Kaartje sturen?

01-10-2016 16:43 323 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn 2de topic binnen een week tijd

Ik kwam vandaag een oude bekende tegen, we kennen elkaar van het vrijwilligerswerk wat wij jaren terug samen deden. Ik kon het toen goed met hem vinden.

We kwamen aan de praat (echt een leuk gesprek) en het bleek dat hij net als ik geen relatie heeft, en hij heeft te kennen gegeven dat hij best wel na zoveel jaar open staat voor een relatie. Hij heeft niet gevraagd om een keer samen wat te gaan drinken, dus hij heeft geen initiatief genomen en wellicht vind hij mij niet eens leuk

Ik vind hem daarin tegen een hele leuke en lieve man, en zou dan ook best wel is een keertje op een date willen met hem. Zou ik het er op wagen om een kaartje bij hem in de bus te doen met de vraag of hij een keertje ergens wat wil gaan drinken? Ik weet namelijk wel waar hij woont en hij weet niet waar ik woon.
Misschien viel t tegen. Ik zou dit dan erg vervelend vinden en bijna het forum niet meer op durven.

Give her a break!
quote:Waterman26 schreef op 11 oktober 2016 @ 14:28:

Misschien viel t tegen. Ik zou dit dan erg vervelend vinden en bijna het forum niet meer op durven.

Give her a break!Zonder kennis zal ik altijd rucksichtlos oordelen. Uw hoger beroep is afgewezen.
Regeren met harde hand.

Haar date zou toch geen geïncarneerde Ted Bundy zijn.. dat ze nu ligt te spartelen in een martelkelder
"People, what a bunch of bastards"
quote:badmeester schreef op 11 oktober 2016 @ 07:56:

Winterzalm

Het spijt me.Maar als gemandateerde van de Viva Forum jury (dat kunnen natuurlijk alleen mannen zijn) veroordeel ik je tot levenslange kriebel achter je linkeroor.

De redenering achter deze straf is dat jouw zwijgen na het starten van een topic kan worden uitgelegd als een misdaad tegen de menselijkheid. De kriebel gaat meteen in.

Succes
quote:Erynn schreef op 11 oktober 2016 @ 14:35:

[...]

Ik weet nooit zo goed wat dat icoontje moet voorstellen....
Zo hard moeten lachen dat je je cola/thee/koffie/wijn/bier tegen het beeldscherm proest. Dat het er via je neus weer uit komt zeg maar.
Ohhhhhhhhhhhhhh als ik heel nauwkeurig kijk zien ik het.

Ik dacht dat het alleen aangaf dat je koffie dronk, ik snapte er al niks van.
Ik ben ook wel nieuwsgierig. Ik hoop dat het leuk was winterzalm!
Haha iedereen hoopt op romantiek maar.. Misschien heeft hij de date op het laaste moment afgezegd of heeft hij haar zelfs laten zitten. Dat soort dingen kunnen ook gebeuren en dan is het niet leuk om dat hier opnieuw te moeten herleven.

Maar goed. Ik hoop natuurlijk dat de date juist heel leuk was en dat TO het op dit moment gewoon erg druk heeft en er later nog op terug komt.
Ik herinner me dat dat bij het laatste topic wel zo was te druk om snel te reageren.. maar niet uit gaan van de martelkelder dus..

te spannend dit. Misschien zijn ze al wel getrouwd in Vegas
Ja, dat vind ik dus altijd wat apart. Eerst over elke scheet hier advies vragen (zal ik een kaart sturen, wat moet er op de kaart, wat moet ik aan, haar los of opsteken) en dan te druk om te reageren...

Ook als het niks was kun je dat toch in een zin opschrijven en dank voor meedenken maar ik ga weer verder ? Lijkt me weinig 'herleven' aan.

Maar goed, ik leg de lat soms te hoog
Dat is inderdaad wel een hoge lat coolpack.
quote:coolpack2 schreef op 11 oktober 2016 @ 22:13:

Ja, dat vind ik dus altijd wat apart. Eerst over elke scheet hier advies vragen (zal ik een kaart sturen, wat moet er op de kaart, wat moet ik aan, haar los of opsteken) en dan te druk om te reageren...

Ook als het niks was kun je dat toch in een zin opschrijven en dank voor meedenken maar ik ga weer verder ? Lijkt me weinig 'herleven' aan.

Maar goed, ik leg de lat soms te hoog Mee eens hoor. Ik zou zelfs 10 mb willen declareren.
Aaah nog steeds geen update :(
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Er kan best wat naars gebeurd zijn?

Begint enorm vreemd te worden, gezien de close-up manier van reageren van TO voorheen.
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Nadat ze het kaartje door de bus had gegooid vorige week, hebben we ook lang moeten wachten. Toen was er ook niks naars gebeurd. Ik blijf positief!
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
quote:coolpack2 schreef op 11 oktober 2016 @ 22:13:

Maar goed, ik leg de lat soms te hoog Eens! Ik probeerde gewoon te bedenken wat de mogelijke reden zou kunnen zijn dat TO niet even een korte update heeft gegeven. Terwijl ze wist dat er hier mensen enorm geïnteresseerd zijn in het verloop. Maarja. Speculatie.
Vorige keer reageerde ze ook pas later in de week. Niet te ongeduldig, ze komt heus terug!
"Vorige keer reageerde ze ook pas later in de week"

Ja, want nu is de hamvraag 'kaartje of niet?' na x pagina's wel helder en is kleding- en haaradvies niet meer nodig....

Eens met Coolpack, eerst over alles posten en ook over alles advies verwachten en dan niet 1 zin meer eraan hoeven wijden want je hebt zelf geen vragen meer of feedback nodig. Prima als je dan van tig vragen per dag naar 0 gaat als je zelf niets meer nodig hebt maar ik denk dat hoe vaker zoiets blijkt hoe minder mensen geneigd zijn zo actief mee te leven als in het begin.
Djiez mensen ga een leven kweken of zo.
Tegen die tijd, dat je bij jezelf moet nagaan of je een kaartje moet sturen, of niet.

Dan weet je al...

Het is mis.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
TO komt heus wel terug. Niet zo naar doen over haar kwaliteiten als mens dat ze niet direct post.
Wauw Kers serieus?
quote:Diddie_Boho schreef op 12 oktober 2016 @ 09:17:

TO komt heus wel terug. Niet zo naar doen over haar kwaliteiten als mens dat ze niet direct post.Nou inderdaad. Rieleks mensen, het is maar een topic hoor en Winterzalm komt echt nog wel een keer langs. Of niet. En daar we komen we dan ook wel over heen.
quote:Eva- schreef op 12 oktober 2016 @ 09:18:

Wauw Kers serieus?

Yep

Is er iets Eva?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven