Welke borsten vind jij mooi?

12-10-2016 19:38 75 berichten
Aangezien bloot wat hoort bij een artikel of in dit geval een topic prima kan volgens Viva kunnen we hier praten over welke borsten we mooi vinden maar belangrijker nog we mogen er plaatjes bij plakken.

Deze vind ik mooi:

quote:viavia2013 schreef op 12 oktober 2016 @ 20:07:

[...]

Tuurlijk mag ik dat vies vinden. Het ziet er vies uit. Een kind hoort niet aan je tiet te lebberen. Tieten zijn voor seks.....

Nou jeetje wat een voorspelbare stelling. Lekker rellen.
quote:honingbijtje schreef op 12 oktober 2016 @ 20:05:

[...]

Nee. Dat mag je niet vies vinden. Het is namelijk objectief gezien niet vies, en jouw mening zorgt voor nogal wat problemen. Dus kom met een gedegen argument waarom borstvoeden vies zou zijn of hou je ongefundeerde mening binnenshuis waar hij hoort, niet in het openbaar.

Stel je niet aan zeg.

Ik vond mijn eigen borsten tijdens die voedingsperiodes ook echt afgrijselijk.

En in dit topic mag je je mening geven.
Ik vind bescheiden borsten het allermooist. Ik hou niet zo van grote borsten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 12 oktober 2016 @ 20:09:

[...]

Stel je niet aan zeg.

Ik vond mijn eigen borsten tijdens die voedingsperiodes ook echt afgrijselijk.

En in dit topic mag je je mening geven.Maar afgrijselijk/lelijk is nog altijd niet vies
Kleine tietjes zijn mooi. Ik haat mijn cup H. En nee meneer de Tietenfapper ik hoef geen PB's.
Pam grier natuurlijk

Oh en met mijn eigen borsten heb ik niet zo'n liefdesverhouding, ze lieten het namelijk flink afweten met de borstvoeding en dat neem ik ze nog steeds kwalijk

Tuurlijk mag ik dat vies vinden. Het ziet er vies uit. Een kind hoort niet aan je tiet te lebberen. Tieten zijn voor seks.....
quote:BridgetteDubois schreef op 12 oktober 2016 @ 20:11:

Oh en met mijn eigen borsten heb ik niet zo'n liefdesverhouding, ze lieten het namelijk flink afweten met de borstvoeding en dat neem ik ze nog steeds kwalijk
Mag ik even inbreken en zeggen dat ik dit een geweldige tegenactie vind tegen al die seksonderwerpen ed in dat plistagebeuren waar de mods 'geen enkele invloed op hebben'?

Sorry voor offtopic. Ontopic vind ik borstvoeden erg mooi. En verder natuurlijke, ietwat stevige borsten.
Niet zozeer haar borsten maar de foto zelf intrigeert me.

Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 12 oktober 2016 @ 20:14:

[img]http://65.media.tumblr.com/62d62ed18d6b ... o1_500.png[/img]Ik vind het ook een mooie foto, niet sexueel eigenlijk
quote:Liberty97 schreef op 12 oktober 2016 @ 19:40:

Die zijn inderdaad mooi. In het andere bloten-tieten-topic werd ik een beetje misselijk, ik vind grote borsten blijkbaar echt vies

De mijne zijn overigens helaas niet zo mooi.Wat heb ik gemist?

[...]

Tuurlijk mag ik dat vies vinden. Het ziet er vies uit. Een kind hoort niet aan je tiet te lebberen. Tieten zijn voor seks.....Tsja, ik vind dat een mannenpenis alleen voor seks is, maar ze staan er altijd mee te zeiken en daarna moet die boel wél afgelebberd worden... Of was dat nou hun mond waarmee ze liepen te zeiken en was de tong eigenlijk alleen voor seks waarmee de vulva moet worden afgelebberd?
Die borsten bij de openingspost vind ik wel heel mooi, heel vol perfect in mijn ogen.
quote:honingbijtje schreef op 12 oktober 2016 @ 20:18:

[...]

Tsja, ik vind dat een mannenpenis alleen voor seks is, maar ze staan er altijd mee te zeiken en daarna moet die boel wél afgelebberd worden... Of was dat nou hun mond waarmee ze liepen te zeiken en was de tong eigenlijk alleen voor seks waarmee de vulva moet worden afgelebberd?
Ik heb de borsten van de eerste foto, alleen mijn tepels zijn anders. Kleiner, niet echt knopjes . Ze beginnen iets te hangen, maar ik mag niet klagen ben al 50
Help iedereen een handje
Ik vind deze erg mooi.

quote:Het-groepje schreef op 12 oktober 2016 @ 20:10:

Pam grier natuurlijk

[img]http://www.imperiodefamosas.com/Fotos/P ... er_021.jpg[/img]
quote:Fayan schreef op 12 oktober 2016 @ 20:09:

[...]

Maar afgrijselijk/lelijk is nog altijd niet vies

Ik vind het stom dat er weer een 'borsten zijn het mooist als ze nuttig gebruikt worden' idee bij moet.

Waarom?

En ik vind borstvoeding echt vies. Nuttig, belangrijk en net als een kind met een enorme snotneus: Het hoort erbij.

Maar net zoals je moeders hebt die die smerige snotneus op fb zetten en ik dat smerig vind, hoef ik ook niet te veel te zien van borstvoeding.

Ook ik ben blij dat mijn borsten gewoon nutteloos mogen zijn.

(geen pb asjeblieft fapper zonde van de moeite).
Ik denk dat vooral heel veel mannen dit een heel leuk topic vinden
Ik ook!quote:_Wollstonecraft_ schreef op 12 oktober 2016 @ 20:21:

Ik vind deze erg mooi.

[img]http://66.media.tumblr.com/6a8c0eb61037 ... o1_500.jpg[/img]
quote:-Kia-Ora- schreef op 12 oktober 2016 @ 20:14:

[afbeelding]Mooi!!!.
quote:Wageningen1985 schreef op 12 oktober 2016 @ 20:22:

Ik denk dat vooral heel veel mannen dit een heel leuk topic vinden Ik denk dat mannen die dit topic weten te vinden zich prima redden zonder hulp van viva
quote:krullenbol1966 schreef op 12 oktober 2016 @ 20:19:

Ik heb de borsten van de eerste foto, alleen mijn tepels zijn anders. Kleiner, niet echt knopjes . Ze beginnen iets te hangen, maar ik mag niet klagen ben al 50

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven