pagina's naar Word gekopieerd (27 paginas in totaal!),maar toen besloot ik aan mijn fotoalbum te beginnen met als gevolg: alleen maar daar mee bezig geweest en weer niet gelezen!

Anyway: ik ben weer bij! Veel nieuws = natuurlijk al oud nieuws, maar zomaar even wat dingen zo uit mijn hoofd.

Isiss: je bent al lang en breed weg:maar heel veel plezier! Ik heb weer dubbel gelegen om je verhaal over R en zijn spullen. Zeker omdat ik hem ook ken zag ik het al helemaal voor me Hoewel ik ook heel goed begrijp dat het voor jou niet om te lachen was (voor het eerst zag ik een positief puntje dat het over is tussen mij en H. )

In elk geval hoop ik dat het daar leuk is en niet te veel derde-wiel-aan-de-wagen gevoel.

Kjong: weer lekker actief hier! Gezellig! En wat heerlijk dat jij wel zoenend het nieuwe jaar in gaat. Wel supermegaf*ckingklote van die baan.

Cadi: jou boos had ik ook nog nooit 'gezien' geloof ik. Hoe staat het eigenlijk bij jou en de vorderingen rondom NL test ed? Of is daar al wat over geschreven en heb ik dat gemist (eerlijk is eerlijk, als je zoveel pagina;s leest dan lees je weleens over dingen heen). Hoop dat de feestdagen leuk zijn en vooral dat ze rust momenten voor je bevatten!

Moon: leuk je nieuwe baan. Althans: is het leuk?

RP: wel een beetje stom hoor van die mensen dat ze "alleen" willen zijn. Alles behalve sociaal.Waarom heb je dan een RL bij je? Ik bedoel: vermaken doe je je vast wel, maar ik vind gewoon dat het hoort dat jij erbij bent! Ik zit met kerst met mijn groep (+kinderen) bij Bridge on the river Kwai (niks bijzonders daar) en met Oud en nieuw op Koh Samet. Wat wss wel weer leuk is want op de eilanden gaan veel mensen oud en nieuw vieren, dus wie weet ontmoet ik nog iemand lekker leuk (ach hoor mij nu met mijn grote mond, durf nog niet eens langer dan 2 seconden naar iemand te kijken, maar goed)

Sta er trouwens wel versteld van hoe jij al die feestjes doet! En jij ook Ine! Ik drink al jaren niet meer en heb het eigenlijk ook nooit echt gedaan. Kan de keren dat ik dronken ben geweest op 1 hand tellen en die waren niet voor herhaling vatbaar! En nu als ik na middernacht naar bed ga ben ik al gaar, hoe suf is dat?! (en ik ben net zo oud toch als jullie? Mss gedraag ik me gewoon als een oude muts

Marg: jij bent dus niet samen met Oud en nieuw? Ik heb even gemist waarom: waarom? En hoe weet je dat Taromit voorgoed de forum (het forum?) heeft verlaten?? Ik lees ook niet meer op M. partners (kan het hier niet eens bijhouden) dus weet van niks.

Ik ben net 10 dagen in Laos geweest, waar ik het helemaal fantastisch vond! Maar dat is nog een understatement, het was echt geweldig! Wat een heerlijk land! Helaas werd E., waar ik mee was, WEER ziek en moesten we vervroegd naar Bangkok. Baalde in het begin als een stekker, maar ja, what can you do? Ziekenhuizen daar kunnen ze nog niet eens een bloedtest doen, dus ja, schiet lekker op! Ben blij dat ik in februari een reis mag begeleiden in Laos van 30(!) dagen!

Wbt mezelf: t gaat nog steeds kut! Er gaat geen dag voorbij dat ik er niet aan denk en regelmatig zit ik weer te janken. Soms zomaar opeens, of soms omdat ik ergens ben waar ik met hem ben geweest, of gewoon hem opeens vreselijk mis! Of omdat ik een massage krijg en de masseur zijn vingers in de mijen klampt en ik opeens een hand in de mijne mis. Om stomme dingen dus! En ik draai maar in hetzelfde cirkeltje in mijn hoofd rond en merk dat ik helemaal niet goed in mijn vel zit. Ik stond nooit en dan ook nooit te dralen voor de spiegel en nu zie ik overal rimpels, hangtieten een slappe kont, een oude kop. En ik weet dat ik mezelf dat aanpraat, maar toch is dat niet genoeg om het niet meer te zien. Ik maak me er echt een beetje zorgen over, want herken mezelf helemaal niet meer terug. Zit erover te denken om mss toch met iemand te gaan praten. Dat ik mss gewoon moet toegeven dat ik erzelf niet uitkom. Ik weet het niet. Het is in elk geval kut en het helpt me geen steek verder! Daarnaast heb ik hier ontzettend veel afleiding en zelfs dat helpt niet!! Dus hoe het straks in NL moet is me helemaal een raadsel.

Sorry hoor, wil hier niet helemaal de depressieve nemo uithangen en mss is het wel gewoon normaal dat ik me nog steeds zo voel, vind het in elk geval goed klote!

Zat gisteren echt met een hele, hele, hele leuke jongen te praten! Uit belgie (een blanke, ik vond gewoon een blanke leuk Maar ik dacht alleen maar; jij bent knapper, wat moet je met zo'n oude doos als ik enz enz. is toch erg? Dan moet je toch gewoon een schop onder je kont hebben met maatje 36 en verder weinig te klagen?!

Ik weet het dus zelf wel. Ik moet het in mijn hoofd veranderen.

En nu heb ik de neiging om heel deze post te wissen. Stom gezeik van mij. Ik hou er over op.

Mijn groep is vandaag aangekomen. 3 families. Waarvan 1 familie met 3 kinderen van 4, 6 en 7 jaar. Waarom ga je in vredesnaam met je kleine kinderen naar de andere kant van de wereld?!?! Die kinderen waren dus zeurderig, huilerig, moe, sjagerijnig enz.Echt leuk was het niet. En ik weet gewoon dat dit nog wel 3 dagen zo blijft. Die van 6 en 7 gaan ook mee op een 2 daagse trekking terwijl er duidelijk staat dat het voor kinderen vanaf 8 is. Pff, waarom zijn er toch ouders die alleen maar omdat ze zelf ergens heen willen hun kinderen meeslepen?! Waarom dan kinderen? Of wel kinderen en iets kindervriendelijker (camping in Frankrijk, all inclusive in Turkije ofzo) of je moet gewoon geen kinderen nemen.

Goed. We zullen zien hoe het verder gaat.

Volgens mij is dit verhaal al ellelang. Heb ik het nu goed gemaakt?

Oh ja Es, schiet me net te binnen: waar heb jij je vent gevonden, zijn er daar nog meer van?
Nemo! Hey!!!!!

Ik ben met oud en nieuw in Nederland, en vriend blijft hier! Wat erg leuk is is dat ik echt een marathon familie en vrienden ga doen (ook omdat ik dat zelf heel leuk vind maar voor vriend natuurlijk niet zo gek veel aan is). Volgende keer gaan we weer samen.

Ik weet niet of Taromit weg is hoor, dat zei Fille, ik heb geen flauw idee.

En wat ontzettend vervelend dat je je nog zo slecht voelt!!!! Ik had echt gehoopt dat je na die ontmoeting met H. een soort closure zou kunnen vinden voor jezelf.

Ik vind het helemaal niet gek dat je er ngo niet overheen bent, want het is me nogal wat! Behalve een verbroken relatie en een toekomstbeeld wat je bij moet stellen kan ik mij voorstellen dat het ook lastig is om op jezelf te vertrouwen nu, want jij geloofde hem, jij had hem niet door (dit heb ik gehoord van een vrouw wiens man er van de één op de andere dag vandoor ging met zijn andere vriendin).

En verder vind ik het ook helemaal niet gek om met iemand te praten. Dat hoeven niet honderden sessies te zijn. Ik ben twee keer naar een studentpsycholoog geweest, en die gaf heel bruikbare, praktische handvaten en andere manieren om naar dingen te kijken, dat heeft me echt vooruit geholpen.
Nemo, ik ken meerdere mensen, die vanwege liefdesverdriet bij de psycholoog gelopen hebben, dus zo gek is dat niet. Jij bent echt niet de enige die er zelf niet uitkomt. Ik zou echt zeggen van baat het niet dan schaadt het niet.
Nemo, niks gek dat je je rot voelt hoor. Je kan beter met iemand gaan praten dan er eeuwen mee lopen. En trouwens, hartstikke hip om je eigen therapeut te hebben toch? Ik ben ook wel eens bij de studentenpsycholoog geweest. Ik had er niet heel veel aan op dat moment, maar dan weet je dat ook weer. Kan je wel een beetje genieten daar?

Es, goed dat je zo hard aan de studie bent. Wanneer moet je het inleveren? En dat is dan de bachelorscriptie, toch? Succes in ieder geval.

Rianne, een klasgenoot? Zoals ik al zei, het lijkt me sterk dat je daar moederziel alleen kerst moet vieren.

Het is weer zover. Nog enkele nachtjes weg van Berliner en ik heb een koortslip. Echt, dat gebeurt me elke keer. Ik doe heel hard mijn best om er tijdig vanaf te zijn, maar ik maak het alleen maar bozer lijkt het. Mijn straf voor een nachtje doorhalen. In die lijn zouden RP en Ine non-stop onder de koortslippen moeten zitten. Is zeker niet het geval? Niet eerlijk!

Dat Taromit weg is weet ik van het vrouwen met Marokkaanse man-topic.

Marg, wanneer ga je naar NL dan? Je weet toch wel dat kerst al bijna is?

Mocht ik hier niet meer zijn voor die tijd (grote kans): fijne kerstdagen allemaal!
anoniem_9073 wijzigde dit bericht op 22-12-2008 22:47
Reden: Nog even een klinker kopen...
% gewijzigd
quote:Margaretha2 schreef op 21 december 2008 @ 19:15:

Cadi, ik moest stiekem wel lachen om jouw zoon!

Wacht maar, jij en uwen lover willen vast ook nog wel kinderen (dan ga ik lachen, oh nee, dan zitten die van mij waarschijnlijk ergens in de pubertijd, la maar)

Nemo, wanneer kom je terug dan? Het heeft best wel een aantal maanden nodig hoor. Het was ook niet al te lullig ook hoe het bij jullie ging. Daar mag je best wel een paar maanden minimaal voor uittrekken. En dat je met iemand gaat praten, waarom niet? Als je er niet uitkomt dan zou ik zeker ergens aan de bel trekken.

Jezus, ben vergeten de verwarming aan te zetten toen ik thuis kwam, mijn vingers zijn bijna blauw en krakken er bijna af.

En Taromit heeft in het topic Marok. partners idd, via iemand anders gemaild, aangegeven dat ze geen zin heeft om hier meer te komen omdat ze tegen cyberbitches aanloopt, heeeee, heb ik toch eindelijk mijn naam eens waargemaakt Maar zonder dollen. Ik sta nog volledig achter hetgeen ik heb gezegd want het verhaal Taromit rammelt aan alle kanten. Heb haar even gegoogled......en laat maar. Ik was gewoon zwaar verbolgen over het feit dat ze gewoon een zwarte markt visum koopt.

En Nemo, even voor jou. Hij is geslaagd voor zijn examen. Ik ben nu bezig (als de kerstperikelen en kinderen het toelaten) om de info voor het visum bij elkaar te sprokkelen. Zodat we een Legaal Visum kunnen aanvragen.

En weet je wat lekker is? Ik zit nu Haust crackertjes te eten met knoflook.....zal morgen wel giga uit mijn straatje meuren maar soit, so be it.

En nu ga ik even pacman spelen mijn kerstpakket biertje opdrinken en naar bed. Tsssk, dat kerstpakket, ik kon kiezen tussen kroegtijger en iets anders, suffe naam dus....ik heb gekozen voor de kroegtijger met in achterhoofd lekker flesje wijn. krijg ik een pakket met allemaal biertjes, laat nu maar even een flinke boer, want moi heeft liever wijn en wat moet ik dan eigenlijk met dat dartbord? In die biertjes zit alcohol maar heb geen in in gaatjes in de muur Aaaaah, vriendin komt woensdag (lees je nog mee?? ) Dus als zij het kan onthouden is het wellicht iets voor haar zoon! Het dartbord! Niet de biertjes!!!!
Fieje, wanneer gaatie komen dan? Dat je nu al afscheid neemt,
anoniem_1041 wijzigde dit bericht op 23-12-2008 00:30
Reden: grammatica is zoooo moeilijk
% gewijzigd
Nemo, fijn je weer te lezen! Ik kan me best voorstellen dat je nog niet over H. heen bent, dat kost z'n tijd! Ooit zei iemand tegen mij: als je relatie uitgaat, heb je minimaal de helft van de tijd, dat je samen was, nodig om je liefdesverdriet te verwerken. En eventueel hulp zoeken vind ik niet vreemd. Sterker nog, ik vind het juist sterk als je durft toe te geven dat je het allemaal beter kunt verwerken met professionele hulp dan dat je zelf aan blijft modderen. Wellicht gaat het dan ook sneller. En wat al eerder is gezegd: het hoeven geen honderden sessies te zijn, wie weet voel je je na 2, 3 keer al beter! Sterkte iig!!!

Fille, have fun! En die koortslip gaat wel over. Komt goed!

Es, ik blijf erbij: wat een schatje!!! Ik wil er ook zo een!

Ik ben thuis vandaag. Mijn vakantie is begonnen. Eigenlijk zou ik pas vanaf morgen vrij zijn, maar ik heb vandaag een verlofdagje van de directie gekregen. Want gisteren naar nieuws ontvangen. Mijn hoofdredacteur heeft ontslag genomen. Ik had het al aan voelen komen, maar duwde het steeds weg met als argumentatie: als ie lekker 2 weken vrij heeft gehad met kerst, ziet ie het allemaal weer wat rooskleuriger. Helaas, dat was dus niet zo. Ik vind het echt heel erg, want we maakten met z'n 2en de krant en konden (kunnen) het ontzettend goed vinden. Daarnaast zit ik er natuurlijk nog niet zo lang en ik ben dan ook nog lang niet uitgeleerd van hem. Ik ben heel blij voor hem, daar niet van, want hij heeft een topbaan aangeboden gekregen (hij heeft niet zelf gezocht), maar voor mij komt het pak m beet een half jaar te vroeg. De directie is nu ook van plan om mij meer verantwoordelijk te maken etc, een super kans en uitdaging natuurlijk, maar naast het feit dat ik m onwijs ga missen maak ik me ook zorgen hoe het nu verder moet. Hij was echt de drijvende kracht om maar zo te zeggen en als ik bedenk wat hij allemaal deed en vooral hoe hij het deed, krijg ik echt de kriebels, want zo ver ben ik nog niet. Bah. Heb daar vannacht ook ontzettend over liggen piekeren. Het zal allemaal wel goed komen en ik heb nog 2 maandjes voordat hij echt vertrekt, maar dat is zó kort! Op kantoor weet niemand het nog, alleen directie, office manager en ik, omdat hij er gisteren op stond om het mij vast te vertellen. Wat ik erg waardeer. En ik waardeer het ook dat ik vandaag niet naar kantoor hoef, want gisterenmiddag zat ik ook al met een gezicht als een donderwolk achter m'n bureau, zonder dat ik tegen iemand mocht zeggen waarom.

Ik moet de komende 1,5 week goed bedenken wat ik wil (en vooral niet wil). Lastig! En maar hopen dat er (op tijd) iemand gevonden wordt, die mij komt versterken, want in m'n up wordt t niks. En met diegene moet het natuurlijk ook klikken, al zal het niet meer zo kunnen worden als nu.

Getver, ik ben echt weer teruggevallen in de piekermodus, terwijl het allemaal zo goed ging!!! Maar ja, that's life, zullen we maar zeggen. Maar leuk vind ik het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven