Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik heb ook geen kinderen, maar ik kies gewoon de knuffels die ik zelf ook in bed zou willen.

Als cadeau en dan zulke die in de wasmachine gewassen kunnen worden.

Maar daar kwam ik niet voor.

Ik zag net DWDD en de hit van Lucky TV. Dat een kijkcijferkanon. Ik ken de gebruikte nummers niet allemaal die er voorbij kwamen.

Dat was Joe Cocker, Phil Collins en nog wat. Weet iemand welke nummers dat waren?

Zat deze er ook bij? (Kenny Rogers en Dolly Parton. Daar moest ik meteen aan denken toen ik het stukje van Clinton en Trump zag dat is gebruikt in Lucky TV. Ik was een van weinigen die het fragment NIET zag voordat ik DWDD keek.

Deze is mijn idee, maar ik weet niet wat die andere zijn. https://www.youtube.com/watch?v=P6IIkpmw8Ow

EDIT: O, het origineel is van Sheena Easton. Het laatste stukje is trouwens apart. Dan gaan ze praten over de jurk en de stem van K. Rogers.
Je moet de namen onthouden, kadootjes weten, ze niet vergeten eten te geven, ze hebben ook ineens emoties die ze niet duidelijk uiten en dan moeten ze 7 jaar op schoolzwemmen.

Ik begin d'r niet aan.
Tjezus, wat vals
quote:Chevron schreef op 11 oktober 2016 @ 14:52:

Ben ik heel onaardig als ik zeg dat ik het heel ergelijk vind als een TO bij een wat heb jij nooit meer gegeten topic antwoord geeft aan elke poster? Het topic wordt zo lastig te lezen met al die herhalingen.Heel irritant. Precies waarom ik die zaterdagtopics niet trek.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 11 oktober 2016 @ 21:04:

[...]

Heel irritant. Precies waarom ik die zaterdagtopics niet trek.Wat vervelend zeg, dat je dat niet trekt. Wil je erover praten?
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 oktober 2016 @ 21:10:

[...]

Wat vervelend zeg, dat je dat niet trekt. Wil je erover praten?Lief van je, maar laat maar. Ik ben al zo chagrijnig en fucking pissed
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:MevrouwJack schreef op 11 oktober 2016 @ 21:01:

Je moet de namen onthouden, kadootjes weten, ze niet vergeten eten te geven, ze hebben ook ineens emoties die ze niet duidelijk uiten en dan moeten ze 7 jaar op schoolzwemmen.

Ik begin d'r niet aan.Je kunt ze wel een zomerspoedcursus zwemmen laten doen, mogen ze in de zomervakantie lekker 6 uur per dag zwemmen 2 weken lang. Mijnes vond het heel leuk.
quote:Rhae schreef op 11 oktober 2016 @ 20:12:

[...]

Snap je?

Al een keer gedaan. Leuke mok met 'Liselot' erop. Dochter boos. Zeggen dat ze geen Liselot heet, drama, ellende. Ik nog redden 'Is toch een hartstikke leuke naam, Liselot, dacht dat je dat wel mooi zou vinden', nou ja, je snapt het, eens maar nooit weer.Zoiets?

The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik voel me juist altijd een onaangename, ongeïnteresseerde tuttebel als ik niet op iedereen reageer, maar daar mag ik dus mee stoppen. Dat is fijn.
quote:cochise schreef op 11 oktober 2016 @ 21:19:

[...]

Je kunt ze wel een zomerspoedcursus zwemmen laten doen, mogen ze in de zomervakantie lekker 6 uur per dag zwemmen 2 weken lang. Mijnes vond het heel leuk. Ik ga Solo even appen.
quote:Nouschi schreef op 11 oktober 2016 @ 21:14:

[...]

Lief van je, maar laat maar. Ik ben al zo chagrijnig en fucking pissed Skeef in je pantie darling?
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 oktober 2016 @ 21:20:

[...]

Ik ga Solo even appen.Je kunt dat vast ook verlengen ja.

[...]

Ik ga Solo even appen.Ik ben er al hoor.
Oh, ze is er al. Dat mens heeft een zwemlesradar, ik zweer je.

[...]

Ik ga Solo even appen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 oktober 2016 @ 21:10:

[...]

Wat vervelend zeg, dat je dat niet trekt. Wil je erover praten?

Je was me voor
Tjezus, wat vals
quote:cochise schreef op 11 oktober 2016 @ 21:19:

[...]

Je kunt ze wel een zomerspoedcursus zwemmen laten doen, mogen ze in de zomervakantie lekker 6 uur per dag zwemmen 2 weken lang. Mijnes vond het heel leuk. Ik heb het even overwogen, maar nee, begin er toch niet aan
Tjezus, wat vals
Ja ga lekker even met z'n allen tegen mij!
quote:Nouschi schreef op 11 oktober 2016 @ 21:26:

Ja ga lekker even met z'n allen tegen mij!Schoolpleingedrag
Tjezus, wat vals
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 oktober 2016 @ 21:21:

Oh, ze is er al. Dat mens heeft een zwemlesradar, ik zweer je.

Cochise is zo'n beetje mijn buurvrouw, dus ik hoorde haar typen en dacht: ff kijken of ze weer over die zwemcursus begint.

En ja hoor.
quote:Solomio schreef op 11 oktober 2016 @ 21:29:

[...]

Cochise is zo'n beetje mijn buurvrouw, dus ik hoorde haar typen en dacht: ff kijken of ze weer over die zwemcursus begint.

En ja hoor.Altijd dezelfden he. Zeker aandelen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 oktober 2016 @ 21:34:

[...]

Altijd dezelfden he. Zeker aandelen.En tja, ik vind zwemles echt Heel Belangrijk, dus ik kom me altijd graag melden als het er weer over gaat. Jeweettog.
Zwemles is ook Heel Belangrijk. Hele economieën drijven op zwemles.
Zwemles, heel belangrijk !! ik zit nu in de gemeenteraad maak mij er keihard voor.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 oktober 2016 @ 21:38:

Zwemles is ook Heel Belangrijk. Hele economieën drijven op zwemles.Het zou een speerpunt moeten zijn in de verkiezingsprogramma's.
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 oktober 2016 @ 21:38:

Zwemles is ook Heel Belangrijk. Hele economieën drijven op zwemles.Het volgende debat tussen Clinton en Trump gaat er over ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven