Welke borsten vind jij mooi?

12-10-2016 19:38 75 berichten
Aangezien bloot wat hoort bij een artikel of in dit geval een topic prima kan volgens Viva kunnen we hier praten over welke borsten we mooi vinden maar belangrijker nog we mogen er plaatjes bij plakken.

Deze vind ik mooi:

Alle reacties Link kopieren
De mijne. Fotootje sla ik over.
Die van de OP vind ik wel mooi.
Die zijn inderdaad mooi. In het andere bloten-tieten-topic werd ik een beetje misselijk, ik vind grote borsten blijkbaar echt vies

De mijne zijn overigens helaas niet zo mooi.
De tepels zitten erg hoog... Lelijk
Functionele, zoals deze; https://goo.gl/images/cNNDuy
quote:pien6 schreef op 12 oktober 2016 @ 19:39:

De mijne. Fotootje sla ik over.Ahhhhh
quote:honingbijtje schreef op 12 oktober 2016 @ 19:43:

Functionele, zoals deze; https://goo.gl/images/cNNDuyGadverdamme..... Waarom zoiets posten? Het gaat over mooie tieten....
quote:viavia2013 schreef op 12 oktober 2016 @ 19:45:

[...]

Gadverdamme..... Waarom zoiets posten? Het gaat over mooie tieten....Huh? Deze vind ik echt mooi, hoezo gatverdamme? Als je dit vies vind ben je echt onnatuurlijk geconditioneerd. Ik vind ze prachtig.

[...]

Gadverdamme..... Waarom zoiets posten? Het gaat over mooie tieten....Wat voor iets?
Nog eentje?
"People, what a bunch of bastards"
quote:honingbijtje schreef op 12 oktober 2016 @ 19:43:

Functionele, zoals deze; https://goo.gl/images/cNNDuy

Ja precies, daar zijn borsten voor.

En vrouwen
"People, what a bunch of bastards"

[...]

Gadverdamme..... Waarom zoiets posten? Het gaat over mooie tieten....Ik zie ook het probleem niet.
Ik heb een borstreconstructie ondergaan en objectief ben ik vast niet, maar in mijn ogen is die 'neppe' borst de allermooiste op de hele wereld.

Gadverdamme..... Waarom zoiets posten? Het gaat over mooie tieten....Zo, stel je niet zo aan zeg.
quote:Tr0tter schreef op 12 oktober 2016 @ 20:00:

[...]

Zo, stel je niet zo aan zeg.Want, ik mag dat niet vies vinden? WTF
Wat is daar vies aan dan?
quote:viavia2013 schreef op 12 oktober 2016 @ 20:02:

[...]

Want, ik mag dat niet vies vinden? WTFLelijk kan, maar wat is er vies aan? Of weet je gewoon niet wat het woord betekent?
quote:Erizon schreef op 12 oktober 2016 @ 20:00:

Ik heb een borstreconstructie ondergaan en objectief ben ik vast niet, maar in mijn ogen is die 'neppe' borst de allermooiste op de hele wereld.

[...]

Want, ik mag dat niet vies vinden? WTFNee. Dat mag je niet vies vinden. Het is namelijk objectief gezien niet vies, en jouw mening zorgt voor nogal wat problemen. Dus kom met een gedegen argument waarom borstvoeden vies zou zijn of hou je ongefundeerde mening binnenshuis waar hij hoort, niet in het openbaar.
Wahahahha wtf. Een baby aan de borst vies? Het moet niet gekker worden

[...]

Want, ik mag dat niet vies vinden? WTFWat is jouw definitie van vies dan?
quote:honingbijtje schreef op 12 oktober 2016 @ 20:05:

[...]

Nee. Dat mag je niet vies vinden. Het is namelijk objectief gezien niet vies, en jouw mening zorgt voor nogal wat problemen. Dus kom met een gedegen argument waarom borstvoeden vies zou zijn of hou je ongefundeerde mening binnenshuis waar hij hoort, niet in het openbaar.Tuurlijk mag ik dat vies vinden. Het ziet er vies uit. Een kind hoort niet aan je tiet te lebberen. Tieten zijn voor seks.....
Oh, het is humor om te lachen

Nou, hihi dan maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven