Benieuwd naar meningen

12-10-2016 11:06 62 berichten
Ik ben erg benieuwd naar jullie mening.

Als er aan je wordt gevraagd om 2 weken iemand anders bij jou te laten douchen omdat zijn/haar badkamer wordt verbouwd. Wat zouden jullie zeggen? Geen probleem of liever niet?
Alle reacties Link kopieren
Geen probleem.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Dat ligt er helemaal aan wie het vraagt
Ja hoor, kom maar. Wij hebben zelf bij anderen moeten douchen toen bij m'n ouders de badkamer werd verbouwd.
Ligt er aan wie het is
Dat ligt er helemaal aan wie die persoon is en wanneer er gedoucht wordt.
Ligt er aan wie.
Hangt ervan af. Wie is het, en hoe vaak dat dan is, en op welk moment in de dag.
Geen probleem. Toen wij gingen verhuizen hebben we een week bij iemand anders de badkamer mogen gebruiken. En recent heeft een vriendin met een gezin van 6 bij ons de badkamer gebruikt. Kleine moeite en je helpt een ander enorm.
Over het algemeen zou mijn antwoord daarop ja zijn. Maar in enkele gevallen zou het antwoord nee zijn. Ligt er dus aan wie het vraagt.
"I am not Abnegation. I am not Dauntless. I am Divergent."
Familie vind ik geen probleem, vrienden ook niet. Tegen de buren zou ik nee zeggen.
Geen probleem, zolang die persoon de badkamer netjes achterlaat (en natuurlijk op "handige" tijdstippen langskomt om te douchen)
Ik heb bij mijn buren zelfs vier weken de badkamer mogen gebruiken , inclusief douche en bad. Zeer gastvrij, ik kon iedere avond terecht ondanks drukke gezinsleven van hen.
Ligt eraan wie.

Toen mijn pa zijn been gebroken had en wekenlang niet naar boven kon in zijn huis om te badderen heeft hij telkens bij mij gedoucht, geen problem.

Maar als een van de buren dat zou komen vragen zou ik dat niet willen.
Het gaat om de buren. Hoevaak geen idee. Ik vind het geen probleem, mijn man wel
Als het iemand is die ik ook echt ken, geen probleem.

Als de onbekende nieuwe buurman het vraagt hangt het er denk ik vanaf hoe of wat.

Als hij komt douchen terwijl mijn man ook thuis is, waarschijnlijk wel. Anders waarschijnlijk niet.
Ik bedacht me meer hoe het zou zijn als wij zelf dit probleem hadden. Dan zou ik blij zijn als ik bij iemand terecht zou kunnen. Mijn man vind de badkamer erg prive, extra kosten, lastig kwa tijden om te douchen wij zijn al met zijn vieren etc
Ja hoor, zou ik doen. Herinnert mij aan wat ik meemaakte jaren geleden. Buren gingen wc verbouwen. dus zaten een paar dagen zonder. Zegt buurvrouw op een gegeven moment dat het wel lastig is, ja de mannen kunnen wel ergens in de struiken achter. Als ik zeg dat ze gewoon bij mij kunnen komen, de sleutel had ze al want mijn reservesleutel lag bij haar, krijg ik als antwoord: Wat zullen de buren wel niet zeggen als ze ons steeds bij jou binnen zien gaan? Waarop ik antwoordde:Wat zullen de buren over mij zeggen, als ze denken dat ik jullie niet wil binnenlaten? Toen zijn de kinderen toch wel een keer geweest
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ligt eraan wie het is en op welke momenten deze persoon langs wil komen om te douchen. Als ze iedere ochtend om 6 uur voor de deur staan zeg ik nee, maakt me niet uit wie dan . Ook met hoeveel mensen ze langs willen komen. Heb weinig zin in 4 douchers iedere dag voor de komende weken.

Oh ja, en of ze meegluurders vervelend vinden of niet .

Maar over het algemeen geen probleem.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Geen probleem als je afspraken kan maken over de tijdstippen en schoonhouden van de badkamer. Zou het wel waarderen als diegene 2 weken eigen handdoeken en zeep meebrengt.
Hier tot nu toe altijd een noodvoorziening gemaakt of gehad bij het verbouwen van de badkamer. Ik zou de vraag dus niet snappen.
Ik zou het doen, als jullie normaal met ze omgaan. Kleine moeite lijkt mij.
Don't worry, be happy!
Ik zou ja zeggen maar 't eigenlijk vreselijk vinden
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ja, heb ik wel bij de hand gehad

Buren douchten dan bij ons thuis, als wij toch aan het werk waren

Nu heb ik een hele goeie band met de buren, dat scheelt wel.
Tsja, hoe goed ben je bevriend met de buren? Ik heb aan één kant buren die ik evt. best een tijdje van onze badkamer gebruik zou laten maken (al zou ik werkelijk niet weten hoe ik dat moest organiseren, omdat we allemaal hetzelfde spitsuur hebben), maar onze buurman of overburen..... nope.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven