Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 12 oktober 2016 om 21:51
quote:barbaracartland schreef op 12 oktober 2016 @ 21:48:
Ik wil geen seks, maar tegen een ruig potje risk zeg ik geen nee.
Of gewoon slapen. Soms ook heel heerlijk.Oh ja, Risk. Dat is zo ongeveer het enige spelletje dat nog ontbreekt aan mijn tweedehands-rommelmarkt-collectie Ouwe Bordspelletjes. Maar ik blijf onverdroten verder zoeken, want ik gok erop dat mijn zoon helemaal verslaafd zal raken aan Risk.
Ik wil geen seks, maar tegen een ruig potje risk zeg ik geen nee.
Of gewoon slapen. Soms ook heel heerlijk.Oh ja, Risk. Dat is zo ongeveer het enige spelletje dat nog ontbreekt aan mijn tweedehands-rommelmarkt-collectie Ouwe Bordspelletjes. Maar ik blijf onverdroten verder zoeken, want ik gok erop dat mijn zoon helemaal verslaafd zal raken aan Risk.
woensdag 12 oktober 2016 om 21:52
quote:Philae schreef op 12 oktober 2016 @ 21:51:
[...]
In dat geval. Ik weet een mooie brug voor je hier. Heb je prachtig uitzicht over de rivier en als je 's nachts gaat, ga je samen met het Noorderlicht ten onder. Kom wel voor maandag dan.Ik ga voor jou ook een perma aanvragen als je zo door blijft etteren over dat licht
[...]
In dat geval. Ik weet een mooie brug voor je hier. Heb je prachtig uitzicht over de rivier en als je 's nachts gaat, ga je samen met het Noorderlicht ten onder. Kom wel voor maandag dan.Ik ga voor jou ook een perma aanvragen als je zo door blijft etteren over dat licht
woensdag 12 oktober 2016 om 21:53
quote:Philae schreef op 12 oktober 2016 @ 21:51:
[...]
In dat geval. Ik weet een mooie brug voor je hier. Heb je prachtig uitzicht over de rivier en als je 's nachts gaat, ga je samen met het Noorderlicht ten onder. Kom wel voor maandag dan.Dan mag ik nu wel vast vertrekken, heb je een route beschrijving of wijst de weg zichzelf?
[...]
In dat geval. Ik weet een mooie brug voor je hier. Heb je prachtig uitzicht over de rivier en als je 's nachts gaat, ga je samen met het Noorderlicht ten onder. Kom wel voor maandag dan.Dan mag ik nu wel vast vertrekken, heb je een route beschrijving of wijst de weg zichzelf?
woensdag 12 oktober 2016 om 21:54
woensdag 12 oktober 2016 om 21:55
quote:Cookielyon schreef op 12 oktober 2016 @ 21:49:
Ooit komen mensen hun ware aard naar boven en dan is i told u so.Zet je lappie nou gewoon uit en ga wat anders doen. Je bent nou Woest, Boos en Ontstemd, en dat zijn meestal niet de beste forumavonden. En van die perma komt het toch niet, dan gaan ze je anonimizeuren en dan kom je toch na twee dagen weer terug. Dus wees nou een verstandige mevrouw en ga lekker netflixen, of een partijtje vechten met een kussen.
Ooit komen mensen hun ware aard naar boven en dan is i told u so.Zet je lappie nou gewoon uit en ga wat anders doen. Je bent nou Woest, Boos en Ontstemd, en dat zijn meestal niet de beste forumavonden. En van die perma komt het toch niet, dan gaan ze je anonimizeuren en dan kom je toch na twee dagen weer terug. Dus wees nou een verstandige mevrouw en ga lekker netflixen, of een partijtje vechten met een kussen.
woensdag 12 oktober 2016 om 21:56
quote:Phaedra_ schreef op 12 oktober 2016 @ 21:47:
[...]
Het is wel duidelijk dat jij naar de hel gaat hoor.
Je hebt een punt. Lijkt me ook leuker trouwens, anders moet ik jullie missen straks...
Maar dan wil ik alsnog het luchtbed mee, die puntige stenen zijn ook niet erg aanlokkelijk.
[...]
Het is wel duidelijk dat jij naar de hel gaat hoor.
Je hebt een punt. Lijkt me ook leuker trouwens, anders moet ik jullie missen straks...
Maar dan wil ik alsnog het luchtbed mee, die puntige stenen zijn ook niet erg aanlokkelijk.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 12 oktober 2016 om 21:58
woensdag 12 oktober 2016 om 21:59
quote:-Kia-Ora- schreef op 12 oktober 2016 @ 21:56:
[...]
Maar dan wil ik alsnog het luchtbed mee, die puntige stenen zijn ook niet erg aanlokkelijk.Ben er na 15 jaar nog niet aangewend. Moet toch eens een hartig woordje gaan praten met dhr Duivel. Ik wil nl zijn rechterhand worden. Dus slijmen enzo
[...]
Maar dan wil ik alsnog het luchtbed mee, die puntige stenen zijn ook niet erg aanlokkelijk.Ben er na 15 jaar nog niet aangewend. Moet toch eens een hartig woordje gaan praten met dhr Duivel. Ik wil nl zijn rechterhand worden. Dus slijmen enzo
woensdag 12 oktober 2016 om 22:00