Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Het-groepje schreef op 11 oktober 2016 @ 18:24:

Ik vind de topictitel 'kind heeft moeite met emoties op de juiste manier uiten' zo grappig.

Topic kan alleen maar tegenvallen dus verder niet geopend.

Ik zie echt zo'n moeder voor me die huilend van beledigd zijn tegen baby snikt: Waarom SCHREEUW je toch steeds zo tegen me!

Ik ga even kijken of je gelijk hebt
quote:Phaedra_ schreef op 11 oktober 2016 @ 17:53:

[...]

Toen hij jong was ging het prima. Nu zou ik het echt niet weten.Dat begrijp ik, is hier hetzelfde. Maar tot ze een jaar of 12 waren wist ik het echt wel. Het zijn vooral topics over 'wordt 1 tot 9' die ik niet begrijp. Dan ken je de leefwereld van je kind toch?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 11 oktober 2016 @ 18:54:

[...]

Dat begrijp ik, is hier hetzelfde. Maar tot ze een jaar of 12 waren wist ik het echt wel. Het zijn vooral topics over 'wordt 1 tot 9' die ik niet begrijp. Dan ken je de leefwereld van je kind toch?Jij hebt toch helemaal geen kinderen? Of ben ik nou gek?
quote:Oudblond schreef op 11 oktober 2016 @ 18:54:

[...]

Dat begrijp ik, is hier hetzelfde. Maar tot ze een jaar of 12 waren wist ik het echt wel. Het zijn vooral topics over 'wordt 1 tot 9' die ik niet begrijp. Dan ken je de leefwereld van je kind toch?

Ik ben door dat soort topics echt wel op leuke ideeën gekomen hoor. Bijvoorbeeld dingen die kind en ik helemaal niet kenden en die en hit bleken te zijn.

Leuk juist, dat soort topics.
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 oktober 2016 @ 19:27:

[...]

Jij hebt toch helemaal geen kinderen? Of ben ik nou gek?

Dat zijn twee totáál verschillende vragen natuurlijk.

Op de eerste weet ik het antwoord níet
quote:Rhae schreef op 11 oktober 2016 @ 19:31:

[...]

Dat zijn twee totáál verschillende vragen natuurlijk.

Op de eerste weet ik het antwoord níet
Ik vind die verjaardagsropics ook leuk.

Soms gaat er een wereld voor mij (en mijn kinderen) open.

Soms kan ik heerlijk borstkloppen, omdat ik zoiets nóóít zou geven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Oudblond schreef op 11 oktober 2016 @ 17:41:

Ben ik de enige die de topics over 'cadeau voor jarig (eigen) kind' raar vind? Je kent je eigen kind toch als geen ander en je bent toch ook bekend met de leefwereld/vriendjes van je kind?Zo raar is dat niet. En inspiratie opdoen kan nooit kwaad. Ik zou trouwens ook geen cadeau weten voor mijn familie. Ook niet voor mijn vriend....
Ik weet nauwelijks hoe mijn koters heten, laat staan wat ik ze moet geven...
quote:Rhae schreef op 11 oktober 2016 @ 19:41:

De kinderen onder de 12 die dicht in mijn buurt zijn, daar weet ik eigenlijk altijd wel van wat ze leuk vinden om van mij/ons te krijgen. Vandaar mijn verwondering. Maar ik begrijp jullie inspiratie reacties hoor!
Ik heb tot nu toe geen enkele moeite met inspiratie. Maar ja mijn oudste is ook nog maar 7....

Ik weet nauwelijks hoe mijn koters heten, laat staan wat ik ze moet geven...Zon lullige pen/sleutelhanger/lunchbox met naam erop.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 11 oktober 2016 @ 19:58:

[...]

Zon lullige pen/sleutelhanger/lunchbox met naam erop.Lastig als je niet weet hoe ze heten.
quote:Phaedra_ schreef op 11 oktober 2016 @ 20:00:

[...]

Lastig als je niet weet hoe ze heten.
quote:Phaedra_ schreef op 11 oktober 2016 @ 20:00:

[...]

Lastig als je niet weet hoe ze heten. kut
quote:feow schreef op 11 oktober 2016 @ 19:58:

[...]

Zon lullige pen/sleutelhanger/lunchbox met naam erop.Sowieso moet je alles labelen heb ik inmiddels begrepen. Tot onderbroeken aan toe.
quote:feow schreef op 11 oktober 2016 @ 20:05:

[...]

kut

Snap je?

Al een keer gedaan. Leuke mok met 'Liselot' erop. Dochter boos. Zeggen dat ze geen Liselot heet, drama, ellende. Ik nog redden 'Is toch een hartstikke leuke naam, Liselot, dacht dat je dat wel mooi zou vinden', nou ja, je snapt het, eens maar nooit weer.

A, B en C toch?

( "Laten we hem voor het gemak Piet noemen" )
Je bent zelf een theepot
quote:Rhae schreef op 11 oktober 2016 @ 20:12:

[...]

Snap je?

Al een keer gedaan. Leuke mok met 'Liselot' erop. Dochter boos. Zeggen dat ze geen Liselot heet, drama, ellende. Ik nog redden 'Is toch een hartstikke leuke naam, Liselot, dacht dat je dat wel mooi zou vinden', nou ja, je snapt het, eens maar nooit weer.

Zou er een pen met 'dinges' erop bestaan?

Geef je dr een schriftje bij. Daar moet de naam op. Heel handig. Hebben mijn leerlingen ook.
Mijn dochter heeft nogal een ingewikkelde naam blijkbaar, en die mutsen van de overblijf konden die nooit onthouden. Na een paar weken sprak dochterlief (toen zes) met rollende ogen: 'nou noem me dan maar Anna'. Dus voor de rest van haar basisschoolcarriere ging ik over de tong als de ontaarde moeder die haar kind had opgezadeld met een veel te ingewikkelde naam terwijl het arme bloedje veel liever Anna had geheten
LV

Mijn naam vinden ze hier ook heel moeilijk. Ik moet over zelf mijn naam opschrijven omdat het uitleggen hoe ze mijn naam moeten typen/schrijven langer duurt
quote:feow schreef op 11 oktober 2016 @ 20:19:

[...]

Zou er een pen met 'dinges' erop bestaan?

Geef je dr een schriftje bij. Daar moet de naam op. Heel handig. Hebben mijn leerlingen ook.Ik heb het geluk dat mijn kinderen allebei in het ziekenhuis hebben gelegen, en ik heb ze die polsbandjes gewoon nooit meer af gedaan. Dus als ik het weer eens niet meer weet kijk ik gewoon even op hun bandje.
Acherm.....

Anna met dat kleine blauwe pootje.
Ik vind jullie erg grappig.

Verder heb ik niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven