Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.

We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
quote:Middag schreef op 10 oktober 2016 @ 15:43:

Hier in de buurt een tweeling geboren Anja en Bert.

Even wennen...Bij Anja en Bert stel ik mij een kinderloos stel voor van achter in de 50, sjag rokend op de bank terwijl de huskies de tuin vol poepen. Met beide een fleecetrui aan van de ex-werkgever van Bert voordat hij besloot dat lekker thuis zitten ook een baan was.
quote:Aurora_Australis schreef op 12 oktober 2016 @ 08:59:

[...]

Bij Anja en Bert stel ik mij een kinderloos stel voor van achter in de 50, sjag rokend op de bank terwijl de huskies de tuin vol poepen. Met beide een fleecetrui aan van de ex-werkgever van Bert voordat hij besloot dat lekker thuis zitten ook een baan was.
Ab imo pectore

[...]

Bij Anja en Bert stel ik mij een kinderloos stel voor van achter in de 50, sjag rokend op de bank terwijl de huskies de tuin vol poepen. Met beide een fleecetrui aan van de ex-werkgever van Bert voordat hij besloot dat lekker thuis zitten ook een baan was.
quote:krullen-bol schreef op 10 oktober 2016 @ 15:23:

[...]

Wat fijn om te lezen dat zowel mijn naam als de naam vam mijn vriend in jou leuk lijstje staan

Ik ken iemand van mijn werk met een zoon die Peike heet.

Kan er niet aan wennen Dit is zo bizar. Las gisteren dit bericht. Moest daarna naar de huisarts. Komt een moeder binnen met een kleine blonde jongen. Even later roept ze hem: Peike!
quote:Middag schreef op 11 oktober 2016 @ 19:51:

[...]

Waarschijnlijk ben je dan van voor 1970.

Van heel ver voor 1970: 1958!

Bovendien heten zwager en schoonzus Anja en Bert.

[...]

Mijn zwager en schoonzus (rond de 60) heten Anja en Bert. Hebben 3 volwassen kinderen, roken niet, hebben geen honden en dragen geen fleecetruien en hebben beiden een baan.

Even wennen...Mijn hemel.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Net op FB, Eleora. Ik breek mijn tong erover.

Anja en Bert vind ik mwah.... Anja gaat nog wel maar Bert?
Eleora vind ik best leuk. Ik ken iemand die zn zoon L.ior heeft genoemd. Lijkt er wel een beetje op. Ik vind dat een erg leuke naam.

[...]

Ik heb er meteen beeld bij, ik ken zulke mensen.. Ik heb meerdere cliënten die in zo een fleece trui binnenkomen vol hondenhaar, met rook en honden walm om zich heen.

Ik zag laatst Aaimee staan dat wordt uitgesproken als Eemie of Amy dus. Niet handig, maar misschien wel normaal waar de ouders vandaan komen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Bert vind ik nog altijd beter dan de Bertus die laatst bij mij in de buurt geboren is.
quote:Boquiabierto schreef op 12 oktober 2016 @ 17:05:

Bert vind ik nog altijd beter dan de Bertus die laatst bij mij in de buurt geboren is.Of Lambertus
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
quote:tess07 schreef op 12 oktober 2016 @ 16:38:

Net op FB, Eleora. Ik breek mijn tong erover.

Hee dat is grappig, die zag ik ook voorbij komen op Fb!
quote:Selma.Duim schreef op 12 oktober 2016 @ 22:32:

[...]

Hee dat is grappig, die zag ik ook voorbij komen op Fb!Wonen we vast bij elkaar in de buurt!
Kennissen van mij hebben hun dochter Filia genoemd.

Op een of andere manier kan ik die naam maar niet onthouden, heb er echt een blinde vlek voor.
quote:Hexx schreef op 13 oktober 2016 @ 11:01:

Op een of andere manier kan ik die naam maar niet onthouden, heb er echt een blinde vlek voor.Is Latijn voor dochter.
quote:Hexx schreef op 13 oktober 2016 @ 11:01:

Op een of andere manier kan ik die naam maar niet onthouden, heb er echt een blinde vlek voor.Prachtige naam zeg!
Ergens deze namen gelezen: Timbo, Stim,Dalko,Tacks ... nog nooit van gehoord dus geen idee als die namen voorkomen in bepaalde cultuur/land of zelf verzonnen zijn
quote:Middag schreef op 13 oktober 2016 @ 14:06:

[...]

Prachtige naam zeg!

Maar ik kan hem echt niet onthouden

Nou ja, als ze ouder wordt zal dat wel een keer lukken, en tot die tijd schrijf ik de naam op mijn hand als we op bezoek gaan

Even wennen...Wennen aan de combinatie of aan beide namen afzonderlijk? Het lijken me heel normale namen.
quote:greetings schreef op 13 oktober 2016 @ 14:05:

[...]

Is Latijn voor dochter.

Fijn dat je Latijn schrijft zonder s.
Net in de winkel een Saffira.
quote:Carry_lm schreef op 10 oktober 2016 @ 16:15:

Geen idee of deze naam hier al eens is genoemd: Everlynn. Deze versie zag ik net op facebook en had ik nog nooit eerder gezien.

Ik kende iemand met die naam. Heel mn leven lang gedacht dat ze Evelyn heette. Tot ze overleed en we een rouwkaartje kregen

Nog een reactie op de naam Noan die werd genoemd, vind ik praaaachtig Mason vind ik overigens ook leuk (werd ook genoemd), en Jackson. Maar mijn kindjes zullen een Amerikaanse achternaam krijgen, dus zoek daarom ook voornamen die daarbij zullen passen.
quote:Phopho schreef op 13 oktober 2016 @ 18:16:

Net in de winkel een Saffira.Ik vind dat weer wel mooi. Volgens mij is dat een marokkaanse naam.
Ja wederom een mooie gespot: popeentje
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven